Honda CR-V IV , 2015 , 2.0 LPG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

TOMEvw
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 06.05.2009 18:25
Zdieľať na Facebook

Honda CR-V IV , 2015 , 2.0 LPG

Príspevok od používateľa TOMEvw »

Ahojte, po dlhom hladani jazdenky padla volba na CR-V IV generacie s benzinovou 2.O. Hladal som co najspolahlivejsiu motorizaciua podla recenzii by to mal byt dobry vyber.
Co ma trochu trapi je spotreba. Jazdim 25-30000 rocne, co by pri priemernej spotrebe 9l/100km robilo na palive 3300€ rocne. Co nie je malo.
Preto som rozmyslal ci by som ho po kupe nehodil na LPG.
Nemam hlboko do penazenky, skor mam aj ine veci kam mozem vrazat usetrene peniaze :).
Vseobecne sa traduje ze japonec a benzin nie. Pritom CR-V -starsie modely II a III- jazdia na LPG bezne, nasiel som aj niekolko recenzii spokojnych majitelov III generacie co maju LPG od nova a po 200000 bez problemov.

Co si o tom myslite? Ist do toho ci nie? Atmo benzin som uz mal, aj teraz mam. Jazdny prejav poznam. LPG este nikdy.

Dakujem za napady!
martincichy
Príspevky: 5451
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Daj si to namontovat do kvalitnej dielne. Ja mam splynovac BRC v toyote - priplatil som si za individualnu prestavbu, nalietane statisice kilometrov. Motor povodny.

Posielam do sukromnej spravy moje telefonne cislo. Mozes kludne zavolat a pytat sa.
Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

Radšej by som išiel do dieselu 2.2 idtec prípadne 1.6,ako si pridávať starosti s LPG ,je to tiež veľmi dobrý motor vydrží veľmi veľa, jazdis za porovnateľné náklady bez vstupnej investície a takisto sú dizle ako jazdenky lacnejšie
Naposledy upravil/-a Mateusz737 v 09.03.2021 18:38, upravené celkom 1 krát.
cordoba1
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 12.01.2009 22:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cordoba1 »

Kludne do toho chod. Na taky kilometrovy najazd sa to oplati. Ja mam LPG v Hyundai ix35, 2.0 atmosfera 4x4, automat berie 11-12 litrov, zalezi od stylu jazdy. Pri takom motore stratu par koní ani nepocitis, a ked slapnes podlahu aj tak prepne na benzin, takze potiahne bez problemu. A ked menim olej po 20.000 je pekne cisty, bez zapachu po spalinach. To spalovanie LPG asi nevytvara tolko bordelu. Na splynovaci nesetri a daj to spravit do overenej dielne. Nepises kolko ma auto najazdene, zväcsa sa dava do aut ktore este nemaju velky najazd km.
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

To ze mas na nej 9l spotrebu svedci o tvojej tazsej nohe.Da sa s nou zajazdit 7-8.No ked jazdi dialnice 140-150 jasne ze 9 je normalne na take auto.LPG nici motor.Postupne degraduje vsetko.Idem tento rok prekruzkovat stvrte MPIcko s LPG co maju okolo 110 tkm a zeru 1L ojela na 1000 km.Niektori ta tu budu ptesviedcat ze im nezerie nic.Kamos ma tuto Crv od nova a ked sme jazdili dlhe trate od nova zrala olej tak ako ine auta.Ak budem musiet sa kvoli stk rozlucit s mojou oct I kupim si toto CRVcko
TOMEvw
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 06.05.2009 18:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TOMEvw »

martincichy napísal:Daj si to namontovat do kvalitnej dielne. Ja mam splynovac BRC v toyote - priplatil som si za individualnu prestavbu, nalietane statisice kilometrov. Motor povodny.

Posielam do sukromnej spravy moje telefonne cislo. Mozes kludne zavolat a pytat sa.
Dakujem za kontakt, niekedy v priebehu tyzdna sa ozvem :)
TOMEvw
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 06.05.2009 18:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TOMEvw »

Mateusz737 napísal:Radšej by som išiel do dieselu 2.2 idtec prípadne 1.6,ako si pridávať starosti s LPG ,je to tiež veľmi dobrý motor vydrží veľmi veľa, jazdis za porovnateľné náklady bez vstupnej investície a takisto sú dizle ako jazdenky lacnejšie
Praveze nafte sa chcem vyhnut. Jazdim 50% mesto (BA) a 50% dialnicu a este dake zanedbatelne km po nespevnenej ceste na chalupu. V meste su to posunovacky rano 15km a vecer nazad. Naftu som mal a nechce sa mi uz riesit dpf egr vstrekovace a furt daco. Viem ze 2.2 je spolahliva ale v tom roku co hladam 2015 bude mat uz kazda 200000+. Benzin si malo kto kupoval pri vacsich najazdoch. A pokial ide o ceny tak benzin je okolo 1000€ lacnejsi a casto s polovicnym najazdim.
TOMEvw
Príspevky: 69
Dátum registrácie: 06.05.2009 18:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TOMEvw »

pacok napísal:To ze mas na nej 9l spotrebu svedci o tvojej tazsej nohe.Da sa s nou zajazdit 7-8.No ked jazdi dialnice 140-150 jasne ze 9 je normalne na take auto.LPG nici motor.Postupne degraduje vsetko.Idem tento rok prekruzkovat stvrte MPIcko s LPG co maju okolo 110 tkm a zeru 1L ojela na 1000 km.Niektori ta tu budu ptesviedcat ze im nezerie nic.Kamos ma tuto Crv od nova a ked sme jazdili dlhe trate od nova zrala olej tak ako ine auta.Ak budem musiet sa kvoli stk rozlucit s mojou oct I kupim si toto CRVcko
Asi som to zle napisal, ale este ju len chcem kupit, ked sa budem moct legalne dostat z okresu :D . Tu spotrebu som nasiel ako priemernu na spritmonitor.de. Po kupe skusim pojazdit par mesiacov ci to bude znesitelne a potom sa rozhodnem.
lubos zimovcak
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

pacok napísal:To ze mas na nej 9l spotrebu svedci o tvojej tazsej nohe.Da sa s nou zajazdit 7-8.No ked jazdi dialnice 140-150 jasne ze 9 je normalne na take auto.LPG nici motor.Postupne degraduje vsetko.Idem tento rok prekruzkovat stvrte MPIcko s LPG co maju okolo 110 tkm a zeru 1L ojela na 1000 km.Niektori ta tu budu ptesviedcat ze im nezerie nic.Kamos ma tuto Crv od nova a ked sme jazdili dlhe trate od nova zrala olej tak ako ine auta.Ak budem musiet sa kvoli stk rozlucit s mojou oct I kupim si toto CRVcko
140-150 km/ h a spotreba 9 litrov BENZÍNU, kde porovnateľné auto s dieslom berie 11-12 ??
Ale no tak, trochu menej rozprávok prosím. :40bd:
andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andro1 »

Nájdi zachovalý kus a nešetri na plyne.. Daj Prins alebo Brc. Motor v podstate ten istý sa montoval od 2007-2017, rokmi overený. Dávaj pravidelne kontrolovať ventily, nastavuju sa jednoducho skrutkou. Keď budeš lietať po diaľnici, trosku oleja cucne, čo je úplne normálne. Veľa zdaru!
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Do benzinoveho motora jazdiaceho na LPG treba liať olej špecifikacie C3 ako do diesla a nebude žiaden problem so spotrebou oleja.

Motor nebude zakarbonovaný,lebo tento olej ma zvyšene čistiace vlastnosti,stieraci kružok na pieste bude funkčný.

Je nemysliteľné aby nejaký motor spaľujúci LPG mal problemy so spotrebou oleja už po 100 000 km
Moj motor ma cez 220 000 km len na LPG a nema spotrebu oleja,

a ak ma nejaku nemerateľnu ,tak je to len kvoli studenym štartom v zime.
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Mal som Hondu Accord s motorom 2.4i-VTEC, plyn nainštalovaný pri 165000km, auto predané pri 253000km. Za celý čas čo sa týka plynu absolútne bez problémov. Spotreba kombinovane 10,5l/100km plynu. Ja som bol veľmi spokojný.

Plyn inštalovaný v MP GAS Hlohovec. Elpigaz 2.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

pacok....LPG ničí všetko.Postupne degraduje všetko....

Treba povedať že je to nepreškriepiteľná pravda.Spokojnosť môže byť velká až obrovská,záleží na prebežnom servise.Tým by to aj šlo uzavrieť.A ešte zálží do akých km si majiteľ tento plyn užije v plnej spokojnosti.Bavíme sa o domontážových plynoch,nie fabrických kde aj motor je upravený v samotnej konštrukcii a výdrži.
Ak som v živote videl črevá motora a stav bol viac než úbohý,bol to plyn.Šlo by to dokazovať fotkami,ale zmysel nulový. Radšej by som napísal aby ľudia pochopili kde sú hranice pre plyn.Vstupný stav a km pred prestavbou nesmie byť vysoký.Otázka čo je vysoký...každý motor inak.Japonec fajn,ale nesmie to byť zase tak úplne akýkoľvek japonec.Pretože dať plyn do motora z dvojitou variabilitou vačiek,z ventilmi možno aj menšími než má kosačka v Brigs motore,kde nie sú hydrá ale pevné hrnčeky ktoré sa pokiaľ sa zmenšuje vôla ventilu menia za nový (zistite si cenu 1 ks) a je ich tam 16 ks,kde je retiazka slabšia než nosí cigán na juhu slovenska.
pacok má pravdu,málokto si vôbec vie predstaviť že plyn porepaluje piesty bokom pod krúžkami aleže desivo,pretiahli by ste tade hrubý povraz.Ventily ako by na nich stála rosa,sedlá podfukne ako nič.
Tu treba potom pohladať to vyžšie písané...zanedbaná údržba (kontrola vôlí napr) oleje čo tam nepatria,sviečky čo tam nepatria,nevyladený pomer zmiešavania a je toho dosť,zlá koncepcia
Takže by som začal pochvalu a chválu plynu brať vážne ako vhodné palivo a vhodný motor,ak zbehli v tejto zostave min 300 tis km.
Logicky beriem argument,že to nikdy nenajazdím lebo robím ročne 10 tis. Pre človeka ktorý tlačí veľké porcie to proste nieje.Raz ho prinesie kdesi z francúzskej riviéry podvalník
To čo laco 1871 hovorí že je nemysliteľné,tak to je bežná vec a plne mysliteľná vec.Len videnie sveta cez jediný motor (môj) dovoľuje písať bludy
pavolh
Príspevky: 119
Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pavolh »

mám crv 4.gen 2.2 ictd, skús sa tom najprv previesť či budeš spokojný s podvozkom pretože ja som z neho sklamaný. Na dobrom asfalte pôsobí komfortne - hojdavo. Na rozbitej alebo zalátanej ceste je to horšie. Pri každej nerovsti sa ozve tupá rana - nevie odfiltrovať nerovnosti. Auto je na mokrej vozovke výrazne nedotáčavé čo som na iných SUV nezažil
inak jazdím 80% mesto zvyšok okresky a nemám problém s dpf, ak zapne regenerácia v meste tak jazdím okolo 2000 ot až kým sa nedokončí.
a pohon 4x4 tiež za veľa nestojí, dozadu vie poslať max 40 %
spotreba mesto 8.2
mimo 6
diaľnica 6,5 až 7
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Počkam si na 300 000 na LPG na mojom motore a potom uvidim,či trepem bludy alebo nie..

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných