Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17 Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Kakafo ide o to že auto tento problém nemalo do cca 200 tis km kedy bolo už druhý krát čistené dpf. Teraz ma 230 tis km. Čistene bolo chemický. Charakter jázd je cca 130 tis km rovnaký, prevažne jazdy dlhé 20-30km. A olej dvíha v objeme cca za 800 km cca 1 cm na ruské čo predstavuje zhruba 1 liter nafty.
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07 Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Liter nafty na 800km je naozaj priveľa, túto info som nemal. Si si istý ? Pretože ak by ti auto regenerovalo každých cca 400km, tak doliať liter nafty na 2 regenerácie, to sa mi moc nezdá. Ešte k tomu ak by boli regenerácie úspešné a nafta by mala byť použité na zvýšenie teploty, čiže spálená. Logiku to moc nemá. Ale 20 -30 km trasy sú na diesel a regeneráciu DPF aj tak príliš krátke. Ako píšem, mierne nariedenie oleja naftou pri krátkych trasách je bežné, ak sa robia trasy kde motor beží v pracovnej teplote desiatky až stovky kilometrov, problém nebýva ak je systém v poriadku a DPF nie je plné zbytkového popolčeka, ktorý zmenšuje kapacitu DPF a núti tak auto regenerovať v príliš častých intervaloch.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
podla mna - kratke vzdialenosti na tento motor, nezohreje sa, nevypari naftu z oleja, je to len o tomto motore /su aj ine co to robia, ale tento je prave takyto/ a DPF sa da aj "vycistit", aj vycistit, ale najlepsie vymenit...to dpf treba dat do poriadku...ja to potom skusam tak, ze kazdy 3-4 ty den 100-200 km jazda, ale na to treba cas a peniaze....a urcite skratit vymenu oleja aj pod 10tis.
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17 Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Ak som do teraz tento problém nemal a nastal až po druhom čistení dpf môžem predpokladať že to dpf končí. Resp koncčí katalizator.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
tam je ten problem zatajena informacia.uz 2x demontovane cistene dpf.nikto netusi ako je to poskladane
-
- Príspevky: 238
- Dátum registrácie: 15.07.2023 08:08 Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Caste prekvapenia a najzlozitejsie ulohy su prist nato co kto vystrojil mimo planu, s niecim by mal problem aj samotny konstrukter lebo jednoducho nerata s tym co nejaky umelec dokaze vymysliet a vytvorit. Napr. u Bmw som videl v orig. diagnostike funkciu susenia flitra a v manualoch cistenie filtra chemiou priamo filter namontovany v aute.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Nikdy nemôžeš byť pripravený na problémy vytvorené z neznalosti,často zatajené aby gazda nevyzeral ako hlupák.Bude to vždy,na auto sa obetuje prvé posledné,zdôvodnenie pozná len gazda,oprava nutne ide vo vlastnej réžii a vlastnými schopnostami a vedomosťami.Už dve križujúce závady dávajú nekonečný počet pachatelov ale nezriedka sú autá,kde isté nie je vôbec nič.Ani po x návštevách servisov nevie gazda nič,ale že ani len to,čo je ok.Proste hmla,nekonkrétne vyjadrenia na úrovni dnešnej schopnosti ľudí vôbec naživo komunikovať a pýtať sa alebo odpovedať zrozumiteľne.Bude aj horšie,hlúpne sa neskutočným tempom,plus prekladá aroganciou ako pivo z poldecákom
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 14.10.2022 10:17 Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
To ze bolo čistene dpf 2 krát som tuším spomínal, určite nie vedome spomínal, ide o to že auto dám do servisu, bol som asi v štiroch s tým problémom, popíšem situáciu a oni auto vezmú pozrú diagnostiku, ta neukáže nič zlé a tu to skončilo, proste mnoho mechanikov aspoň z mojich skúseností si nevie spojiť súvislosti pri hľadaní problému, človek má v nich dôveru ako laik ale u veľa mechanikov co som ja zažil končia vedomosti na úrovni výmeny rozvodov, keď vám proste človek ktorý sa živí čistením dpf filtrov povie ze ma byt rovnaká teplota pred DPF aj za DPF no ja neviem....
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Nie pre omluvu,ale treba povedať že emisné systémy sú najmenej pochopené veci v opravách aut.Nie je to v zložitosti ale v tom,že prakticky všetko sa do emisného systému premieta nejakým spôsobom,takže je to obrovský okruh.Množstvo závad ťažko chytiteľných sa dá nájsť v emisnom systéme.Už tu je kolosálny rozdiel medzi mechanikom a mechanikom ako a čím začínajú.90% čo vám povie..nechajte to tu,pozrieme sa na to,tak z toho oblaku asi ťažko zaprší.Tak komplexný systém musí začať tým,že z vás mechanik vytiahne ešte aj informáciu o čísle ponožiek aby si vyskladal skladačku problému.Začať chybovým kódom a poškrabanie za uchom,radšej utekajte kým je čas.Ak ste do riešenia priniesli hmlu,nula informácií, pri tom to aj zostane,minimálna šanca že nie. Veľa porúch má smiešne prkotivé dôvody,problém je že zlým postupom,hneď prvým krokom sa z toho stala veľká oprava.Mechanici mimo špičkových spolu nekomunikujú,neriešia spoločne,neradia sa,neposielajú súbory meraní na posúdenie alebo pre iný názor.Je to katastrofa,ale...krásne zarába peniaze,prešlap často obrovský nik nekritizuje (výhoda neradenia sa z nikým,nulová kontrola) a je to predsa také objektívne.Kto že by to nepochopil,sú to zložité veci.Nejde to pochopiť.Predsa po troch prvých slovách musíte mať jasno kto pred vami stojí.A to vy živíte jeho,nie naopak
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
ja na to napisem len jedno.kolega mal presne taku istu hondu po otcovi ktory to kupil ako nove cierna honda xenoy koza atd skratka masina vo fullke.po 5 rokoch mu ju dal ked sa zenil.po dvoch rokoch uzivania s tym tiez tapal po servisoch.tiez DPF ale len 3x.auto hned predal.pretoze videl ze ak to nevie ani autorizak spravit zbytocne bude take auto chovat a trapit sa s tym.a to mu aj poradil tie otec.co nevie nikto v okoli opravit treba predat a kupit druhe nove.
dnes vlastni 3 byty v jednom byva a jazdi obycajnou kiou siid 5dver benzin.a ak mu tiez povie nejaky servis ze toto a toto neviem opravit alebo musite to platit lebo zaruka sa toho netyka,tak ide auto prec a kupuje nove.a tak toci aj dodavky.iveco fiat renault ford opel pride prva zavada kde si servis s tym nevie rady predava a kupuje nove.
dnes vlastni 3 byty v jednom byva a jazdi obycajnou kiou siid 5dver benzin.a ak mu tiez povie nejaky servis ze toto a toto neviem opravit alebo musite to platit lebo zaruka sa toho netyka,tak ide auto prec a kupuje nove.a tak toci aj dodavky.iveco fiat renault ford opel pride prva zavada kde si servis s tym nevie rady predava a kupuje nove.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Ostáva otázka,či takáto taktika prináša nejaký benefit alebo stratu,naštastie nič podobné riešiť nemusím.pokiaľ sa taký spôsob niekomu ráta,môže si ho osvojiť.Nikto nevie poriešiť všetko,nech je akokoľvek zdatný.Preto sa ale každý dobrý učí až do konca.To čo nevie on,vie iný a preto existujú spolupráce,ja pomôžem,mne pomôžu.Jediná veta,dobrá rada,info, niekedy zmení chod opravy.Jediná informácia vie zmeniť trápenie na úspech. Ale aby to fungovalo,aby bola ochota, boli otvorené dvere,dvíhali sa telefony,odpovedalo na správy, musí každý začať od seba.Hlúpy,arogantný a zlomyselný si tento svet sami zavreli,nikomu nepomôžu,ani im nik nepomôže.Uzavrieť akýkoľvek prípad poruchy nezdarom ktorý sa následne rieši predajom problému je také karpatské riešenie.Raz sa to vráti a ten čo dobehol iného bude tiež dobehnutý,čistá cesta do pekla.
Pokiaľ existuje informácia že "môj" motor behá a nabehá spústu km bez podobných problémov ako mám ja,znamená to,že motor nemá vrodenú poruchu.Je minimum motorov na ktoré sa hovorí že sa nemali ani narodiť,vrodené chyby sú jediné vážne neodstraniteľné chyby,na všetky ostatné sú vždy ľudia ktorý to vedia.Problémom je že múdry nikoho nezaujíma,idiot každého.Kým slovo múdreho prekoná prvý schod,slovo gaunera a idiota obehlo zemegulu.
Apropo...idú voľby,premýšlajte ktorý svet by ste radi.Zariadite zlý svet druhým,aj oni taký zariadia vám
Pokiaľ existuje informácia že "môj" motor behá a nabehá spústu km bez podobných problémov ako mám ja,znamená to,že motor nemá vrodenú poruchu.Je minimum motorov na ktoré sa hovorí že sa nemali ani narodiť,vrodené chyby sú jediné vážne neodstraniteľné chyby,na všetky ostatné sú vždy ľudia ktorý to vedia.Problémom je že múdry nikoho nezaujíma,idiot každého.Kým slovo múdreho prekoná prvý schod,slovo gaunera a idiota obehlo zemegulu.
Apropo...idú voľby,premýšlajte ktorý svet by ste radi.Zariadite zlý svet druhým,aj oni taký zariadia vám
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
no ale ty si take veci vies opravit.
ale co spravi clovek ktory sa zivi niecim inym a ziaden servis to nevie.kazdy kto auto berie ako ponozku preda take auto.a kupi to co budu vediet opravit a bude aj jazdit dlho bez oprav.
ja som mal raz pracku ardo taliansku.ta sa kazila hned len co padla zaruka.po tretej oprave--- stale ten isty problem ze sa trhal + spadoval remen a z bubna tiekla voda --- som sa pytal opravara co kupit aby sme sa uz nevideli?
a on kupte si electrolux.a mal pravdu.za 8 rokov som opravara nevolal remen nespaduje a voda dodnes nevytiekla.a tak to je aj z autami.
tu ardo som si nechal ze az bude cas tak zistim kde bola chyba.pred dvomi rokmi som robil poriadky v dielni vyhadzoval som nepotrebne stare veci a tak som si podal tu pracku a zavadu zistil.odhnili 3 uchyty loziska zoxidovany hlinik na bubne oska sla nakrivo a preto sa posuval remen ktory aj trhalo.cize opravar to bud nevidel alebo neviem preco to neopravil.ale s tym electroluxom dal dobry tip.
ale co spravi clovek ktory sa zivi niecim inym a ziaden servis to nevie.kazdy kto auto berie ako ponozku preda take auto.a kupi to co budu vediet opravit a bude aj jazdit dlho bez oprav.
ja som mal raz pracku ardo taliansku.ta sa kazila hned len co padla zaruka.po tretej oprave--- stale ten isty problem ze sa trhal + spadoval remen a z bubna tiekla voda --- som sa pytal opravara co kupit aby sme sa uz nevideli?
a on kupte si electrolux.a mal pravdu.za 8 rokov som opravara nevolal remen nespaduje a voda dodnes nevytiekla.a tak to je aj z autami.
tu ardo som si nechal ze az bude cas tak zistim kde bola chyba.pred dvomi rokmi som robil poriadky v dielni vyhadzoval som nepotrebne stare veci a tak som si podal tu pracku a zavadu zistil.odhnili 3 uchyty loziska zoxidovany hlinik na bubne oska sla nakrivo a preto sa posuval remen ktory aj trhalo.cize opravar to bud nevidel alebo neviem preco to neopravil.ale s tym electroluxom dal dobry tip.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Tu je video z môjho domovského fóra ako overovať účinnosť katalizátora DPF
https://www.youtube.com/watch?v=xYEj1Hdop9o
https://www.youtube.com/watch?v=xYEj1Hdop9o
-
- Príspevky: 528
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
Aj na východe sú podobní chalani na japonce, robia napr aj dieslové boxery, ale už neviem ako sa volajú...treba hladať
V dnešnom svete si ako bežný gazda musíš vyberať žial, čo budeš chovať na dvore.
Je to limitné, lebo si musíš zisťovať ako čo funguje na tom aute, aby si vedel robiť prevenciu.
Moje šlapátko mi naznačí vypalovanie filtra len zvýšenou spotrebou na volnobehu asi o 5 dcl. Čiže vstrekuje naftu do katu, aby zvýšil teplotu na 600°C. Plus musíme spĺňať rýchlosť nad 54km, chladiaca zohriata nad 85C° a otáčky nad 1600rpm.
Povedz mi, ktorý bežný užívatel by toto sledoval??
Našťastie si pomáham obd konektorom a aplikáciou v androide a viem, kedy to zhruba spustí.
Ak splním podmienky, musím mať k dispozícií minimálne 10km cesty, inak sa proces preruší.
Iste, má to aj iné logarytmy vypalovania, ale tak chcem to mať na dlho
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Honda CRV 2.2 i-ctdi , 103 kw - nafta riedi olej
A staráš sa aj o seba tak dôkladne? aby nahodou auto nevydržalo viac ako majitel.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných