Hyundai i30 2017 - benzin , nafta

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

emil
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 04.03.2009 09:17
Zdieľať na Facebook

Hyundai i30 2017 - benzin , nafta

Príspevok od používateľa emil »

zdravim poradte mi chce si kupit novu i 30 2017 no neviem ci 1.4 t-gdi 140k alebo 1.6 crdi 110k.jazdim kratke trate cca 40km denne
mhnat
Príspevky: 537
Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
Bydlisko: ZA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhnat »

Benzín
mínus vyššia spotreba
náfta
mínus vyššie servisné náklady po ubehnutí 150000 - 200000 km
a DPF dostane na frak v meste.
za mňa benzín

v súčte je to 0/0 spotreba v benzíne vs náklady v servise pri nafte
MERCEDES C 180 kompressor 2006/ b
TOYOTA VERSO 2015/1,8 b
IVECO DAILY 1997/ d
http://dobreterasy.sk
audy
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.03.2010 17:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa audy »

V predchadzajucich forach som čital,že si vlastnil i30 naftu asi 6rokov,takže prečo otázka nafta alebo benzín. Ja osobne som za benzín,ale ked kupiš novu a po 5-7 rokov predáš tak je to len o peniazoch,aký je rodiel v cene auta.bezínu,nafty,servisu.
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

Ak chceš mať auto iba počas záruky a ,,vydojiť ho´´ kúp naftu. Máš lacnejšie vozenie (cena nafty). Rýchlejšie sa predá a za drahšie než Benzín. Pokiaľ chceš auto nechať dlho, v rodine alebo známemu... odporúčam benzín.
Servisné náklady pri určitom nájazde (cca 140.000+) pokiaľ bolo auto trápené len v meste budú omnoho vyššie než na benzíne.
andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andro1 »

Určite benzín, rozdiel v nákladoch minimálny a nebudeš zamorovať takou mierou ovzdušie a zabíjať deti. Ale to asi nikoho nezaujíma. SLOVÁCI chcú hlavne šetriť.
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

ked nove tak nafta
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

pozor nato s tou ekologiou, tot tento dizel ma dpf, co si o turbobenzine s priamym vstrekom netrufam povedat... :41c2: , z principu cinnosti u nich ten najhorsi mikro bordel vznika presne ako v naftaku, tolko pre greenpeace

dalsia vec, uz zase chvalite klobasky, ked svina beha po dvore lol ? kolko ma ten zazracny, novy, moderny benzin nabehane ???

v tomto pripade by bola volba jasna, crdi, alebo ten nejaky uplne iny, vyskusany MPI benzin, nechce sa mi hladat ci ho tam este montuju
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
kapoja
Príspevky: 344
Dátum registrácie: 26.03.2007 22:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kapoja »

Jednoduchá matematika - diesel v tej istej výbave je o 1100,- eur drahší, má o 2 sekundy horšie zrýchlenie na 100km /8,9sec. proti 11sec/ maximálku o 20km nižšiu 210km/hod proti 190km/hod, a spotreba? Na najazdenie 80000km pri rope potrebuješ na naftu 4000,- eur pri benzíne 5200,- eur takže na rope začneš lacnejšie jazdiť po najazdení 80000km, ak nebudeš potrebovať drahší servis ako pri benzíne! Ešte chceš diesel?????
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

mam dojem, ze tu volakdo zase nevie citat lol

porovnava sa dizel a MODERNY BENZIN BEZ HISTORIE, ma turbo jak dizel, ma priamy vstrek jak dizel, ma egr, asi aj dvojhmotu -proste vsetky drahe sracky, tak o jakom usetrenom servise voci dizlu tu je rec ? keby pan pytal obyc zakladny, socialny, dochodkarsky motor 1,4 MPI, to by bola ina pesnicka, ovsem tu je panstvu uz 100 PS maaaaalo, s tym sa neda predsa jazdit, toz si priplatite fajnsmekri... :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
kapoja
Príspevky: 344
Dátum registrácie: 26.03.2007 22:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kapoja »

Vediet čítať nestačí treba aj rozmýšlat, tak ešte raz zjednodušene -benzín je vrtkejší, rýchlejší a cca prvých 5 rokov 80000 km budem jazdit za menej peňazí.
mhnat
Príspevky: 537
Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
Bydlisko: ZA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhnat »

To: bajo777
Zadávateľ písal že chce i30 2017 čiže úplne nové auto.
Takže nafta sa neoplatí, pretože za rok nabehá od 15 - 20tisíc km, Auto má na krátke trasy. Nafta sa oplatí od 25 km na jeden záťah a nie 40km na viac krát za deň.
MERCEDES C 180 kompressor 2006/ b
TOYOTA VERSO 2015/1,8 b
IVECO DAILY 1997/ d
http://dobreterasy.sk
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

Ak chceš auto na dlhú dobu (viac ako 4 roky) šiel by som do benzínu. Stále sú náhradné diely na Tbenzíny lacnejšie než na naftu.
Ak sa toho chceš zbaviť po 4 rokoch cca... kúp naftu. Drahšie a rýchlejšie predas.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

andro1 napísal:Určite benzín, rozdiel v nákladoch minimálny a nebudeš zamorovať takou mierou ovzdušie a zabíjať deti. Ale to asi nikoho nezaujíma. SLOVÁCI chcú hlavne šetriť.
Daj DOKAZY pre svoje TVRDENIE !!!!

Zase netreba byť až TAK VEĽMI ZMAGORENÝ slniečkarskou a

ekoTERORISTICKOU propagandou, ktorú nikto NEPODLOŽIL realnymi DOKAZMI.
risofarago
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 31.03.2010 18:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa risofarago »

Sorry za OT
Naposledy upravil/-a risofarago v 02.03.2017 06:33, upravené celkom 1 krát.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

rozmyslam ci sa da byt viac mimo :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných