Honda CR-V 2010 i-DTEC - piskanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jiwa
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.01.2021 21:48
Zdieľať na Facebook

Honda CR-V 2010 i-DTEC - piskanie

Príspevok od používateľa jiwa »

Ahojte,

v auguste min roku som menil zadne brzdy komplet + mi mechanik dotahoval rucnu brzdu, ktoru som mal uvolnenu. V septembri som menil kvapalinu v zadnom diferenciale - daval som tam miesto honda fluidu ravenol urceny pre hondy. Auto mi asi mesiac po vymene kvapaliny zacalo piskat. Piska i pod plynom i ked idem bez plynu - napr dole z kopca - v polohe ked pohnem volantom malicko do prava fakt 5-10 stupnov od stredu (priamej jazdy) neviem to zmerat, niekedy to robi i pri lavej strane. Bol som u mechanika, ten nezistil nic, pretoze v case kontroly auto akosi nepiskalo. Skontroloval mi na dvihaku brzdy, povedal ze tam nic nie je- pohynal i kolesami a nic sa neozyvalo. Kvapaliny mam v norme -teda v stanovenom mnozstve.
Nenapada vas nieco, cim by to mohlo byt?
Dakujem za odpovede. Som laik, takze nejake rozoberanie auta z mojej strany je (okrem vymeny oleja a ziaroviek) skor nerealne.

Majte sa pekne.

J.
Moonshine
Príspevky: 519
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Moonshine »

Žial treba do diferáku dávať originál náplň Honda, lebo to bude pískať.
Kúpiť ju len v autorizáku..
Žiadna náhrada tu nieje adekvátna.

Je to na honda fórach, tak isto majitel mi to 3x hovoril keď mi ju predával.
Je to asi len liter a myslim za cca 30e ale každých 60 tisíc je nič
Tak isto prevodovky at/mt originál oleje.
jiwa
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 02.01.2021 21:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jiwa »

TO mi hovoril i ten mechanik co mi menil tie brzdy, ale v servise mi povedali ze ravenol robi naple priamo pre hondu. Ale asi to vymenim. I tak musim do hondy pre sponu na puzdro na vzduchovy filter. Dakujem, dufam, ze to bude ono.
Napisem po vymene.

J.