Honda CR-V 2,2i-ctdi - údržba po 250 tis. km

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

qubo
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17
Zdieľať na Facebook

Honda CR-V 2,2i-ctdi - údržba po 250 tis. km

Príspevok od používateľa qubo »

Ahoj,
jedna sa o Hondu 2,2 i-ctdi, 103kw, po vymene kvapalin filtrov brzd spojky, auto absolovalo vsetky zvolavačky /3/ a updaty softwaru.....no akosi už pocitujem ze sa jej moc do kopca nechce+ak jej stupnem na podlahu, všimol som si slabé zadymenie /nie až ako TDI / taktiež spotreba sa zvýšila cca o 0,5 litra ..bolo by podla vas potrebne čistit EGR, MAF senzor a pod? Čo ešte? Som prvy majitel, zatial komplet original Honda servis, iba Shell diesel,v zime aditivum VIF, nedavno som vyjazdil jednu nádrž na DELPHI DIESEL PLUS+ cleaner /plánujem este jednu/, iba Castrol olej a iba kvalitne filtre. Pred rokom preventivne cistene turbo a intercooler. Auto čo chcelo dostalo. Rád by som este nejaký ten rok s autom pojazdil. Mám rád ak je auto v tip-top stave. Ročne nabehám cez 25 tis km.
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Určite sa oplatí vyčistiť celé sacie potrubie + EGR ventil. Po 250 tis km tam už určite bude nejaký ten centimeter... Nepíšeš ako auto najazdilo tie kilometre, či v meste alebo na diaľnici ?

Nad naftou od Shell by som trochu popremýšľal po prezretí tohto videa... https://www.youtube.com/watch?v=2KlRrrMY3lk


Inak len dodržiavať pravidelný servis ako doteraz a čakať na budúcu väčšiu investíciu, ktorá už patrí k takýmto kilometrom.
lubos432
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 22.12.2011 09:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos432 »

Páči sa mi prirovnanie nie ako TDI si predstav ja mám TDI 272000km a nedymí tak ako tvoja honda asi ten motor už konči v tej honde
qubo
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa qubo »

sorry lubos432 asi som ti stupol na otlak :d :D ... Veru hondacke motory nie su šrtatka, takže určite ešte nedáva zbohom... Dymenie fakt minimalne ale doteraz nebolo...tmavý odtien, čiže ani voda ani olej...všetky kvapaliny držia hladiny./tdi su tým známe, že čmudia ako stare Liazky/
Poznám asi 3 tieto Hondy v mojom okolí a všetky cez 300tis uplne v pohode a šlapu dalej ako hodinky.
asi to bude tym nasavanim + EGR...skusime uvidíme :2f93:
Naposledy upravil/-a qubo v 05.11.2017 20:35, upravené celkom 1 krát.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

ten honda motor je TOP ale zas pisat ze tdi dymi ako liazka je choreeeee. Kazdy motor dymi viac ked nie je OK toho sa treba drzat a nie pisat kraviny. Kto a ako cistil na tej tvojej Honde turbo napriklad by zaujimalo mna
qubo
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa qubo »

...neklamme si..tdi-tie staršie su dymovnice..minimalne si pozri TyTrubku.com kolko tdi a kolko ictdi dymovnic najdeš :D ..ale dost butthurtov. k veci. Auto jazdi 70% mesto a 30% dialnice. Pokojným štýlom. Turbo bolo demontovane v origo servise a odoslane na cistenie do firmy zaoberajucej sa repasom a cistenim týchto srandičiek. Motor je mechanicky tip top, nič neklepe nebucha, stále rovnako tichý a kultivovaný.
lubos432
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 22.12.2011 09:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos432 »

Takuto reakciu som čakal vždy je to o uživatelovy ja nie som zaťaženy na VW GROUP ale ak sa niekto stara o auto tak nemá problemy a mám aj japonca NISSAN PATROL GR Y 60 ktorý má naj.155000km diesel v pôvodnom super stave max.spokojnosť ale nebudem zatracovať ine značky alebo podobne prirovnavať však uvidime za 20 rokov ten patrol tu ešte bude tá Honda určite nie
qubo
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa qubo »

butthurt continue? :D No ja som dal prirovanie, ty zatracuješ priamo Hondu...tak neviem...ale toto su reči oničom.
Hondy maju predsa len trošku lepšiu povesť a ja -klopklop to mozem len potvrdiť.Nie som vobec Honda pozitiv ale svojou absolutnou /ešte raz klopklop/ spolahlivostou si ma získala. Vela šťastia s Nissanom :zg282:
mcbill
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 07.09.2008 20:40
Zdieľať na Facebook

čierny dym a slabší výkon

Príspevok od používateľa mcbill »

Ahoj, Tebou popísané príznaky naznačujú,že máš "chytené podložky"
pod vstrekovačmi. Daj ich vymeniť+korekcia vstrekovačov k tomu a máš znovu starý výkon a bez dymu. Určite Ti teraz aj trochu mizne olej ktorý sa nadmerne odparí cez tie podložky.
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

lubos432 napísal:Takuto reakciu som čakal vždy je to o uživatelovy ja nie som zaťaženy na VW GROUP ale ak sa niekto stara o auto tak nemá problemy a mám aj japonca NISSAN PATROL GR Y 60 ktorý má naj.155000km diesel v pôvodnom super stave max.spokojnosť ale nebudem zatracovať ine značky alebo podobne prirovnavať však uvidime za 20 rokov ten patrol tu ešte bude tá Honda určite nie

Ty si teda objektivny.....Hondy sa do 20 rokov rozpadnu a nakoniec zaniknu.....Podla dymu usudzujem ze vaha vzduchu nevie o tom ze ho dava menej ako ma.zacal by som tam
qubo
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa qubo »

dik za príspevok mcbill .. olej mi nezerie ani ň a ten dym ako pišem vyssie, nie je vobec dramaticky, iba fakt minimal. aj ten výkon. skor to bude tým EGR+nasavanie ..vstrekovace by bolo aj pocut a zrejme ten vykon by bol drmaticky nižší. Skor som spozoroval ze sa mu nechce az tak točiť...asi mu nedostava tolko vzduchu ako by malo.
lubos432
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 22.12.2011 09:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos432 »

Nechcem aby to niekto zle pochopil HONDA je super len myslim že ten 2,2i-ctdi nevydrží tolko čo ten dymiaci TDI a to mám dosť vlastnych skusenosti z autami rôznych značiek ale to je len môj názor prajem vela šťastnych bezproblemovych kilometrov
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

vycisti si egr a sanie ale nebude to nejak zabite zaidnou sadzou ako to byva vw tdi.commonraily su cistejsie.no egrko si zasluzi vycistit.ani moj ford nechcel tahat v kopci ako predtym.mal v tedy okolo 250000-260000km pritom vsetko bolo bez zavad.pomohlo mu rozobrat vsetky hadice od sania ocistit dosadacie plochy hadic a potrubi aj intercoolera.bola tam spina a mierna hrdza a masnota.po tom zakroku auto ozilo a pocut konecne aj odfkukovanie turba.nemusi to byt tvoj pripad no skontrolovat sa to moze.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

lubos432 napísal:Takuto reakciu som čakal vždy je to o uživatelovy ja nie som zaťaženy na VW GROUP ale ak sa niekto stara o auto tak nemá problemy a mám aj japonca NISSAN PATROL GR Y 60 ktorý má naj.155000km diesel v pôvodnom super stave max.spokojnosť ale nebudem zatracovať ine značky alebo podobne prirovnavať však uvidime za 20 rokov ten patrol tu ešte bude tá Honda určite nie
- 155 000km to je dnes akože na chválenie že je to OK? To sme dopracovali....

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní