Hyundai i30 combi 2014 s LPG BRC
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 19.12.2020 15:55 Zdieľať na Facebook
Hyundai i30 combi 2014 s LPG BRC
Zdravím mám Hyundai i30 combi rv.2014 s Lpg.znBRC dodatočne montovanym.Moj problem spočíva v zlých rozjazdoch pri studenom motore.Motor dusí ako keby nedostaval palivo.Po cca minúte je vsetko ok.Ps.Na lpg ide vsetko ako hodinky.Sviečky sú nové.Benzín sa snazím mat stále čerstvý.Ďakujem za rady
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
Pri studenom motore ti chvíľu dusí na benzín a prepne ti na LPG pri 30-40C. Píšeš že na LPG ti potom ide dobre, no pri tej teplote ti ide dobre aj na benzín či? Ja som mal niečo podobné Auto na benzín šlo ako hodinky a po prerábke na LPG po mesiaci mi začalo robiť to čo píšeš, no už som to neporiešil auto sa predalo. Asi si myslím že to môže mať súvis z LPG ale nemusí.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 19.12.2020 15:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 19.12.2020 15:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 19.12.2020 15:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 19.12.2020 15:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
podobne sa moze chovat aj ked presakuje plyn z poskodenej membrany. nemusi to byt hned toto...
https://www.alza.sk/auto/arexons-cistic ... 158870.htm
https://www.alza.sk/auto/arexons-cistic ... 158870.htm
-
- Príspevky: 2710
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- na hyundaikoch sa často stávalo že výrobca aktualizoval soft RJ pre kolísanie otáčok studeného motora, vyskočilo to hlavne s príchodom jesene-zimy....Solim100 napísal:Najviac ma štve to ze kamoš to mal na diagnostike a naschval mal auto deň aj noc a rano spravil diagnostiku a ta ukazala chybu čidla chlad.kvapaliny.Čidlo sa vymenilo no problem zostal stále...
- ak pominieme prvú možnosť, kamoš nerobil diagnostiku ale vyčítal chybu - čiže bola zapísaná chyba v RJ? Diagnostiku treba robiť tak že sa sledujú dáta - čísla a hľadajú sa "nezrovnalosti".
- predpokladám sviečky menené ako sa majú meniť, asi tam bude reťaz? ak remeň výmena bola-bude?
- zrejme bude treba nájsť lepšieho diagnostika alebo autorizák kde by to poctivo odsledovali popr. dotaz na autorizák či nie je možná úprava softu RJ pri takom priebehu a v danom type motora.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 19.12.2020 15:55 Zdieľať na Facebook
Rozvod je reťaz sa mi zda.Ako autorizovany servis som sa pokúšal osloviť, no a argumentovali z tým že tieto autá niesú stavané na lpg a po 60tis km zaklepú. Doslova pozerali na mňa že čo tam chcem že to je vec pre plynára...proste ochota...V konečnom dôsledku ani Lpg servis nevie čo tie problémi spôsobuje.Spočiatku argumentovali starým benzinom,no nádrz som vyjazdil skoro do sucha a dotankoval 100oktan no stále žiadna zmena...
-
- Príspevky: 303
- Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 712
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
to su tu zase 'hodnotne' rady, aj fabricke montaze su len dodatocne (iste, maju vyhody, ale aj nevyhody)
ja mam na plyne aktualne 2 dodatocne montovane auta, euro 5 aj euro 6 a chodia bez problemov
k veci:
odporucam 2 jednoduche testy, vybrat si dva za sebou iduce dni, kedy ma byt cca rovnaka vonkajsia teplota
test 1 v prvy den - nastartovat, ostat zohrievat na mieste, odstopovat si cas od nastartovania do prepnutia plynu a po prepnuti do plynu sa okamzite pohnut
test 2 v druhy den - vypnut lpg, nastartovat, nechat rovnako dlhy cas zohrievat auto na mieste a pohnut sa na benzin
ak to bude robit iba pri druhom teste tak je pravdepodobne problem v benzinovej sustave, zacal by som nasledne vycistenim benzinovych vstrekovacov ultrazvukom
ja mam na plyne aktualne 2 dodatocne montovane auta, euro 5 aj euro 6 a chodia bez problemov
k veci:
odporucam 2 jednoduche testy, vybrat si dva za sebou iduce dni, kedy ma byt cca rovnaka vonkajsia teplota
test 1 v prvy den - nastartovat, ostat zohrievat na mieste, odstopovat si cas od nastartovania do prepnutia plynu a po prepnuti do plynu sa okamzite pohnut
test 2 v druhy den - vypnut lpg, nastartovat, nechat rovnako dlhy cas zohrievat auto na mieste a pohnut sa na benzin
ak to bude robit iba pri druhom teste tak je pravdepodobne problem v benzinovej sustave, zacal by som nasledne vycistenim benzinovych vstrekovacov ultrazvukom
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní