Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lucaso1180
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa lucaso1180 »

Po aktualizácii softvéru bola robená nute. Na regeneracia, po nej reset snímača diferencialnych tlakov. Hodnota teploty 300 °C pred dpf a za 600° C bola nameraná ako maximálna teplota počas nútenej regenerácie. Honda má dpf a katalyzátor spojený. Môže byť teda táto hodnota správna? V autorizovanom servise som sa k mechanikovy nedostal auto mi vzal a aj vrátil pan z recepcie a len mi z referoval čo povedal mechanik. Zatiaľ jazdím bez svietiacej kontrolky. Ak sa rozsvieti znova pôjdem do iného autorizovaného servisu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nerobím Hondu,napíšem iba názor.Záleží na konštrukcii či je teplota meraná pre tým katom alebo medzi katom a filtrom.V jednom tele môže byť .Treba poznať ten systém,či má tri snímače teploty alebo dva,kde sú umiestnené.Cat vie dvihnúť teplotu zhruba 150-200 °C
Snímač def.tlaku nulovať by som osobne ja nikdy nerobil.Buď je ok a ukazuje realitu,tj ak motor nebeží tak atmosferický tlak,alebo vymením ako vadný.Niečo iné je zase ofset toho snímača,snáť ho má Honda.Nemám pocit že pracujú z hodnotami správne,ale ...oni poznajú Hondu
Hladal by som informácie.Kým sa nemenia hodnoty zásadným spôsobom (vyčistenie) nemenia sa ani základné veličiny lebo ju klameme..Ak sa urobí domocú tým rj a zmenia napr hustoty regenerácií.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Snímač def.tlaku nulovať by som osobne ja nikdy nerobil.

dovolim si verejne vklznut na tenučký lad ktory sa uz prebára : ja osobne si neviem predstavit co tam chcu nulovat, nastavovat. Je to snimac ktory sa pouziva na zistenie ROZDIELU - ako fučí pred dpf, ako fučí za dpf.

Ake nastavovanie... tam nie je dolezita absolutna uroven ale rozdiel nejakych dvoch urovni a ten bude vzdy rovnaky. Rovno priznavam ze s tymto skusenost samozrejme nemam.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa oco13 »

A keď tu vidím Turba, tak už len doplním - toto všetko obrovsky ženie vodu na mlyn elektromobilite. Nemôže v tom byť aj čiastočne zámer??? Poruchy vyvolávajú odbyt náhradných dielov, a opakované poruchy znechutenie a hladanie alternatívy, kde tieto poruchy nemôžu byť už z princípu. To je podlad laika, pohlad z dediny.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa oco13 »

Cico - ano prechádzajú a ako dopadajú :40bd:
Tak ano,ľudia utečú k benzínu,čo nie je nič iné než z blata do kaluže.Aspoň teda u dnešnej aktuálnej generácie je rozdiel ako facka na ľavé a pravé líce a ešte v životnosti agregátu v neprospech,z hladiska nutnosti prechádzať cez EK je to ešte horšie.
Priamovstrek :40bd: vrstvenie paliva vo valci :40bd: vypínanie valcov :40bd:
Hviezdy sa smejú :40bd: Hviezdy sa idú posrať od smiechu :40bd:
Pre obe palivá - 5 - 6 okruhov chladenia a kúrenia s elektrickými čerpadlami, a ich vypínaním , klapky v okruhoch chladenia. :42f7:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Benzín dnešnej aktuálnej generácie je na tom +- tak ako diesel.Všetko je fajn,do prvého problému.Ten je až na výnimky vždy v emisnom systéme.Pretože jednoducho ak vysokú euro normu spĺňa je naložený technikou kopcom.Predstava ľudí ako si polepšia prechodom na benzín je veľmi skreslená,a málokedy obsahuje zásadnú informáciu o tom,že radosť vyprchá nástupom slušnejšej porcie km.Tu začína konfrontácia ako vníma km človek z benzínom a ako s dieslom.Kým jeden sa ošíva už u čísla 200 tis,u druhého je to min dvojnásobok.Spočítané a podčiarknuté,obe varianty sa blížením k tomu istému väčšiemu počtu km diametrálne oddelia a neporovnateľne lepšie z tejto matematiky vychádza diesel.Treba počítať každú vydanú korunu,nevytrhávať z počtov položky ktoré sa nehodia.Benzin môže vyhrávať iba v prvom polčase.Čiže tu sa auta zbaviť aby si mínusové položky započítal niekto ďalší.Ludí sa dá oklamať,a bežne to mnoho ľudí robí,lenže techniku nie,ani samotnú matematiku.Treba to nechať na ľudí samotných,kto sa poučí na vlastnej koži si všetko pamätá lepšie.Nech je tak ako sa kto rozhodne,veď si svoju "úrodu" aj sám pozbiera.V ľudoch je neskutočná potreba klamať a zavádzať,je jedno čo ich k tomu vedie.Nič to na realite nemení,problémom je iba schopnosť si vyčistiť okuliare a sakra dať pozor na zdroj informácie

mp3...ano,čidlo má vypovedať pravdu,inak vzniká problém z toho že rj si myslí...to čo nie je pravda.Všetko všetučko vstupuje do nejakej matematiky z ktorej výstupu je nejaká konkrétna činnosť.RJ nepremýšla,má algoritmy ktorými sa riadi,človek je ten osol že to nechce zobrať na vedomie že príčiny majú dôsledky.Z nedostatku poznania sú potom kotrmelce,ale s tým nič neporobíme.Hlúposť je to čo hýbe všetkým,je zadarmo,rozum stojí veľa peňazí a námahy a ešte je nenávidený väčšinou
lucaso1180
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa lucaso1180 »

Chcem oživiť tému. Mam auto Honda crv 2.2 cdti 103kw 230000 km, za svietila mi kontrolka dpf tak sa filter dal čistiť chemický, po založení znova zasvieti filter, mechanik spravil nútenu regeneráciu. Odvtedy nesvieti ale auto neregenerovalo samo od seba iba cez diagnostiku, šiel som do Hondy tam mi dali aktuálnej si softvér s tým ze podla údajov na diagnostike nevidia chybu. Posledných 9 tis. Km mi stúpa hladina oleja. 2-3tis km 1cm na riske. Bol som v servise naslepo mi vymenili regulátor tlaku paliva. Problém pokračuje. Teraz som dal zmerať vstrekovače na stroji-sú ok. Filter je funkčný. Čo môžem urobiť aby auto fungovalo ako ma? Honda servis povedal ze vedia ze v minulosti tieto motory chybu s dpf mali ale ľudia si ich dávali vymontovať. To nechcem. Auto jazdí výborne. Nemám žiaden iný problém. Dal som ultrazvukom čistiť sanie, sacie vstupy, egr pred 30 tis. km ako ste na fóre odporúčal vzhľadom na km. Poraďte mi prosím.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa seven549 »

ty uz mas to auto tak rozladene ze uz ti nepomoze nic len to vyhodit a kupit druhe.mne staci citat ze mi nahrali nejaky iny software.automaticky je to konecna.

nebojuj uz s tym mrtvym konom a nesnaz sa ho ozivit.bude to stat a uz to aj stalo vela vela penazi.na servisy zabudni.dnes je uz ina doba.auto je ako spotrebic.pokazi sa kupuje sa dalsie.
lucaso1180
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa lucaso1180 »

Softvér nahrali v servise Honda, novší než bol pred tým v riadiacej jednotke.
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa gnagy »

brona76 napísal: 15.10.2022 15:24 ako sa hovori,japonec na konec je pekne,ale aj soudruzi z hondy se seknou.samotna regeneracia na 2,2 edetecu je cista katastrofa a vzdy trpnem kedy ju spusti.ono si to totizto zmysli kedykolvek a za akychkolvek podmienok.ale podla mojho nazoru neberie rj ohlad na nic len na diferencny tlat.teplota a otacky ju vobec nezaujimaju :200:

Neviem síce aký ročník je autorova CRV (prosím uviesť), ale osobne som videl jeden Accord 2.2ictdi a dokonca som sa rozprával aj s majiteľom o tom, ako je s autom spokojný.Spýtal som sa ho, či nemal niekedy problém s DPF. On ani nevedel, čo to je ! Auto malo 550.000km. A DPF pôvodný. Takže len toľko k tomu, že či sa soudruzi z hondy seknú, alebo nie :-) Autorova CRV môže byť kľudne stočená a nikto nikdy nezistí o koľko. Videl som tiež raz jednu CRV, ktorá mala 13 mesiacov a mala 185.000km... Benzín to nebol :-)
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
lucaso1180
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa lucaso1180 »

Honda 2.2 ictdi 103kw 2009 rv, dpf by mal byť funkční - občas spustí regeneráciu, občas nie, k spustí teploty sa dvihnu ako treba, a po regenerácii hodnoty zaneseia klesnú, ide o to, e mi dvíha olej - riedi s naftou, o krátkych trasách to nie je, jazdí sa tak isto už cca 130 tis km
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pánovi som už odpovedal obšírnejšie v ss,ale v skratke tolkoto...Treba vedieť že pre samotné spustenie regenerácie je potrebné aby boli splnené podmienky pre spustenie.To sú hodnoty teplotných čidiel,tlaku spalín,hodnota kyslíku.A potom už rôzne motorizácie majú špecifické podmienky napr stav paliva,stav aditíva,kvalita oleja a pod.Stúpanie oleja spôsobuje dodatočná dávka vstreknutia ktorá má pomôcť zdvihnúť teplotu vo filtry na zápalnú pre sadze tj 600 °C.
Tento dodatočný uhlovodík po dopade na katalitickú vrstvu pred filtrom zdvihne teplotu až 200°C Pokiaľ je katalitická vrstva už neúčinná,rj doslova leje palivo v snahe sadze zapáliť.
Všetko je o konkrétnej konštrukcii a od vzdialenosti filtra od zdroja tepla,takže sú motory bezproblémové a také kde je celá vec vybalancovaná a aj maličký nedostatok spôsobí problém.
Pokiaľ ktokoľvek chce riešiť podobný problém,nutne musí získať vedomosti ako pracujú a aké hodnoty poskytujú čidlá rj.Takže to vyžaduje mať odpoveď pre každú otázku,len si to pekne zoradiť - má to byť takto a je to takto.Ostáva len maličkosť,vedieť čo ako má byť aby to bolo ok.To je práve klúčová vec na ktorej stojí,kvantum vecí okolo regenerácií nezodpovie doslova nikto. Ako funguje emisný systém dnešných Euro 6 iek pekne vypovedá toto video,ale názorne poukazuje aj na to,čo vyžaduje zo strany dielne.Možno si dosť ľudí prekvapí
https://www.youtube.com/watch?v=9v6EKMgWSjw
lucaso1180
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa lucaso1180 »

Dobrý deň, Honda sa vrátila zo servisu, je to rv 2009, bola tam pre riedenie oleja naftou, regeneruje každých cca 400 km, je to vidno, a je aj zápis v diagnostike. V servise pre merali vstreky na stolici sú ok, vysokotlak. čerpadlo ôk ale aj tak vymenil semering, test katalizayora mi nevie urobiť žiaden servis kde som bol, a hodnoty na diagnostike mam podľa neautoriz. servisu ôk. Čo to môže ešte spôsobovať? Auto jazdí bez problémov.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Celý problém je v tom,že všetko sú to nechytiteľné a teda nevyhodnotiteľné veci.Je ok... totiž nie je chytiteľná informácia pretože nemá ani hodnotu ani jednotku.Potom z toho vychádza jediný možný záver,maďari použivajú výraz -nič mu nie je,len má krvavý krk ! Toto v takejto forme je možno vďačné na diskusiu pri pivo,ale riešenie z toho nebude,lebo nemá šancu.Aby niekto kto už absolvoval mrte opráv (pokusov presnejšie) nemal nič konkrétne k dispozícii ?! Z čoho potom pochádzajú tie vyjadrenia ? z čoho to je čerpané ? V hlavičke prípadu je - nespúšta regeneráciu. Teraz čítam... regeneruje každých cca 400 km. Vyjadrenie servisu - hodnoty sú ok.Aké hodnoty ? a čoho ? Základný test nutný pre obraz o schopnosti ...nevedia urobiť.Pokojne sa to dá uzavrieť konštatovaním...nevieme nič.
lucaso1180
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17
Zdieľať na Facebook

Re: Honda CRV , 2.2 ictdi DPF - nespúšťa regeneráciu

Príspevok od používateľa lucaso1180 »

Dobrý deň pán mhlavaty, začalo to kontolkou dpf na prístrojovke, jazdil som ďalších cca 300km v núdzovom režime lebo som auto potreboval. Dpf bol chemickú cistene, po vyčistení nechcelo spontánne regenerovať, v Honde nič na diagnostike podozrivé nenašli, dali novší soft a reset snímača dif. tlaku, auto som dal do servisu neorigo kde vymení regulátor tlaku paliva lebo minule to jednému pomohlo. Bez zmeny. Teraz som dal skontrolovať vstreky na stolici sú ok,. Kontrola vysokotlak. čerpadlá na stroji, mám protokol, je ok. Test katalizatora nevie nikto spraviť. Čo mám ďalej robiť? Som z východu ak by niekto poznal mechanika co mi vie pomôcť. Nové dpf stojí v Honde 1800 eur, inde origo dpf na internete som nenašiel. Ďakujem

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných