Honda CRV ictdi 2005
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 24.05.2017 11:36 Zdieľať na Facebook
Honda CRV ictdi 2005
Čaute všetci. Som majiteľom CRV s motorom 2.2 ictdi 103kw s kilometrami neznámymi.
V poslednom čase registrujem nejaké cukanie autom počas kľudnej jazdy najčastejšie pri ustalenej rýchlosti v obci (asi 5x za posledný mesiac). Včera sa mi to stalo znova, ale to už bolo až príliš výrazne, po pár kilometroch, keď som autu poriadne pridal mi padlo do núdzového režimu a blikala kontrolka žhavenia.
Do servisu som to mal asi 10 kilometrov, tak som tam nejak došiel. Tam mechanikovi diag. povedala "nízky tlak paliva" no a on mi na to povedal to, čo žiaden majiteľ dieslového auta počuť nechce! Potom šiel ešte k jednému počítaču a povedal, mi chybu (tuším) p6056 (alebo p6065), vraj to je snímač tlaku paliva. Mechanik nemal čas, tak chybu odstránil a auto nebolo v núdzovom režime, cestou domov sa auto správalo normálne, kým som mu znova nestúpil na krk a domov došiel v núdzovom režime. Po odstavení motora a jeho nakopnuti - bez núdzového režimu.
Ešte môžem spomenúť, že palivovy filter som menil asi 2 mesiace dozadu a nádrž som tankoval pred 150-timi kilometrami, čo je pár týždňov dozadu.
Mňa by zaujímalo, kde sa nachádza ten snímač tlaku paliva, či ho taký laik ako ja dokáže vybrať von a podľa údajov objednať taký istý a vymeniť. Vďaka
V poslednom čase registrujem nejaké cukanie autom počas kľudnej jazdy najčastejšie pri ustalenej rýchlosti v obci (asi 5x za posledný mesiac). Včera sa mi to stalo znova, ale to už bolo až príliš výrazne, po pár kilometroch, keď som autu poriadne pridal mi padlo do núdzového režimu a blikala kontrolka žhavenia.
Do servisu som to mal asi 10 kilometrov, tak som tam nejak došiel. Tam mechanikovi diag. povedala "nízky tlak paliva" no a on mi na to povedal to, čo žiaden majiteľ dieslového auta počuť nechce! Potom šiel ešte k jednému počítaču a povedal, mi chybu (tuším) p6056 (alebo p6065), vraj to je snímač tlaku paliva. Mechanik nemal čas, tak chybu odstránil a auto nebolo v núdzovom režime, cestou domov sa auto správalo normálne, kým som mu znova nestúpil na krk a domov došiel v núdzovom režime. Po odstavení motora a jeho nakopnuti - bez núdzového režimu.
Ešte môžem spomenúť, že palivovy filter som menil asi 2 mesiace dozadu a nádrž som tankoval pred 150-timi kilometrami, čo je pár týždňov dozadu.
Mňa by zaujímalo, kde sa nachádza ten snímač tlaku paliva, či ho taký laik ako ja dokáže vybrať von a podľa údajov objednať taký istý a vymeniť. Vďaka
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 24.05.2017 11:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 264
- Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 24.05.2017 11:36 Zdieľať na Facebook
Bol som v obyčajnom servise, neznačkovom.
Palivovy filter som menil cca 2 mesiace dozadu. Bol tam filter original Honda (denso). Ja som tam dal japanrace. Starý filter mám ešte doma, takže by som ho mohol nahodiť a skúsiť či rozdiel je v tom. Aj keď na novom filtri som za ten čas najazdil zhruba 2 tisíc km.
Palivovy filter som menil cca 2 mesiace dozadu. Bol tam filter original Honda (denso). Ja som tam dal japanrace. Starý filter mám ešte doma, takže by som ho mohol nahodiť a skúsiť či rozdiel je v tom. Aj keď na novom filtri som za ten čas najazdil zhruba 2 tisíc km.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Značkový alebo neznačkový je jedno.Nie je jedno či obsluha rozumie diagnostike.Výrok chyby - vadný tlak paliva môže znamenať
vadu snímača
vadu regulátora
vadu podávacieho čerpadla
vadu vysokotlakého čerpadla
to sú štyri základné veci,ale je viac možností ktoré budú mať ten istý chybový výrok,preto je ozaj dôležité aby si obsluha vedela ujasniť kde ten problém skutočne je.Darmo vymeníš snímač tlaku,bude treba urobiť novú kalibráciu takže ti to stejne nepomôže.U Hondy ceny nepoznám,ale posledný presne tento prípad u Opla vyzeral tak,že snímač sa dal napr kúpiť jedine z railom a medzi bratmi 650 e.- čo nie je práve málo.Regulátor (orig Denso) iba cca 90.- a tak "pomýlenie" lacné nebude.Ale t sa bavíme iba o týchto dvoch veciach.Takže aby to nedopadlo typicky...múdre rozhodnutia až ako posledná možnosť
vadu snímača
vadu regulátora
vadu podávacieho čerpadla
vadu vysokotlakého čerpadla
to sú štyri základné veci,ale je viac možností ktoré budú mať ten istý chybový výrok,preto je ozaj dôležité aby si obsluha vedela ujasniť kde ten problém skutočne je.Darmo vymeníš snímač tlaku,bude treba urobiť novú kalibráciu takže ti to stejne nepomôže.U Hondy ceny nepoznám,ale posledný presne tento prípad u Opla vyzeral tak,že snímač sa dal napr kúpiť jedine z railom a medzi bratmi 650 e.- čo nie je práve málo.Regulátor (orig Denso) iba cca 90.- a tak "pomýlenie" lacné nebude.Ale t sa bavíme iba o týchto dvoch veciach.Takže aby to nedopadlo typicky...múdre rozhodnutia až ako posledná možnosť
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Kolegovi stála taka istá hrča v značkovom servise niekoľko týždňov,priebeh zavady podobný ako popisuješ. Vymenili krista boha za alaha a stále to nešlo. Potom nejaký Imro báči vymenil kus sacieho potrubia trubky a je kľud. Za dvadsaťpäť centov v železiarstve kúpil hadičku a dal tam. Odvtedy moze aj pluhy za ňou ťahať
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Niečo podobné bolo na Actrose, plná nádrž štart v pohode, pokles pod pol nádrže nevedel naštartovať. Tiež mechanici zúfalí, menili súčiastky ako ženy vložky, jednu za druhou. Tam ich zase vyfajčila hadička prepadu. Cez ňu spadla nafta zo systému a čerpadlo nedokázalo dotiahnuť naftu. Naťahal si naftu ručne tak išiel. Chyba za korunu osedemdesiat a zapotila sa partia mechanikov. Znovu Imre bacik to vyriešil obyčajnou hadicou z kompresora a natlakoval systém a chyba sa ukázala.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Ten povestný imrebáči robí v autorizáku,jeden taký sa nachadza v servise mb, druhý v honde. Ale aj títo mechanici prišli na tieto kvázi banálne poruchy po prelustrovaní celého motora na základe výstupných údajov z počítača. Po logickom vylúčení skúsili nezávisle od seba natlakovať palivový systém a tam sa objavili trhliny, ktoré tieto abnormality v správaní spôsobovali.
Niekedy počítač nám natlačí do hlavy závadu za niekoľko x eur, a chybu spôsobuje vec, ktorú nechtiac prehliadneme za pár centov.
Niekedy počítač nám natlačí do hlavy závadu za niekoľko x eur, a chybu spôsobuje vec, ktorú nechtiac prehliadneme za pár centov.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
Taky Imro Baci som par rokov bol aj ja, uspesny do takej mieri ze pri podani vypovede padali 4miestne cifri aby som ostal.
Avsak pointa je v tom ze aj ked som opravil neopravitelne, niekde na stavbe ,v horach a pod. vzdy sa to nakonec vratilo a bolo treba montaz org. dielu. Ziadna hadicka so zeleziarstva, ani gumicka z treniek nedokaze zabezpecit to co org. diel od vyrobcu.
Prelustrovanie palivovej sustavy diesel agregatu, nedajboze CR trva hodini ak nie dni- vsetci zucastneni to tu dobre poznaju, pri sadzbe tunajsej cca 150 na hodinu je odcitanie udajov z displeja a okamzita nahodna vymena dielu vzdy lacnejsia ako svojvolne badanie mechanika sistemom - co to asi moze bit?
Imrovia vymieraju a nic sa na tom nezmeni.
Avsak pointa je v tom ze aj ked som opravil neopravitelne, niekde na stavbe ,v horach a pod. vzdy sa to nakonec vratilo a bolo treba montaz org. dielu. Ziadna hadicka so zeleziarstva, ani gumicka z treniek nedokaze zabezpecit to co org. diel od vyrobcu.
Prelustrovanie palivovej sustavy diesel agregatu, nedajboze CR trva hodini ak nie dni- vsetci zucastneni to tu dobre poznaju, pri sadzbe tunajsej cca 150 na hodinu je odcitanie udajov z displeja a okamzita nahodna vymena dielu vzdy lacnejsia ako svojvolne badanie mechanika sistemom - co to asi moze bit?
Imrovia vymieraju a nic sa na tom nezmeni.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
U palivového systému treba vždy dávať veľký pozor pretože veci na seba naväzujú a podávajú si problém už od nádrže,takže netesnosť prípoja pri nádrži alebo čerpadielko vnútri sa prejaví až kdesi značne ďalej a je hotová pohroma ak sa pri hladaní nepostupuje systematicky.Ja to aj tu vidím každú chvílu,vymeň to a hento...pozri sitko v nádrži atd atd..a koho zaujíma nejaké sitko v nádrži,ak napichnem tlakomer a je tam tlak ktorý tam má byť ma figu zaujíma nádrž.Že tento tlak je vstupným pre ďalšie čerpadlo a ovplyvňuje jeho činnosť,no hergot to by malo trknúť snáď aj analfabeta,a predsa je niekto schopný skončiť u vstrekov.Aspoň mechanici by mali mať jasno že regulačné veci pracujú v okruhoch,sú zacyklené a RJ robí dokola - odmerá-vyhodnotí-porovná s požiadavkou-dá povel zmeny-a znova odmerá,a to dokola dokolečka.Ak sa RJ dostane do problému že hodnotu nevie vyhodnotiť,alebo je mimo územia ktoré pozná...je z toho núdzový režim,čo nie nič iné nech obmedzenie dávky paliva.Žiadné vypnutie turbíny ani iného sa nekoná,len RJ obmedzila palivo na minimum.Väčšinou sa stav obmedzenia zruší novým načítaním zapalovania,čiže vyp/zap
Múdry človek si uvedomí že k danému prišlo v režime velkého zaťaženia,čo znamená že opätovnému núdzovému stavu vie predísť menším požiadavkom výkonu,tj nasadí dedkovský ležérny štýl a napr aj zo zahraničia sa dostane domov vcelku v pohode a bez stresov a oplašenia.
Múdry človek si uvedomí že k danému prišlo v režime velkého zaťaženia,čo znamená že opätovnému núdzovému stavu vie predísť menším požiadavkom výkonu,tj nasadí dedkovský ležérny štýl a napr aj zo zahraničia sa dostane domov vcelku v pohode a bez stresov a oplašenia.
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných