1 022 492
inzerátov
Pridať inzerát

Honda CR-V 2.0Vtec automat 2010

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Honda fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
civicvtec
Založený: 05 apríl 2012
Príspevky: 65
Nabehané: 13 hod 6 min
Predmet: Honda CR-V 2.0Vtec automat 2010 PríspevokZaslal: 17.09.2017 18:30   
Dobrý večer, poprosil by som Vás o radu. Jeden môj známy uvažuje o kúpe HONDY CRV 2.0 VTEC 2010, 4x4 v plnej výbave( krémová koža, xenóny, panoramatická strecha..) jednoducho fakt v plnej výbave. Cena je 13 990EUR, najazdených 100 000km. Myslíte si, že by sa oplatilo do toho ísť? Potrebuje spoľahlivé a bezpečné auto, a žije v blízkosti hôr, kde v zime je dosť veľa snehu, takže ta 4x4 mu príde vhod si myslím. V Euro NCAP Honda CRV dostala 4 hviezdy. SUV sa porovnávajú vo svojej triede alebo sa všetky autá porovnávajú spolu? osobne si myslím, že SUV sa porovnávajú s SUV, nižšia stredná trieda s nižšou...alebo sa mýlim? resp. ked príde búračka s dajme tomu stredná trieda a SUV tak myslím si, že SUV by malo byť na tom lepšie, nie? kedže vyšší posed a pod. ?? Dalšia otázka..Automat v CRV čo? je spoľahlivý? Zdá sa mi, že je to CVT...spotreba bude cca 9 litrov si myslím? Aspoň tie poznatky čo som sem napísal, som povedal jemu. Ale chce si to overiť.4x4 je spoľahlivé? Viem, že to nie je SUBARU ale nechodí do lesa ani nič. Cesty, ryby, lyžovačka..ĎAKUJEM. Pekný večer
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (522)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 12986
Nabehané: 2 mes 0 dní 7 hod
PríspevokZaslal: 17.09.2017 18:44   
CR-V ten pohon má slabší - také oneskorené reakcie, zlepšilo sa to až s novou generáciou.
Inak ako auto by som sa nebál
Citovať
astrak
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 31 august 2007
Príspevky: 73
Nabehané: 5 hod 55 min
PríspevokZaslal: 17.09.2017 19:31   
4x4 je v tom aute o ničom-trošku si po googli.Zbytok auta pohoda.
Citovať
prioritasko
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 16 december 2015
Príspevky: 52
Nabehané: 8 hod 16 min
PríspevokZaslal: 17.09.2017 19:48   
Nazorny priklad ku tvojej otazke: SUV vs. nizsia stredna
https://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnpGNg
Citovať
patko1
Vážený člen - Gallardo (199)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5194
Nabehané: 15 dní 23 hod 57 min
PríspevokZaslal: 17.09.2017 22:40   
auto spolahlive pisal som tu ze som predaval taku CRV s 360000km a auto uplne ako keby malo 100000km [samozrejme treba sa on starat] Ale automat by som radsej vynechal lebo je podla mna dost spomaleny a to auto zabija
Citovať
gabo498
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 30 marec 2012
Príspevky: 76
Nabehané: 4 dní 19 hod 35 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 03:08   
Takže ako majiteľ, skoro to iste - 2,0 executive automat 2010, čo sa týka spoľahlivosti vo svojej triede asi nemá konkurenciu (rav4 je malá), áno automat je spomalený, ale ak jazdis kľudne tak je to v pohode, na športovú jazdu sa nekupuje suv, a nieje to cvt ale Klasicky automat s hydromeničom, ktorý aj niečo vydrží a nerozpadne sa po 200 000km, je to predokolka, pripája zadok, keď som to testoval v zime, nemal som problém nikam vyjsť, a to som skúšal fakt veľa... Ale ako píšeš nieje to subaru ani grand vitara apod., spotreba podla štýlu, ja mám cca 10-11, kopce, mesto, otec robí 9-9,5 ale určite to treba vyskúšať, lebo je to dosť slaby motor + ten automat ho dosť zabíja, ak chceš viac info tak sa pýtaj, alebo napíš SS
Citovať
martinvozar11
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 03 apríl 2013
Príspevky: 19
Nabehané: 21 hod 49 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 20:28   
Zdravím, mám tiež záujem o Crv, ale všade čítam aké je to auto v benzíne lenivé. Je to tak aj v prípade manuálnej prevodovky? Pohrávam sa aj s myšlienkou zobrať motor 2,2 i-CDTi v predfaceliftovej verzii. Dpf filter by okrem DE a AT verzií v tejto verzii nemal byť. Nenájde sa tu niekto kto sa viezol, respektíve šoféroval obe verzie a vedel by to zhodnotiť? Ja som sa pár krát viezol v tej 2,2ke naftovej ako spolujazdec a tam som žiadnu lenivosť nepostrehol. Ďakujem
Citovať
patko1
Vážený člen - Gallardo (199)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5194
Nabehané: 15 dní 23 hod 57 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 20:34   
s manualom je to kusok lepsie ale aj tak ked sa das predbiehat kamion ako ja a v polovici zistis ze auto nema paru tak sa smiechu nezdrzis. Ale na normalne jazdenie je to v pohode. Ved chod a vyskusaj jesto ich dost v ponuke. Ja by som siel do nafty ak najazdis nejake tie kilometre rocne lebo tie naftove verzie su TOP
Citovať
aristoteles
Nová tvár - Trabanto (19)
Založený: 30 september 2009
Príspevky: 391
Nabehané: 7 dní 22 hod 35 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 20:38   
Crashtest sa robi narazom do pevnej bariery v definovanych podmienkach + hodnotia sa rozne asistenty, aj preventivne posobiace.
Cize, zjednodusene, rating narazu hovori o bezpecnosti pri naraze do pevnej bariery, resp. ma vypovednu hodnotu v ramci danej triedy, zjednodusene-hmotnostnej kategorii auta. Ta vyska posedu, myslim, nieje to najdolezitejsie.
Z toho videa, co tu kolega zavesil je jasne, ze sa stretli dve auta uplne inych hmotnosti, aj ked mozno rovnakych ratingov...
Citovať
martinvozar11
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 03 apríl 2013
Príspevky: 19
Nabehané: 21 hod 49 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 20:41   
Veď práve, že ja som sa o tých 2,2 icdti nič zlé nedočítal. Tak nad ňou vážne uvažujem.
Citovať
aristoteles
Nová tvár - Trabanto (19)
Založený: 30 september 2009
Príspevky: 391
Nabehané: 7 dní 22 hod 35 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 20:46   
No, ved to je to, ze sa tu ani nic zle nedocitas:-)
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (522)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 12986
Nabehané: 2 mes 0 dní 7 hod
PríspevokZaslal: 18.09.2017 20:55   
martinvozar11 napísal:
Zdravím, mám tiež záujem o Crv, ale všade čítam aké je to auto v benzíne lenivé. Je to tak aj v prípade manuálnej prevodovky? Pohrávam sa aj s myšlienkou zobrať motor 2,2 i-CDTi v predfaceliftovej verzii. Dpf filter by okrem DE a AT verzií v tejto verzii nemal byť. Nenájde sa tu niekto kto sa viezol, respektíve šoféroval obe verzie a vedel by to zhodnotiť? Ja som sa pár krát viezol v tej 2,2ke naftovej ako spolujazdec a tam som žiadnu lenivosť nepostrehol. Ďakujem
Je to jednoduché, 2.0i má síce 110kW ale aj hmotnosť skoro 1500kg a to jednoducho nebude tak živé ako klasický osobák čo má 1300kg a ani tak úsporné lebo aj krabica. Diesel stačí, má omnoho vyšší krútak, ale bez DPF a 2010 no myslím že asi nie.
Citovať
martinvozar11
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 03 apríl 2013
Príspevky: 19
Nabehané: 21 hod 49 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 21:01   
V 2010-tom bol už facelift a nový motor 2,2i-dtec, ten aj na internete odporúčajú viac. Ale ja dpf určite nechcem.
Citovať
Dep
Známa tvár - Feldo (51)
Založený: 15 jún 2009
Príspevky: 746
Nabehané: 7 dní 0 hod 44 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 21:31   
2.4 benzin ? Spotreba bude velmi podobná dvojlitru.
_________________
Suzuki Swift GS 1.2 69kw (r.v. 2012)
before : Opel Omega 2.2 16V FL 106kw (r.v. 2000)
BMW E30 316 66kw (r.v. 1983)
Citovať
martinvozar11
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 03 apríl 2013
Príspevky: 19
Nabehané: 21 hod 49 min
PríspevokZaslal: 18.09.2017 22:13   
O 2,4ke som čítal, že je ďaľeko užranejšia a má len 122kw výhradne s tým spomaleným automatom. Takže som ju viac ani neriešil. A na Slovensku som našiel v ponuke len jednu.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Honda fórum