honda civic 2,2 ctdi - Regenerácia DPF -*Vyriešené*
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 23.12.2012 11:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 23.12.2012 11:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 23.12.2012 11:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 23.12.2012 11:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
pri Fordoch to robí, keď sa vypne motor počas regenerácie DPF. Samozrejme, že olej smrdí po nafte, však tá nafta v ňom spôsobila zvýšenie hladiny oleja. Celé DPF je blbosť na entú... Ak im vadili pevné častice, mali radšej zrušiť celé diesle.
Ale však prečo by to nevyrábali... Zákazník si priplatí pár tisíc navrch za DPF, pár tisíc za problémy, ktoré DPF spôsobuje, a pár tisíc, keď bude kupovať nový DPF. Ale ľudí hreje pri srdci, lebo to je "ekologické"...
Vivat "lacné dieslové jazdenie".
Ale ku téme: Nedá sa s tým urobiť nič. To tieto autá proste robia... Môžeš (skôr musíš) vymeniť olej, ale ono sa to zasa zopakuje.
Ale však prečo by to nevyrábali... Zákazník si priplatí pár tisíc navrch za DPF, pár tisíc za problémy, ktoré DPF spôsobuje, a pár tisíc, keď bude kupovať nový DPF. Ale ľudí hreje pri srdci, lebo to je "ekologické"...
Vivat "lacné dieslové jazdenie".
Ale ku téme: Nedá sa s tým urobiť nič. To tieto autá proste robia... Môžeš (skôr musíš) vymeniť olej, ale ono sa to zasa zopakuje.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
dpf sa "dobre" vyriesit proste neda, teraz kamarat menil na 330d DPF po 108.000km. Auto jazdilo prevaznu cast tych kilometrov Nitra-Bratislava. Lenze prieser - 110km/h, tak nech aj pritlacis na 125km/h co uz je relativne draha pokuta ked ju mas absolvovat dvakrat tyzdenne - ale...
ake otacky ma 6hrniec pri 120km/h ? No vidis a je problem na svete. Hento dpfko sa proste nemohlo poriadne regenerovat, bmw nebmw to je jedno. Fyzika nepusti. Odtial potial.
Naozaj ma 108.000km, kupoval ho nove. Jazdi na tom len on a vynimocne jeho foter.
ake otacky ma 6hrniec pri 120km/h ? No vidis a je problem na svete. Hento dpfko sa proste nemohlo poriadne regenerovat, bmw nebmw to je jedno. Fyzika nepusti. Odtial potial.
Naozaj ma 108.000km, kupoval ho nove. Jazdi na tom len on a vynimocne jeho foter.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 23.12.2012 11:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Regenerácia prebehne za 10km max, auto často regeneruje ak jazdíš neustále krátke trasy do 5-10km, vtedy dostáva DPF poriadne na hubu, ale tak isto neprospieva ani príliš vysoké tempo, teda jazna štýlu plný kotol, vtedy motor tiež pracuje v záťaži.
Ideálna jazda kedy sa DPF najmenej zanáša je jazda na tempomat v ideálnom pásme otáčok
Ideálna jazda kedy sa DPF najmenej zanáša je jazda na tempomat v ideálnom pásme otáčok
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 13.01.2008 19:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 23.12.2012 11:53 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných