Hyundai i 30 cw 1,6 benzin
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 25.08.2011 18:41 Zdieľať na Facebook
Hyundai i 30 cw 1,6 benzin
Čaute. Chceme kúpiť auto Hyundai i30 cw r.v 2014 1,6 benzín v automate. Auto ma najazdenych 110 000 km. Keďže sme hyundai nikdy nemali, chcem sa spýtať ci je to dobre auto a ci ten motor vydrží dačo... Som amatér tak sa bojím trosku keďže benzíny nevydržia to co diezel... Chceme iba 1,6 benzín a tých je malo... Tento kúsok nás zaujal aj keď je to automat... Dik za odpovede a rady
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
je uplna blbost ze benziny nevydrzia tolko kolko diesle - snad by ti mohol stacit milion kilometrov a motor s toleranciami noveho ako ked opusta vyrobu.
Vymienaj olej daleko-predaleko pred 30.000km, idealne 10.000km ak jazdis v zime v meste kratke jazdy, nevytacaj studene, na dialnici nelietaj 150 ale 115 a v principe nemas co na tom motore dokazit. Priamovstrekove GDI Hjundaju mali znamy problem s cerpadlami, inak hladke atmosfericke motory nemaju chybu - tento model som nesledoval, myslim ze i30 nemalo tie problematicke cerpadla ale to si overis.
Klasicka konstrukcia s nepriamovstrekom je este spolahlivejsia.
Generalne Hjundaj ako znacka sialene tvrdo stoji za svojimi produktami - dost jasne o tom vypoveda jej 5rocna zaruka NELIMITOVANA kilometrami. Mozes najazdit 657.301km za 4 roky 9 mesiacov, a auto bude stale v zaruke - jasne musis ku nim chodit na servis, oleje atd, ale poznas akukolvek inu znacku ktora by vobec VZDIALENE nieco podobne ponukala ?
Ak sa ti masinka paci, ak ti vyhovuje vybava a cenovka, veselo do toho. Klasicke predmanzelske preverovačky - ci nebola burana, vytopena, ukradnuta, stocena, atd, inak v pohode.
Najvacsi zradnik v tom aute bude prave automaticka prevodovka, dovod preco k nemu vzhliadas. Automaty vseobecne su citlive na zaobchadzanie, vymeny oleja, nevyradovanie pocas jazdy a nezaradovanie pocas jazdy, neprehrievanie - ked je majitel uponahlany blbec a tlaci to 160 po dialnici, olej v automate sa trosicku viacej "varí" nez keby isiel 115 pricom by prisiel len o 15 minut neskor v ramci Slovenska atd, atd. Proste majitelia su suverenne najvacsi problem automatov. A hned za nimi cenovka oprav - manual prevodovku prakticky nemas ako znicit, cize na servis zostava spojka/dvojhmota (ked si vyberies normalne auto, dvojhmotu nema) takze 700 eur potazmo 200 eur a opravi to pomaly kazdy kto ma garaz... ked sa pokazi automat, lietaju tisice za opravy, zhruba na dvojke sa zacina so serioznou opravou, nie takym povrchnym šlendriánstvom...
Vymienaj olej daleko-predaleko pred 30.000km, idealne 10.000km ak jazdis v zime v meste kratke jazdy, nevytacaj studene, na dialnici nelietaj 150 ale 115 a v principe nemas co na tom motore dokazit. Priamovstrekove GDI Hjundaju mali znamy problem s cerpadlami, inak hladke atmosfericke motory nemaju chybu - tento model som nesledoval, myslim ze i30 nemalo tie problematicke cerpadla ale to si overis.
Klasicka konstrukcia s nepriamovstrekom je este spolahlivejsia.
Generalne Hjundaj ako znacka sialene tvrdo stoji za svojimi produktami - dost jasne o tom vypoveda jej 5rocna zaruka NELIMITOVANA kilometrami. Mozes najazdit 657.301km za 4 roky 9 mesiacov, a auto bude stale v zaruke - jasne musis ku nim chodit na servis, oleje atd, ale poznas akukolvek inu znacku ktora by vobec VZDIALENE nieco podobne ponukala ?
Ak sa ti masinka paci, ak ti vyhovuje vybava a cenovka, veselo do toho. Klasicke predmanzelske preverovačky - ci nebola burana, vytopena, ukradnuta, stocena, atd, inak v pohode.
Najvacsi zradnik v tom aute bude prave automaticka prevodovka, dovod preco k nemu vzhliadas. Automaty vseobecne su citlive na zaobchadzanie, vymeny oleja, nevyradovanie pocas jazdy a nezaradovanie pocas jazdy, neprehrievanie - ked je majitel uponahlany blbec a tlaci to 160 po dialnici, olej v automate sa trosicku viacej "varí" nez keby isiel 115 pricom by prisiel len o 15 minut neskor v ramci Slovenska atd, atd. Proste majitelia su suverenne najvacsi problem automatov. A hned za nimi cenovka oprav - manual prevodovku prakticky nemas ako znicit, cize na servis zostava spojka/dvojhmota (ked si vyberies normalne auto, dvojhmotu nema) takze 700 eur potazmo 200 eur a opravi to pomaly kazdy kto ma garaz... ked sa pokazi automat, lietaju tisice za opravy, zhruba na dvojke sa zacina so serioznou opravou, nie takym povrchnym šlendriánstvom...
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
bajo, S reťazou mali problém jednotkové ceedy/I30-ky s atmo motorom, aj to len z prvých rokov, tak tu nestraš!
Martin, ideš kupovať auto so sto tisíc km a bojíš sa životnosti? Vážne?!
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=2&t=8479
Martin, ideš kupovať auto so sto tisíc km a bojíš sa životnosti? Vážne?!
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=2&t=8479
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
cico nestrasim, iba hovorim co je fakt, gdi ma +-tie iste problemy a bude mat, co kazdy iny priamovstrek benzin a ze malorazkove retazkove motory padaju na rozvodoch napriec vyrobcami je fakt cislo dva, neni to nic prekvapive, iste z obidvoma vecami sa da zit, pokial o nich sa vie a nalezite sa pristupuje, ci uz potrebou castej vymeny oleja, ci uz potreba ocistit sacie ventily, ci uz mozno aditivaciou paliva kvoli vstrekom u gdi, alebo u retazky zvazenia vymeny dozivotnych rozvodov, co sa asi nebude u kazdeho vyrobcu pacit kazdej penazenke, az dojde na radu komplet vsetky zubate kola, niekde aj variabilita, lebo menit natiahnutu retaz je ciganska robota, akurat tak dobra, nez to predas
apropo ten stretnuty motor bol naozaj jednickovy ceed, jak si vedel
apropo ten stretnuty motor bol naozaj jednickovy ceed, jak si vedel
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 07.05.2009 07:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
ak automat vyslovene nevyžaduješ tak ho neber, hľadaj manuál.
Je to jazdenka, model -motor nemá chronický problém to ale neznamená že daný kus bude tiptop. Chce to mechanika na obhliadku, pozrieť aj ako je to s koroziou hlavne odspodu.
100 000km to je čas prvých investícií na to treba myslieť.
Všeobecne benzín vydrží bežnému smrtelníkovi až kým auto nebude zošrotované, bežný občan nepotrebuje motor na 600 000km a aj keby tak za pár šupov kúpi iný. Nad tým sa netreba zamýšľať "či motor vydrží". Len keď žerie olej a smrdí celá dedina cena musí byť inde.
Je to jazdenka, model -motor nemá chronický problém to ale neznamená že daný kus bude tiptop. Chce to mechanika na obhliadku, pozrieť aj ako je to s koroziou hlavne odspodu.
100 000km to je čas prvých investícií na to treba myslieť.
Všeobecne benzín vydrží bežnému smrtelníkovi až kým auto nebude zošrotované, bežný občan nepotrebuje motor na 600 000km a aj keby tak za pár šupov kúpi iný. Nad tým sa netreba zamýšľať "či motor vydrží". Len keď žerie olej a smrdí celá dedina cena musí byť inde.
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Pokiaľ auto chodilo na servis do kríkov servisu,xtak bolo donedávna v záruke - bude plne v pohode.
Okrem toho, myslím, že tieto modely mali servisný interval 1 rok alebo 20 000 km.
Čo je len dobre.
Máme doma ix20 z 2013 a ide ako hodinky. A to jazdí zásadne v meste.
Tieto cvvt motory sú skutočne odolné.
Žiaden karbón, žiadne turbo, žiadny priamovstrek.
Áno, nejde tak ako turbo, ale pokiaľ jazdia mesto a medzimesto, budeš spokojný.
Dôležité je nekupovať od autickara, tieto vozy išli aj privátnymi majiteľom. Radšej chvíľu sleduj a kúpiš aj od prvého majiteľa.
Btw, vyskúšaj aj ix20- je to ešte priestrannejší ako i30
Okrem toho, myslím, že tieto modely mali servisný interval 1 rok alebo 20 000 km.
Čo je len dobre.
Máme doma ix20 z 2013 a ide ako hodinky. A to jazdí zásadne v meste.
Tieto cvvt motory sú skutočne odolné.
Žiaden karbón, žiadne turbo, žiadny priamovstrek.
Áno, nejde tak ako turbo, ale pokiaľ jazdia mesto a medzimesto, budeš spokojný.
Dôležité je nekupovať od autickara, tieto vozy išli aj privátnymi majiteľom. Radšej chvíľu sleduj a kúpiš aj od prvého majiteľa.
Btw, vyskúšaj aj ix20- je to ešte priestrannejší ako i30
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní