Hyundai Santa Fe 2.2 CRDI 4WD 2006 AT
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 07.02.2016 15:01 Zdieľať na Facebook
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDI 4WD 2006 AT
Dobrý deň.
Mám problém z horeuvedeným autom.
Najazdených poctivých 171 000. 2006 110 kw
Asi pred mesiacom sme menili snímač tlaku paliva, z dôvodu, že auto zdochýnalo, nedržalo voĺnobeh, strácalo výkon, za jazdy zdochlo. Po výmene ok asi týždeň.
Po tom začalo hádzať do núdzového režimu, podtlakové hadičky boli popraskané.
Všetko ok, po 200 km sa stalo to isté. No ale ten nudzak nieje pravidelný. Auto stratí výkon na 2-3 sekundy a potom zase ide normálne. Stalo sa to včera za 200 km asi 5 krát. Niekedy nemá výkon aj 10 km, no potom sa bez vypnutia motora zase rozbehne a funguje normálne.
Neviete náhodou poradiť, že čoho sa chytiť? Mechanik mi tu rozpráva o vstrekoch, čerpadle atd...
Za odpovede vopred Ďakujem.
Mám problém z horeuvedeným autom.
Najazdených poctivých 171 000. 2006 110 kw
Asi pred mesiacom sme menili snímač tlaku paliva, z dôvodu, že auto zdochýnalo, nedržalo voĺnobeh, strácalo výkon, za jazdy zdochlo. Po výmene ok asi týždeň.
Po tom začalo hádzať do núdzového režimu, podtlakové hadičky boli popraskané.
Všetko ok, po 200 km sa stalo to isté. No ale ten nudzak nieje pravidelný. Auto stratí výkon na 2-3 sekundy a potom zase ide normálne. Stalo sa to včera za 200 km asi 5 krát. Niekedy nemá výkon aj 10 km, no potom sa bez vypnutia motora zase rozbehne a funguje normálne.
Neviete náhodou poradiť, že čoho sa chytiť? Mechanik mi tu rozpráva o vstrekoch, čerpadle atd...
Za odpovede vopred Ďakujem.
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie je to klasický núdzový stav,ten by zanikol iba opätovným spustením RJ.Aj pri hladaní chyby by som vychádzal z logiky že ma limituje niečo a má takýto mechanizmus správania.Čiže...spústa vecí sa dá zo zoznamu možných chýb vyčiarknuť pretože jednoducho z princípu nevedia byť striedavo zlé a dobré.Je tu vysoká pravdepodobnosť zápisu chyby a ak by aj nie,zase to velmi zriedi zoznam možných chýb.Každopádne mechaniť ktorý ovláda merané hodnoty toho auta to nájde na prvom sledovaní diagnostiky za jazdy.Ďalej o celom niet čo špekulovať,v opise si nedal šancu,všetko ostatné a podstatné nie je napísané.Prvá úloha pre majiteľa ak už sa niečo deje,je mať jasno v tom,kedy sa deje,v akom režime,v akom zaťažení,v akých teplotách,otáčkách proste ako.Ak to nevie majiteľ,tu mu nik nepomôže ak nie je vyslovene prorok.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 07.02.2016 15:01 Zdieľať na Facebook
Tento stav sledujem počas jazdy, deje sa to stále za prevádzkovej teploty, po prejdení min. 50 a viac km.
Niekedy to nespraví ani za 250 km, niekedy to spraví po prejdení 50 km.
Začne vynechávať, nereaguje na plyn, rýchlosť klesá.
Potom sa to zmení na normálny stav, ide plynule.
Nemá to vplyv na rýchlosť, intenzitu, agresivitu jazdy, to mám odskúšané. Či idem pomaly defenzívne, alebo rýchlo agresívne neviem to ovplyvniť.
Niekedy to nespraví ani za 250 km, niekedy to spraví po prejdení 50 km.
Začne vynechávať, nereaguje na plyn, rýchlosť klesá.
Potom sa to zmení na normálny stav, ide plynule.
Nemá to vplyv na rýchlosť, intenzitu, agresivitu jazdy, to mám odskúšané. Či idem pomaly defenzívne, alebo rýchlo agresívne neviem to ovplyvniť.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 11.05.2017 14:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 23.05.2017 14:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní