Honda CRV 2.0 , 2007 - hučanie pri prudkej akcelerácií
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 23.12.2016 12:20 Zdieľať na Facebook
Honda CRV 2.0 , 2007 - hučanie pri prudkej akcelerácií
Zdravím,
poradíte mi? Pri rýchlom rozjazde na jednotke, keď auto stojí ide z prednej nápravy taký hukot, tenký, akonáhle stlačím spojku tento zvuk nie je počuť, vlastne je to počuť len v tomto jedinom prípade - pri prudkom rozjazde.
Je to mechanická chyba opotrebovanej súčiastky?
Auto som doviezol z DE, 2007 a má cca 110 000km, benzin.
VĎaka za rady a tipy
poradíte mi? Pri rýchlom rozjazde na jednotke, keď auto stojí ide z prednej nápravy taký hukot, tenký, akonáhle stlačím spojku tento zvuk nie je počuť, vlastne je to počuť len v tomto jedinom prípade - pri prudkom rozjazde.
Je to mechanická chyba opotrebovanej súčiastky?
Auto som doviezol z DE, 2007 a má cca 110 000km, benzin.
VĎaka za rady a tipy
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
...pri rychlom rozjazde na jednotke...
Naposledy upravil/-a laco1871 v 24.12.2016 07:56, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 17.08.2006 13:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Mne by nikdy ani nenapadlo ,že nejaký "rýchly rozjazd na jednotke" NAČO ?laco1871 napísal:...pri rychlom rozjazde na jednotke...
Jednotka je tak kratky stupeń,že auto na ňom prejde tak 10 metrov a maš hned max.otáčky , NEPOUŽITEĽNE
rozjazd na II.stupeň , alebo obiehanie na III.stupeň
už nejakú logiku v sebe má, si myslím...
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
... a k teme, ten hukot nejde z nápravy , ale z prevodovky
si myslim
Ozubené kolesa I.stupňa a spiatočky nemusia byť vyrobené s takou presnosťou ako kolesa ostatných prev. stupňov ,dokonca na nich može byť aj iné ozubenie ako na ostatnych rychl.stupňoch,
vzhľadom na sposob použitia týchto rýchl.stupňov
a rychlosť auta pri tychto stupňoch
si myslim
Ozubené kolesa I.stupňa a spiatočky nemusia byť vyrobené s takou presnosťou ako kolesa ostatných prev. stupňov ,dokonca na nich može byť aj iné ozubenie ako na ostatnych rychl.stupňoch,
vzhľadom na sposob použitia týchto rýchl.stupňov
a rychlosť auta pri tychto stupňoch
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
POZOR
Ja som nikde nepisal,že oz.kola 1.stupňa a spiatočky su nižšej kvality !
Sú úplne ROVNAKEJ KVALITY , su rovnako cementované , zakalené a brusené, rovnako ako všetky ine kolieska a hriadele v prvodovke,
len píšem o tom,že MOŽU byť vyrobené vo väčšej tolerancii
a pri prevadzke možu a aj maju väčšiu hlučnosť
to je CELÉ ....
Ja som nikde nepisal,že oz.kola 1.stupňa a spiatočky su nižšej kvality !
Sú úplne ROVNAKEJ KVALITY , su rovnako cementované , zakalené a brusené, rovnako ako všetky ine kolieska a hriadele v prvodovke,
len píšem o tom,že MOŽU byť vyrobené vo väčšej tolerancii
a pri prevadzke možu a aj maju väčšiu hlučnosť
to je CELÉ ....
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Prečítal som si to 3 krát a mám pocit že problém je len o tom ako to majiteľ vníma, respektíve takéto veci sledujú ľudia ktorý nemajú ozaj žiadne iné závažnejšie životné problémy na riešenie. Môj názor ktorým som nechcel nikoho uraziť. Ale ozaj reálne z toho popisu to tu od klávesnice nikto nezdiagnostikuje. Ja pri podobných príznakoch opravujem tak že zmením techniku jazdy. Ja tam xy možností vôle kdekoľvek v uložení ramena vôle v uložení poloosií jedno s druhým tam volnejšie ložisko hentam to chyba sa sčítava.
Máš chuť to celé rozoberať kontrolovať ležať pod autom vrážať peniaze meniť všetko čo i len trocha opotrebované len pre nejaký zvuk ktorému sa dá zamedziť že len tomu budeš pri rozjazde menej šlapať na krk?
Máš chuť to celé rozoberať kontrolovať ležať pod autom vrážať peniaze meniť všetko čo i len trocha opotrebované len pre nejaký zvuk ktorému sa dá zamedziť že len tomu budeš pri rozjazde menej šlapať na krk?
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 558
- Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Tak ja jednotku točím niekedy aj cez 70km/h
A verím tomu ze aj toto crv s Vtec motorom na jednotke v pohode dá aspoň 40km/h, veď je to predsa honda ;)
A verím tomu ze aj toto crv s Vtec motorom na jednotke v pohode dá aspoň 40km/h, veď je to predsa honda ;)
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 23.12.2016 12:20 Zdieľať na Facebook
No, dlhšie som tu nebol...vďaka za názory..
rýchlym rozjazdom na jednotke je myslená situácia pri rychlom zaradeni sa napr. na hlavnu cestu a pod (nech mi nikto nehovori, ze niekedy nepotrebuje sa rychlo zaradit)... a v tomto prípade som si vsimol ten neidentifikovany zvuk...
stretol som sa s nazorom, ze to bude zadny diferencial a je potreba vymenit v nom olej...
poskusam, ked pridem na pricinu, napisem
rýchlym rozjazdom na jednotke je myslená situácia pri rychlom zaradeni sa napr. na hlavnu cestu a pod (nech mi nikto nehovori, ze niekedy nepotrebuje sa rychlo zaradit)... a v tomto prípade som si vsimol ten neidentifikovany zvuk...
stretol som sa s nazorom, ze to bude zadny diferencial a je potreba vymenit v nom olej...
poskusam, ked pridem na pricinu, napisem
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní