Honda CR-V 2.2 103kw 2008

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Seftik
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 26.09.2015 18:53
Zdieľať na Facebook

Honda CR-V 2.2 103kw 2008

Príspevok od používateľa Seftik »

Dobrý deň rozmýšľam nad kupou Honda CR-V 2.2 ..2008/2009 rok máte stym autom osobne niekto skúsenosti ??
Naposledy upravil/-a Seftik v 02.12.2019 15:01, upravené celkom 1 krát.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Motory olej nezeru máme ju doma naj. 190 tis.z DPF problém zatiaľ nebol čo sa týka motora v jednom roku vyhral naj. motor roka v skutočnosti jeden z najspoľahlivejšich dieselov s tej doby máme najvyššiu výbavu Top Exekutíve takže zhrniem to navigácia zbytočná zastarala ale monitor slúži aj na cúvaciu kameru koza dost tenká a veľmi náchylná na poškodenie a to je asi všetko z negatív xenony svietia veľmi dobré len výmena výbojky NATO treba trochu nervov, náhradné diely sa nejak neriešili keďže nebolo čo akurát výmena komplet bŕzd Zimmerman asi 300 eur s prácou a jedna remenica v motore okolo 250 eur kolesá sú 18 pal. takže gumy drahšie ináč na auto žiadna vytka ak chces niečo vedieť viac pýtaj sa
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Dpf potrápi, pokiaľ sa chodí väčšinou mesto. Cena za nový - cca rok a niečo dozadu (dpf + kat - zvlášť dpf nekúpiš) je 4000€.
Mám známeho, čo si ho dal vybrať odborne von. Odvtedy mu motor blbne, nefunguje tempomat + sporadické chyby, takže časom ťa výmena dpf neminie, pokiaľ budeš jazdiť krátke trasy.
Motor o sebe patrí medzi to najlepšie, čo japonci v nafte ponúkajú. Motor krásne pružný, s nízkou spotrebou, nie je hlučný, ako traktorové motory od nemeckej konkurencie z tej doby... Aj mne, ako antinafta fanušíkovi sa ten motor viac než pozdával.
Ako nevýhodu uvediem nakláňanie - vysoké ťažisko - fyziku neojeklameš :).
No a relatívne časté výmeny bŕzd, prameniace z vyššej váhy.
Sedadlá v tom aute vpredu sú ako kreslo, ale vzadu je to posedom trestná lavica, aj keď na nohy je priestoru dosť...
V koži si ju nekupuj - pasažieri sa ti poďakujú. :d :D
Miesta v aute je dosť a v batožinovom priestore detto.
Štvorkolka v aute je len akože - je to predokolka a pri prešmyku pripojí aj zadok. Ak však budeš jazdiť len po ceste, ako 90% týchto áut, tak ti to je jedno. Skrátka to auto nie je niva, ani hilux.
Ak jazdíš veľa - 30000+km ročne a veľa po diaľnici, tak je voľba pre naftu skvelá. Ak však nie, tak porozmýšľaj nad benzínom.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

Este som zabudol. Pred mesiacom som jednu benzinovu predaval od prveho majitela poctivo servisovanu. Mala nieco cez 360000km. Stav toho auta bol celkovo ako keby malo nieco cez 100000. Dokonca aj interier v skvelej kondicii na to ze je to japoncik. Dal som to na net s malou dusickou ze s tymi km to budem predavat pol roka. Cuduj sa svete tolko ludi volalo ze som neveril. A prvy co prisiel ju aj kupil. Ludia vedia co je dobre. Dal by som ruku do ohna ze to auto bude jazdit este velmi dlho.
ROBOPASTUSZEK
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 07.05.2014 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ROBOPASTUSZEK »

Ako clen honda clubu , majitel hondy a clovek ktory sa stretava s inimi majitelmi hondy mozem povedat za ten motor ze nepoznam nikoho kto by sa nan stazoval. Je to jeden s najspolahlivejsich a najkultivovanejsich dieslovich motorov ake kedy boli vyrobene. Hr-v korodovali, ale cr-v veru nevidavam skorodovane. Problem je skor v ludoch. Ked vidim ako sa k autam spravaju tak tie auta aj vyzerajz. Pokial kupis zachovali kus posluzi ty este pekne dlho. Kopa tychto motorov ma uz cez 250-300 000km bez jedinej zavadi. Aj ceny dpf su neni uz niejak zavratne , sli dole rapidne to co tu strasia cenou 4000e je uz davna historia. Auto je velmi pohodlne a spotrebatiez fajn. Pohon4x4 funguje len ak elektronika zaznamena hrabanie prednoch kolies tak pripoji pohon zadnej napravy. Je tam hydraulicny diferencial zameraj sa nan ci bol servisovani a nema tesnosti ( vymena oleja a vseobecne japonci su citlivy na tekutiny cerstve, nenatahovat intervali a pouzivat oroginal lebo vela ludi sa popalilo kupou lacnejsiej alternativy olejou a nefungovalo to). Inak vydarene auticko, ked pomenis kvapaliny a das preventivne osetrit podvozok, dutiny +nater tak spravis s nim mnoho dalsich kilometrov. Je to fakt pohodlne auto. :28b7: :2f93:
andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andro1 »

spolahlive auta, ked sa staras. V rodine jedna 2007 bez DPF, 270000km, robene boli len brzdy. Olej na 20.000 mozno dve deci. Spotreba 6,5, to zaujima kazdeho spravneho slovaka :d :D
Ja osobne benzin pofacelift, ma len 120000, motor bez poruchy. Inak benzin je na trhu 10 rokov, len s drobnymi upravami hlavne normou. Spotreba okolo 7,5 kombi. olej nebere vobec.
Zvolavacka len na vodicov AIRBAG, prve modely mali problem so spojkou klimi. Predrazene diely? neviem co tym myslite? Hlavne ze diely nie je treba..tycky, loziska, brzdy, spojka ako kazde ine..
Co mne prekaza su tvrde plasty vo vnutry, a tvrdy podvozok.
Hlavne menit olej v motore, diferaku-kazdych 40.000 a raz za 110.000 predpisany aj v prevodovke.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Po tych kecoch pridám seriozny koment,

spominanú Hondu CRV 2,2 ma moj znamy majiteľ BOSCH Servisu

prišla k nemu ked mala nabehané 500 000 km (!)

Rozpraval som sa z nim, čo na nej menil a on hovoril,že len spotrebak, brzdy, atd,
že vzhĺadom na to,že ta Honda jazdila vždy len dlhé trasy, tomu motoru nič nie je , dokonca spominal,že ani šponovak na rozv.reťazi nemusel meniť, lebo nastavovacia skrutka, nebola ani v polovici...

Teda takto, dalšie detaily a kontakt na toho pána možem poskytnuť v SS,pokiaľ by niekto mal važny zaujem dozvedieť sa bližšie...
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Ocitol som sa na fore japonskej ortodoxnej cirkvi?
Kde zmizli negativne prispevky? Inkvizicia uradovala? :-)
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

Myslis nezmyselne prispevky typu ,,isiel som na tom 6000km 180kou a zozralo mi to olej ale keby som siel 140 tak nezozerie ani kvapku,,? Alebo tie ze su na to astronomicky drahe diely ako napriklad remenica na kluku za 400e? Este ze na octaviu ich maju v tescu po 13e v akcii
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Na foracha specialne tomto je 90% nezmyslov. A obela horsie. Rozpravky o bezprecedentnom oorusovani predpisov, silne invektivy a vysledok?

Ale ak je 2.2 honda vynikajuci motor, jeden z najlepsich dieselov a obycajne riesenie dpf, ktore som videl v mojomokoli mrtve pred 200 000km(a boli to auta slovenske so setviskou, stoji 4000euro, tak nevidim problem povedat, zw tsi su uplne v pohode, ved za par tisic sa da vyriesit vsetko.
Reci o tom, ze sa to dnes da zohnat uz za mensie sumy.... Za ake? Aka znack kupena v lidli v akcii? :38eb:
Naposledy upravil/-a aristoteles v 26.08.2017 10:12, upravené celkom 2 krát.
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

A preco nieje v poriadku porovnavat ceny dielov aspin priblizne podobnych motorov?
A preco sa nesmie povedat, ze som mal na honde taky a taky problem?
Ale v poriadku je tresnut, poznam cloveja, co ma kamarata, ktoremu ktosi povedal, ze na tom motore presiel 500 000 a nic donho nedal a je v poriadku? Takato konina je ok? No zbohom! V mene otca i syna i ducha japonskeho.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

a co ked dakedy stal na to auto DPF 4000e. Kolko krat ho clovek meni? Vymenis raz a lietas zas kopu kilometrov. Kolko stalo vtedy original DPF napriklad do 2.0tdi? Plus nezabudni si na tych 200000km na 2.0tdi priratat este nejake tie vstreky plus hlavu plus pripadne radsej cely motor ak ti klakne mazanie. Je to skratka tak ze 2.2nafta od hondy je skvely motor ale kto caka ze neda donho uplne ani euro za 200000km tak nech si kupi radsej mesacnik na autobus.
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Ok dievky, kaslime na to! Podme si potarat o vw, to je v mode a moze sa to....
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Patulko moj zlaty, ze je to dobry motor, to ti nik neberie, neboj sa chlapcek!
Ale preco mazat prispevky , ktoree by to mohli spochybnit?
Ale, pokial tych prispievatelov nenajdu mrtvych, je to v pohode, vazeni clenovia...
aristoteles
Príspevky: 778
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Pravda, ak niekto nechce velmi investovat do tohto skveleho motora pred 200 000km, nech si kupi radsej nieco ine? To si chcel napisat?

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných