Hyundai i 30 cw 1,6 benzin

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Martin17689
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41
Zdieľať na Facebook

Hyundai i 30 cw 1,6 benzin

Príspevok od používateľa Martin17689 »

Čaute. Chceme kúpiť auto Hyundai i30 cw r.v 2014 1,6 benzín v automate. Auto ma najazdenych 110 000 km. Keďže sme hyundai nikdy nemali, chcem sa spýtať ci je to dobre auto a ci ten motor vydrží dačo... Som amatér tak sa bojím trosku keďže benzíny nevydržia to co diezel... Chceme iba 1,6 benzín a tých je malo... Tento kúsok nás zaujal aj keď je to automat... Dik za odpovede a rady
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

je uplna blbost ze benziny nevydrzia tolko kolko diesle - snad by ti mohol stacit milion kilometrov a motor s toleranciami noveho ako ked opusta vyrobu.

Vymienaj olej daleko-predaleko pred 30.000km, idealne 10.000km ak jazdis v zime v meste kratke jazdy, nevytacaj studene, na dialnici nelietaj 150 ale 115 a v principe nemas co na tom motore dokazit. Priamovstrekove GDI Hjundaju mali znamy problem s cerpadlami, inak hladke atmosfericke motory nemaju chybu - tento model som nesledoval, myslim ze i30 nemalo tie problematicke cerpadla ale to si overis.

Klasicka konstrukcia s nepriamovstrekom je este spolahlivejsia.

Generalne Hjundaj ako znacka sialene tvrdo stoji za svojimi produktami - dost jasne o tom vypoveda jej 5rocna zaruka NELIMITOVANA kilometrami. Mozes najazdit 657.301km za 4 roky 9 mesiacov, a auto bude stale v zaruke - jasne musis ku nim chodit na servis, oleje atd, ale poznas akukolvek inu znacku ktora by vobec VZDIALENE nieco podobne ponukala ?

Ak sa ti masinka paci, ak ti vyhovuje vybava a cenovka, veselo do toho. Klasicke predmanzelske preverovačky - ci nebola burana, vytopena, ukradnuta, stocena, atd, inak v pohode.