Hyundai Coupé - dobrá kúpa?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pejp
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 15.04.2012 10:09
Zdieľať na Facebook

Hyundai Coupé - dobrá kúpa?

Príspevok od používateľa pejp »

Dobrý deň,

mám 19 rokov, som študent VŠ a mám nejaký ten aký-taký príjem. Týždenne (počas školy), najazdím okolo 350 km po dialniciach.
Vždy som chcel dobré "športové vozítko" s dobrým dynamickým vzhľadom a silným motorom. Uvažujem teda nad kúpou Hyundai Coupé, po facelifte, r.v. 2007-2008, motor 2.0i 105 kW. Je to krásne športové auto, s celkom pekným motorem a hlavne sa dá zohnať za príjemné ceny. Chcem sa spýtať na názory, vaše názory, názory skúsených ľudí a mechanikov. Je ten motor spoľahlivý? Je niečo, načo by som si mal dávať pozor pri tomto aute? Ďakujem
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

O Coupe koluje informácia že je to prezlečená Lantra, len neviem či to platí aj pre tieto ročníky, a v podstate do toho nemontovali žiaden motor, ktorý by vyhovel ludom ktorý si tento typ áut kupujú, a to platí aj pre 2.7V6. Auto na pohlad inak celkom újde...
Ak chceš len auto ktoré dobre vyzerá, tak budeš vcelku spokojný, ale ak očakávaš aj trochu športového ducha tak príde sklamanie.

Najhoršie že u nás nejak neexistuje alternatíva takéhoto kupé, ostávajú Mustangy, P407 kupé (to je asi jediný typ karoserie 407 ktorý vyzerá k svetu), ešte by som zvážil Alfu Romeo GT, len mne sú vozy AR proti srsti, GT-čku by som ešte nejak rozdýchal
pejp
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 15.04.2012 10:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pejp »