1 040 825
inzerátov
Pridať inzerát

Honda CRV 2.2 icdti - čierny dym

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Honda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Seftik
Založený: 26 september 2015
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 50 min
Predmet: Honda CRV 2.2 icdti - čierny dym PríspevokZaslal: 17.04.2018 19:55   
Chcem sa opytat ci uz sa stym niekto stretol ..
Idem napriklad 40 km tak 2000 2200 otačiek 100 120 po dialnici a ked zijdem z dialnice dam do dvojky pridam ze vytocim tak do 4000 tisic otaciek tak vypluje cierny dym .. alebo niekedy ked proste vytocim dvojku ze do tych 4000 tisic otaciek tak niekedy zadymi trochu je to normalne alebo je to problem auto ide normalne aj spotreba vsetko ..
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (323)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3540
Nabehané: 13 dní 8 hod 29 min
PríspevokZaslal: 18.04.2018 00:22   
dôvod točenia na 4000 otáčok ??
nestíha spaľovať naftu, je to bežné.
až to má DPF, tak to zase až tak normálne úplne nie je:)
Citovať
pacok
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 21 júl 2009
Príspevky: 178
Nabehané: 16 hod 35 min
PríspevokZaslal: 18.04.2018 06:18   
nestiha spalovat naftu....

Jeden zo senzorov ma uz vychylene alebo spomalene hodnoty a vysledok je podymovanie.Bud vaha vzduchu alebo lambda ak ju ma..ak ma rovnaku spotrebu tak si myslim ze mechanicky sa nic nezmenilo.Len doladenie zmesi uz nie je co byvalo.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (545)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10083
Nabehané: 3 mes 22 dní 10 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 18.04.2018 06:36   
no v zasade lubo nekeca, az huli dizlak na cerno, tak vali privela nafty voci vzduchu...preto nespali dokonale na kyslicnik ale ostane uhlik cize sadze
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
pacok
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 21 júl 2009
Príspevky: 178
Nabehané: 16 hod 35 min
PríspevokZaslal: 18.04.2018 09:18   
ale ja som narazal na tych 4000 otacok to nie je dovod aby nestihalo spalovat naftu.
Citovať
Seftik
Založený: 26 september 2015
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 50 min
PríspevokZaslal: 18.04.2018 11:33   
ako nemyslel som ze tocim stale to 4000 tisic len proste ked vychadzam na hlavnu a mam tam dvojku a slapnem tomu plny tak niekedy zadymi ale ked napriklad idem tych 30 km 40 km tych 120 tych 2000 2200 otaciek a vyjdem na hlavu mam tam dvojku a slapnem tomu plny tak to vypluje cierny mrak ..ako keby sa mi to tam nazbieralo a potom to vypluje alebo neviem si to vysvetlit... a to je problem ze auto ma dpf a normalne mi ho aj regeneruje kazdych 700 800 km .. auto ma normalny vykon normalny chod motora spotrebu tak isto mam v poriadku kombinovana tych 8 litrov a pytam sa ci to je normalne pri diesloch alebo je to problem? viem ze skoro kazdy diesel dymi ziadna kontrolka nic mi nesvieti
Citovať
braga
Známa tvár - Feldo (70)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1509
Nabehané: 7 dní 17 hod 34 min
PríspevokZaslal: 18.04.2018 15:16   
ako ti pisali nadomnou nieco zacina byt v neporiadku -pomer vzduch a nafty , prve co urobis skontroluj tesnost hadic od turba uz sa to u nas stalo na troch autach ze praskla hadica od turba a malo to takyto priebeh mozno mas min. unik zatial ak sa prasklina zvacsi zacne dymit viac a pocitis to aj navykone Crv mame takisto z dpf a ziadny dym som nezaznamenal aj ked mu nalozim
Citovať
Seftik
Založený: 26 september 2015
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 50 min
PríspevokZaslal: 15.05.2018 23:16   
Citovať
Seftik
Založený: 26 september 2015
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 50 min
PríspevokZaslal: 16.05.2018 23:20   
Mozu to byt vstreky?
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Honda fórum