Hyundai IX55 V6 CRDi , 184kW , 2012
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Re: Hyundai IX55 V6 CRDi , 184kW , 2012
Čau. Tu nájdeš lepšie infogenger napísal:Zdravím
Kedže týchto áut je pomerne málo na trhu, chcel by som sa spýtať či má niekto reálne skúsenosti hlavne s poruchovosťou.
Hyundai IX55 V6 CRDi 184kW.
Ďakujem
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=31218
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 10.08.2013 15:10 Zdieľať na Facebook
Ahojte,
so majitel IX 55, 2 majitel, cca 290 000 km....mám ale verziu 176 kw( nema DPF filter), moj je 4/2010. Najlepsie je hladat recenzie ne klube alebo na topspeed.sk je taktiež jedna. 7 miest je pre mna uzasna vec( mal som predtym Voyager) Samozrejme je nutne do toho auta nieco investovat a nezanedbavat servis.
U na vyhral pomer cena/vykon, ked som ho kupoval.
Ak chces vediet konkretne veci co sa tyka servisu , pripadne otazky napis SS
so majitel IX 55, 2 majitel, cca 290 000 km....mám ale verziu 176 kw( nema DPF filter), moj je 4/2010. Najlepsie je hladat recenzie ne klube alebo na topspeed.sk je taktiež jedna. 7 miest je pre mna uzasna vec( mal som predtym Voyager) Samozrejme je nutne do toho auta nieco investovat a nezanedbavat servis.
U na vyhral pomer cena/vykon, ked som ho kupoval.
Ak chces vediet konkretne veci co sa tyka servisu , pripadne otazky napis SS
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
nasiel som na fore staru debatu na temu- korejci s dlhou zarukou..Mateusz737 napísal:Hnojdaj by som nebral, nejaké plusy by sa našli ale minusov bude podstatne viac
samozrejme si to musia nejak financne vynahradit-je platna iba pri pravidelnom absolvovani u dilera... co je drahe.
takze to zaplatis aj s urokami...
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 16.11.2009 10:45 Zdieľať na Facebook
Ahoj.
Aj ja mam iX55-tku. Ale mam r.v.2010, 176 kW-tam nebol od vyroby DPF filter. Posledny rok a pol co sa k nam na SK a CZ dovazali(2011-2012) mali uz 184 kW a DPF filter. Co moze ale aj nemusi byt problem...Mal som pred tym Touareg 3,0 TDi a toto je o level vyssie ako Touareg. Kultivovanost chodu motora a jeho spriahnutie s automatom je jednoducho perfektné. Vykon motora je dostatocny(iX55 je o 130 kg lahsia ako Touareg) a o vybave sa ani nemusime bavit...Aj spotreba je o liter mensia ako na Touaregu...Jedinym mensim minusom je trocha tvrdsie odpruzenie,ale ma to svoje vyhody...ovela menej sa naklana v zatackach.A este jedna vec- ziadny vzduchovy podvozok-stara dobra klasika.
Aj ja mam iX55-tku. Ale mam r.v.2010, 176 kW-tam nebol od vyroby DPF filter. Posledny rok a pol co sa k nam na SK a CZ dovazali(2011-2012) mali uz 184 kW a DPF filter. Co moze ale aj nemusi byt problem...Mal som pred tym Touareg 3,0 TDi a toto je o level vyssie ako Touareg. Kultivovanost chodu motora a jeho spriahnutie s automatom je jednoducho perfektné. Vykon motora je dostatocny(iX55 je o 130 kg lahsia ako Touareg) a o vybave sa ani nemusime bavit...Aj spotreba je o liter mensia ako na Touaregu...Jedinym mensim minusom je trocha tvrdsie odpruzenie,ale ma to svoje vyhody...ovela menej sa naklana v zatackach.A este jedna vec- ziadny vzduchovy podvozok-stara dobra klasika.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Hnújdaj môže považovať za auto naozaj len ten, kto ho porovnáva s folcgagenom.
Ľudia, už sa spamätajte. Nie je socík, že máte na výber len škodovice a žiguláky. Nemáte vlastný rozum, že beriete do úvahy len to, čo vidíte v reklamách? Však sa skúste niekedy zamyslieť, prečo práve kórejské mikrovlnky a folcgageny majú vo svete najväčšie výdavky na reklamu.
A tie výdavky musí niekto zaplatiť. Presne tak, uhádli ste - zaplatia ich tí, ktorí si tie šeplety kúpia.
Ľudia, už sa spamätajte. Nie je socík, že máte na výber len škodovice a žiguláky. Nemáte vlastný rozum, že beriete do úvahy len to, čo vidíte v reklamách? Však sa skúste niekedy zamyslieť, prečo práve kórejské mikrovlnky a folcgageny majú vo svete najväčšie výdavky na reklamu.
A tie výdavky musí niekto zaplatiť. Presne tak, uhádli ste - zaplatia ich tí, ktorí si tie šeplety kúpia.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Chlapi,dnes už kvalitné auto NIKTO NEVYRÁBA. To čo produkujú automobilky sú výrobky na spotrebu!!! Niečo podobné ako klobása, na jedno použitie, po použití spláchnuť. Naposledy ešte v ére emisnej triedy Euro4 bolo ako tak auto na kvalitu,ale odvtedy iba kvantita,kvantita. Berte to tak, cena áut išla rapídne dole, príklad beriem praobyčajnu Škoda Octavia rok vyroby 1997, cenovka začínala na takmer 600tis Skk,čo je prepočet 20000€,dnes za tú cenu máte Superb, ale v kvalite vtedajšej Felície. Cena išla dole,zároveň s kvalitou. Tento trend je dnes v celej priemyselnej výrobe auto, elektro,nábytok, bývanie všetko na jedno použitie, ako prezervatívy, toaletný papier, klobasa....
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Deje sa to,čo je prirodzené.Zoznam toho čo dnešné autá ponúkajú je dlhý ako týždeň v nemocnici.Každá jedna funkcionalita znamená aj nejaký konkrétny prvok,čidlo,snímač,RJ,program ...a tak sa počet týchto "kur...tok" rozrastá na nekonečný počet.Stratégia výroby je udržať výrobné ceny nízko,a tak sa všetko vyrába od Taivanu po Bangladéž,Argentínu či Turecko.Takže dnešné auto je pomaly malý zázrak a je skôr obdivuhodné že to nie je horšie.Ale aj pri všetkej snahe je prirodzené že vždy bude náchylnejší na problémy ten stroj,ktorý obsahuje všetkého viac.Ťažko to posúdiť ako nekvalitu,tá je vyžšia vrátane spolahlivosti ako často nostalgicky spomínaná embéčka ktorú sme min raz za deň videli stáť s otvorenou kapotou a parou nad motorom.Vôbec to nevidím na nekvalitu.Televízor vydrží predlhé roky,práčka to samé,autá tu behajú a celkom moderné už dvadsať rokov a sú spolahlivé.Nábytok drží,toaleťák slúži,latríny už nemáme a splachovače sa nie a nie pokaziť.A to všetko,ale úplne všetko používame násobne intenzívnejšie než pred 30 rokmi keď sme väčšinu vecí obehli bicyklom a do práce šli peši.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Trucker- práve ty to vidíš často na cestách. Auto na krajnici a z výfuku sa valí oblak dmu a motor reve na maximum. Ludstvo je na to presne rovnako - nikam dopredu sa neposúva, ale stále zvyšuje otáčky a palivom mu je vlastné zdravie.
Prečo??- no keď matka príroda (alebo pán boh) zistila, že toto stvorenie sa jej nejako nepodarilo, tak nám proste všetkým v hlave prehodila nejakú výhybku. A my sa zlikvidujeme sami.
Prečo??- no keď matka príroda (alebo pán boh) zistila, že toto stvorenie sa jej nejako nepodarilo, tak nám proste všetkým v hlave prehodila nejakú výhybku. A my sa zlikvidujeme sami.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
sice to sem vobec nepatri,ak moderator chce nech to presunie...
https://www.youtube.com/watch?v=ZeYaQtiFfwk
https://www.youtube.com/watch?v=ZeYaQtiFfwk
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Mp3 normalne spolu komunikuju tak ako to robia uz roky Mas hlavne a vedlajsie jednotky, ktore si vymienaju udaje, softvery v nich ich spracuvaju, jedna je hlavna ta komunikuje s ostatnymi CAN systemami, CAN je rozdeleny na jednotlive samostatne casti, mas flexray kvoli vyssej rychlosti, MOST tak isto a uz nejaky rok funguje IP /ethernet/ v autach, mas ethernet switche a vlastne pocitacovu siet v aute 100Mbit je zaklad, 1Gbit siet uz je tu tiez v aute. V autach uz su sprogramy kde windows je vtip
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: lubos zimovcak a 3 neregistrovaní