Honda Accord 7g, 2,2 iCTDi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Robot sice spraví chybu ,ale on sám seba po každej operácii kontroluje, takže zastaví a opýta sa človeka čo mám urobiť. Potom už je to len na svedomí každého jedného, ktorý má oprávnenie rozhodnúť. lol Niekedy je to tri minuty pred obedom, inokedy tesne po odchode šéfa ktorý všetkých nasiera , a niekedy stačí že sú 4 hodiny v noci a všetci už toho majú plné zuby. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

dnes som sa dostal za VW Golf VI a ten hulil tak že zadymil oba pruhy, zavrieť ventiláciu a rýchlo preč... on už asi už vie prečo, možno ten robot ta ne?
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

oco13 napísal:Robot sice spraví chybu ,ale on sám seba po každej operácii kontroluje, takže zastaví a opýta sa človeka čo mám urobiť. Potom už je to len na svedomí každého jedného, ktorý má oprávnenie rozhodnúť. lol Niekedy je to tri minuty pred obedom, inokedy tesne po odchode šéfa ktorý všetkých nasiera , a niekedy stačí že sú 4 hodiny v noci a všetci už toho majú plné zuby. :40bd: :40bd:
- inak prečo Musk neuspel s myšlienkou " všetko urobia roboty"? to vraj už zistili ostatné automobilky skôr...
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Zistili, ale riešenie neexistuje, tak len hromadíme kontroly kontrolorov a zbohom zdravý sedliacky rozum. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

mjato napísal:Oco len si zabudol napisat,ze do toho drahsieho sa vacsinou daju kvalitnejsie materiali a kontrola je viacstupnova oproti dielom montovanych do lacnejsich aut.
prave si napisal peknu hlupost ale ze generalnu
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

za mna patri certifikat na blbost kazdemu pisalkovi za slovne spojenie "hodnotne plasty" :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

oco ty robis tusim sedacky.Mne sa zda ROZDIEL v potahovej latke na sedacka v audi trebars aj za priplatok a v takej dacii.
U nas sa vyrobky pre premiove znacky kontroluju preciznejsie,lebo tovar jednoducho vratia a to si nikdo vo firme nechce zobrat na triko.
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

"hodnotny plast"sa neda urcit okom moderatora,ale su aj take pre niektore diely.Zial trend je taky vsade co najviac setrit.
tuninka
Príspevky: 900
Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tuninka »

Nezacne ti nahodou pri 3000rpm smykat spojka?
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Neviem ci je to spravny sposob zistovania opotrebenia spojky,ale videl som to robit tak,ze sa zaradi rychlost tusim 1 a stojis zaroven na brzde a spojke.Pustas spojku,motor po uplnom uvolneni spojky musi zhasnut a spojka nesmie ostat smykat.
LaaPaa
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19.10.2011 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa LaaPaa »

No ja to až takto netrápim do zdochnutia - idem dajme tomu 50, najlepšie do jemného stúpania a zaradím čo najvyšší °. Ak rýchlosť auta ostáva rovnaká alebo klesá ale otáčky idú nahor tak spojka šmýka a bude po smrti.
wilz
Príspevky: 3692
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

mjato napísal:Neviem ci je to spravny sposob zistovania opotrebenia spojky,ale videl som to robit tak,ze sa zaradi rychlost tusim 1 a stojis zaroven na brzde a spojke.Pustas spojku,motor po uplnom uvolneni spojky musi zhasnut a spojka nesmie ostat smykat.
Myslím že to už by spojka musela byť na konci, aby sa takýmto spôsobom dal zistiť jej stav.
A z akého dôvodu by mala začať nejaká spojka šmýkať práve pri 3000 rpm ? Veď opotrebovaná spojka začne prešmykovať vtedy, keď nie je schopná preniesť krútiaci moment, ktorý cez ňu ide. A ten je hodne závislý od zaradeného prevodového stupňa a odporu na kolesách.

Chcem však upozorniť že pri takomto násilnom zastavovaní motora dostáva „zabrať“ rozvodový remeň, pokiaľ sa tak deje opakovane, môže dôjsť k jeho predčasnému poškodeniu.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

mjato napísal:oco ty robis tusim sedacky.Mne sa zda ROZDIEL v potahovej latke na sedacka v audi trebars aj za priplatok a v takej dacii.
U nas sa vyrobky pre premiove znacky kontroluju preciznejsie,lebo tovar jednoducho vratia a to si nikdo vo firme nechce zobrat na triko.
Sice ich už nerobím , ale vedomosti zostali, takže ti odpoviem. Ako poťah teda to čo ty vidíš samozrejme v Audi dostaneš x násobne kvalitnejšiu látku ako je v Dacii. Prúser ale je že samotný molitan ktorý je vlastne výplň sedačky ,je najhoršia čínska rakovinotvorná chémia a trubkový rám je obyčajné turecké železo natreté cez hrdzu. lenže to už bežný spotrebitel nevidí. Teraz robím zase komponenty ktoré sice nie sú vidieť, ale sú hodne dôležité z hladiska bezpečnosti. A pri nich a rovnako klame a oebáva ako pri sedačkách. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
tuninka
Príspevky: 900
Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tuninka »

wilz napísal: A z akého dôvodu by mala začať nejaká spojka šmýkať práve pri 3000 rpm ? Veď opotrebovaná spojka začne prešmykovať vtedy, keď nie je schopná preniesť krútiaci moment, ktorý cez ňu ide. A ten je hodne závislý od zaradeného prevodového stupňa a odporu na kolesách.

Pretoze prave okolo 3000 rpm sa zacne vacsina motorov prebudzat, zacina mat tah, vykon.... a vtedy zbadas, ze ten vykon nie je spojka schopna preniest,.... vyletia otacky, ale auto nezrychluje.... stava sa to ked odchadza.... najprv sa to stane obcas, potom castejsie, niekto si to vsimne vdaka otackomeru, iny vdaka pocitu, iny podla spaleneho smradu, ale pri kazdom aute je to individualne.... najma pri tych co tahaju odspodu...
easyridersvk
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

mastik29 napísal:Neviem ako je to konkretne u koncernu, avsak viem, ze inde to prebieha tak, ze zhruba,.... Ludska praca sa minimalizuje, teda aj ludsky faktor, chybovost. Kvalita je predovsetkym zavisla od subdodavatelov a na poziadavkach od automobilky.
Existuje nieco ako planovane zastaravanie...
by ste neverili co su jednotlivci schopny dosexovat len aby boli 5 minut dlhsie na cige ci kave.... firma v ktorej pracujem musi zariadenia robit ako pre 200 kilovych neandertalcov...presne z toho dovodu.

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných