Hyundai i 40 1.7 cw crdi r.v.2017

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dialekt
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 12.11.2009 13:58
Zdieľať na Facebook

Hyundai i 40 1.7 cw crdi r.v.2017

Príspevok od používateľa dialekt »

Zdravím,potrebujem poradiť: kupil som auto dovezené z Talianska ma nabehaných 90 000 km,aký servis by som mal spraviť po týchto km čo sa týka oleja,filtrov, rozvodov.Servisnej knižke moc neverím a do autorizovaného servisu nejdem,pretože sa nedoplatím.Za rady vopred Dakujem
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Čo sa ukáže,že bolo by dobre vymeniť
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Niekto kupi auta za viac nez 10 000€ a boji sa dat auto do autorizaku aspon na zakladne veci, co je otazka asi 300€, pretoze ho taka suma zruinuje?
Co zaruka? Pripadne zvolavacie akcie atd? To uz neni podstatne?

Inak, na predajni mozno zakupit aj Uzivatelsky manual k autu. Ano, zakupit…
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Určite by som zašiel do autorizaku, značka Hyundai dáva 5r záruku, cena servisnej prehliadky ta vyjde s vymenami olejov a filtrov okolo 250eur a napichnu na origo diagnostiku a povedia ti vsetko o aute co treba robiť a co sa robilo, ak chodilo na prehliadky do hyundai... neviem ci sú poprepajanýako ako VW niečo mi technik spomínal keď som bol s Tucsonom na prehliadke
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Co je to za somariny? Auto je ešte v záruke! Určite do značkového servisu.
Navyše, servis korejcov je dnes už lacnejší ako servis škodovky, tak aký problém?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Otázka je legitimná aj zrozumiteľná,neviem prečo zadavateľa splachujete,skúste riešiť len predmet otázky.Každé auto má svoje potreby ktoré sa odvíjajú a pre daný typ sú charakteristické.Ak je model už nejaký ten rok na svete,tieto charakteristické potreby sa stávajú známe minimálne v komunite značky,ale samozrejme ich majú zmapované aj značkový opravári,je jedno v ktorej opravárenskej sieti.Tu sa žiada odpoveď alebo majiteľa ktorý sa už s čímsi stretol,alebo mechanika značky.Ak ani jedno nie je dostupné,radšej nech pán nedostane odpoveď žiadnu,než to má byť čítanie o vašich vyjadreniach viac menej na jeho osobu.Ak nemáte čo k problematike otázky,nepíšte nič.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

mhlavaty, ty sam mas xy spamovych odpovedi v temach, to ti nevadilo? Teraz ides inych pohlavkovat? Si ako ten saso v co vedie Slovensko, ktory vodu kaze, vino pije…
Co sa tyka oleja, filtrov, to najde v kazdom lepsom eshope, ked zada svoje auto, zrovna tak v predajni mu vyhladaju. Ale on riesi auto ktore je pravdepodobne v zaruke, pritom sam tvrdi, ze servisnej knizke neveri, tak potom tazko pochopitelne, ze nechce s tym ist do autorizaku, kde servisna prehliadka stoji cca 300-350€.
Kto ma vediet, co bolo a co nebolo (a malo byt) na tom aute riesene? Staci aj zobrat telefon a zavolat si o podrobnosti.
Tu nik nevie o co sa jedna, kedze spustu veci zalezi aj od samotnej vybavy, ci datumu vyroby. Nejake rady ludi, co sa s tym autom stretli mozu byt v jeho pripade mimo…
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Konštrukčná chyba 1.7 crdi bola odstránená ešte pred faceliftom, 2017 by už nemala mať žiaden problém.
Okrem toho je auto ešte v záruke, škoda to nevyužiť.
Jediná zaujímavosť je chladiaca kvapalina, ktorá má i u špecifikáciu ako bežné VW normy, to si treba po strážiť,
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Chlapci, len pre vaču informáciu, tie kórejské podvodné "akože záruky" sú nastavené tak, aby sa podľa možností nedali dodržať.
Takže ten jeho zázrak vôbec už nemusí byť v záruke, lebo vek nie je to jediné, čo o platnosti záruky rozhoduje.

Stačí aby predošlý majiteľ vynechal jednu prehliadku, alebo na ňu prišiel čo len o kilometer neskôr ako mal a výrobca už zárku nepovažuje za platnú.
Samozrejme, že to zákazníkovi nepovie, aby ten aj naďalej platil 28 eur za liter oleja v kórejskom autorizáku.

Nie som fanúšik kórejských mikrovlniek, ale v tomto dávam autorovi témy za pravdu. Tzv. "záruka" je tretí finančne najNEvýhodnejší produkt v automobilovom priemysle. Je podmienená toľkými sprostosťami, že pre normálneho človeka, ktorý si vie postrážiť základné veci, je továrenská záruka totálny nezmysel. Nehovoriac o takých detailoch, že v rámci garančiek vám dajú do motora ten najväčší hnoj 5W 30 aký existuje, a to vrátane benzínových turbomotorov, kde taký hnoj nemá čo hľadať.

Horšie než záruka sú už len dva finančné produkty súvisiace s autami - leasing, a úplne to najhoršie čo existuje (a stále mám problém uveriť, že sú idioti, ktorí to podpíšu) je operatívny leasing.

PS pre kecalkov: Nie, nie je to tým, že mám staré vraky. Mám objednané aj nové auto (a násobne drahšie než Hyundai) a ručím vám za to, že značkový servis to auto uvidí len keď to bude nevyhnutné - napráklad pri nejakej špeciálnej diagnostike. S výmenami olejov a filtrov ich určite zaťažovať nebudem a na ich "padnutie záruky" (ak by k tomu došlo) sa zvysoka môžem... :d :D
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

ved pockaj, dojde KIA/Hyundai truhlik a on nam to opat vysvetli a zistime, ze sa zase vsetci mylime. Ja som si tiez kupil nove auto a iba raz som bol v autorizaku kvoli vymene oleja v manualnej prevodovke. (predpis od vyrobcu a nechcel som to dat urobit hocikomu)

Ta rozsirena 7, ci 5 rocna zaruka je krasne zaplatana v tych drahych prehliadkach, ktore clovek "musi" absolvovat. Ked pocujem slovicko "zadarmo", az ma trasie :)

autorovi temy by som poradil. S autom na zdvihak, super by bola aj diagnostika a samozrejme preventivne a bezodkladne vsetky naplne a filtre, kludne aj rozvody a mas pokoj.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
lukoluky
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 14.01.2018 12:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lukoluky »

1.7 CRDI 107tkm máme v rodine.
Do origo nechod zaruka 5 rokov na kasnu
zaruka 2 roky na DIELY

Prave teraz rodina mi oznamila zaruka neplati prehliadka mala byt pri 60t a bola pri 62t takze 30-60-90 origo servis zbytcne :3c90:

Olej vymenit za C3 rozvody este pockaju. Sanie plne karbonu vycistit


Vymena PM senzora za 340e. Otazka: Uz je to opravene?
Odpoved: Teraz by nemala blikat ta kontrolka ale moze to byt toto totototo
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

Drahé prehliadky?inde sú megalacnejšie?ľudia prepiju,prefajčia mesačné stovky eur a do auta dať to už nie ale voziť sa to ano
lubos zimovcak
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Mňa vyjde komplet ,aj s palivovym, uhlikovym- kabinovym filtrom, 5 l oleja asi 100 eur, každých 20.000 km+-.
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Takze, uvediem "korejske" zaruky na pravu mieru.
Vlastnil som 2 korejske auta, viacere kupoval a servisoval, takze mam skusenosti dost.

1. Zaruka Kia/Hyundai nema ziadne zaludnosti. Ide vzdy o plnu zaruku vyrobcu, ziadne "poistenia" ako ma napr Opel a pod.

2. Zarucne podmienky su presne uvedene v servisnej knihe. Nie su tam ziadne zaludnosti ani zvlastne vyluky.

3. Kazda automobilka podmienuje uplatnenie zaruky dodrzanim prehliadok, vratane intervalu. Ked auto neservisujes podla predpisu = stracas zaruku. To je normalne.

4. Korejske znacky maju servisny plan nastaveny tak, aby auto spolahlivo fungovalo. Ako priklad dam napr. vymenu chladiacej zmesi. Korejci ju menia v pravidelnych intervaloch, VW ju nemeni VOBEC. Podobne napr naftovy filter - znovu korejci menia pravidelne, VW meni raz za 90000 km.. atd, atd.
Na pohlad je teda servis korejskeho auta drahsi, lenze v ramci servisu sa meni podstatne viac veci ako pri VW.
Perlicka k intervalom - VW pri TSI motoroch ma servisny interval 30000 km na olej, Kia na T-GDI ma 15000 km.. Ano, servis teda bude drahsi :-) Radsej vsak kupim ojazdenu Kiu, ktora menila olej po 15tkm ako TSI, ktore menilo olej po 30tkm a chladiacu kvapalinu nemenilo nikdy..

5. K uznaniu zaruk je k dipozicii plno dat - hlavne na forach. Ja osobne som reklamoval len raz (po 5 rokoch myslim) a zaruka bola bez problemu uznana. Dalsia reklamacia bola spojka na 1,6 CVVT po cca 2 rokoch, znovu bez problemov uznana. Dalsia reklamacia bola znovu spojka, po 140000km !!!!!! znovu bez problemov uznana a vymenena (Kia Topcar v Ziline). Vseobecne Kia a Hyundai bez problemu reklamacie uznavaju a s importerom je mozne lahko komunikovat aj emailom. To napr v Skode nehrozi, tam zakaznik importera velmi nezaujima. O pofidernych znackach, ktore tu menaju ani importera typu Fiat, Opel, PEugeot, Citroen, Mazda, Ford - ani nehovorim. Ked vyrobcovi nas zakaznik nestoji ani za to, aby tu zriadil oficilane zastupenie - kto uz len bude riesit nejake zaruky??

5. Ak tu mal niekto problem s uznanim zaruky Kia - nech sa paci, napiste detaily.


6. Kvalita znackovych servisov je vseobecne otrasna a to plati aj pre korejske znacky. Napr ja osobne nemozem odporucat servis Hyundai Alteria Zilina. Otrasny pristup k zakaznikovi.


Jo a este k cenam. V mojom okoli je servis skoda na hodinu drahsi o zhruba 10€ ako servis Kia. Inde to mozno je ine, ale napisat, ze cena servisu korejskych znaciek je vyssia ako ma konkurencia je nezmysel.
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Ja som dal svoje auto tiež len na prvú garančku po 30 000 km cena bola v značkovom servise 225 eur-vymenil sa olej 4,5 litra a olejový filter+ kontrola podvozku sa robila..to je všetko..
1 liter oleja, ktorý mi tam naliali stojí v eshope 8,90 a filter stojí 6 eur.. :40bd:
Len pre zaujímavosť som si pri 60 000 km zavolal do toho servisu čo bude stáť prehliadka a cena 320 eur hmm hovorím si fuuha a pýtam sa že prečo je to o dosť drahšia ako prvá, tak že tam sa kontroluje viac vecí :40bd: inak sa mení len to čo pri prvej :40bd:
Išiel som na Galvaniho/BA/ kde je kopec servisov a vymenili mi tam olej/mimochodom taký istý ako mi dali v značkovom servise/ a filter za 39 eur...a to som ešte mohol stáť za autom a pekne pozerať ako to menia...
Nepoviem, že raz za čas treba zbehnúť do značkového servisu, ale aby som každých 10 mesiacov utekal na výmenu oleja za 320 eur tak to nepotrebujem..osobne si myslím, že keby sa v značkových servisoch zamysleli nad cenami olejov a dielov, ktoré su na nete v 1/5 cene, tak by tam chodilo omnoho viac ľudí..lebo ako dať za liter oleja 34 eur a 9 eur je sakra rozdiel..

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných