Hyundai Accent - odvzdusnenie brzd

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

adam5ko
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 06.04.2015 18:18
Zdieľať na Facebook

Hyundai Accent - odvzdusnenie brzd

Príspevok od používateľa adam5ko »

nazdar pani mam takyto problem mam hyundai accent 1.5 benzin r.v. 97 a menil som komplet brzdy aj hlavny brzdovy valec aj vsetko som mechanik s pat rocnou praxou ale s tohto som uz na pokraji psychyckeho zrutenia 4 hodiny som to ovzdusnoval vsetkymi moznymy aj nemoznymi sposobmi a pedal vkuse maky ako blato prosim o pomoc lebo ja uz neviem dakujem
adam5ko
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 06.04.2015 18:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adam5ko »

skusal som to normalne pedalom klasika a mam virobeny pripravok na ovzdusnovanie brzd cez maly kompresor s chladnicky funguje paradne otestovany na roznych aj novsich autach ako je toto vvzdy mi to pekne brzdilo po ovzdusneni s tymto pripravkom ale na tomto voze je to inak stale sa mi to javi ako keby bol v hlavnom valci vzduch moze byt zly ked pred vimenou brzd to normalne brzdilo??? a nie nema to abs je to system ako na starej skode 120 bezny vakuovy posilovac ktory tiez funguje bez chyby a cely brzdovy system pekne tesni nikde neslzí kvapalina sa nestraca prosim surne o radu potrebujem auto do prace dakujem za odpoved
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

No brzdy po vymene vzdy byvaju makksie ale ak hovoris ze je to totalne maslo a zadne "predpokladam bubnove" su zozstavene a nastavene spravne tzn. nemaju privelky chod na prazdno tak jednoznacne hlavny brzdovy. Nakoniec ani nic ine nezostalo. Mohlo dojst k jeho poskodeniu pri montazi ci "hrani" sa s nim nasucho... PS Zatazovy to nema? Raz som mal jeden pripad ze mi cez neho zavzdusnovalo jedno zadne koleso?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky