Honda Accord 7g, 2,2 iCTDi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 15.07.2016 18:45 Zdieľať na Facebook
Honda Accord 7g, 2,2 iCTDi
Zdar,
Otazka, pri akceleracii, ked to natiahnem na 3000 otacok, citim nieco spalene.
Co by to mohlo byt?
Otazka, pri akceleracii, ked to natiahnem na 3000 otacok, citim nieco spalene.
Co by to mohlo byt?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 01.06.2010 13:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 12.06.2007 13:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Aha takže Mercedes sa pokaziť nemôže že?Len nechápem načo sa teda na Mercedesy vyrábajú náhradné diely a prečo existujú značkové servisy, žeby len kvôli výmenám brzdových platničiek a oleja?keyness napísal:pepo64 napísal:A Ty máš aký skvost keď urážaš Hondu?keyness napísal:Fuuha tato skvela japonska hracka sa pokazila? Neverim...a smrdi to ako co, ako ze hori plast?, alebo akoby spalena spojka? Mozno si mohol napisat akym druhom prevodovky ta samohrajka disponuje
Mercedes e43 amg 2018, okrem ineho
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
No sklamem tvoje očakávania.Subdodávatel je tlačený automobilkou k čo najnižšej cene a preto základný material je lacný. To je najlepší názov čo ma napadá pre totalnu kopu hnoja z ktorej máme vyrábať.mjato napísal:Oco len si zabudol napisat,ze do toho drahsieho sa vacsinou daju kvalitnejsie materiali a kontrola je viacstupnova oproti dielom montovanych do lacnejsich aut.
Vyrábam vo firme ktorá dodáva aj na najmenšieho a aj najdrahšieho z portfolia DAS auto. A môžem ťa uistiť, že material je rovnaký (rovnako biedny).
Niekolko stupňová kontrola??? ten chudák čo nabíja automatickú linku nemá ani šajnu ako má výsledný produkt vyzerať. Má sice kontrolné prípravky , len bohužial s nimi nevie pracovať.
Druhostupňová kontrola spočíva v tom , že firma ktorá má všetky ISO a ešte aj neviem jaké certifikáty naberie ludí z úradov práce a ukáže im ako majú kontrolovať. Ten človek rozozná či je tam zvar , lebo to videl na fotke.Ale ak je zvar nekvalitný , porový alebo prepálený to už nemá šancu spoznať. Rozozná či je tam nit alebo skrutka, ale či spoj drží ? kdeže tak ďaleko jeho schopnosti nesiahajú. Robot mi dáva na linke asi 3000 skrutiek za smenu. Každú jednu odmeria momentom a ak ju pretočí zastaví a pýta sa ma čo ďalej - OK alebo NOK - môžeš tri krát hádať, pretočenie je volným okom neviditelné.
A ešte aby zadávatel nebol navysoko ,že on má HONDU , robil som v dvoch firmách ktoré dodávali tejto značke a bol to grc na grc.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Neviem ako je to konkretne u koncernu, avsak viem, ze inde to prebieha tak, ze zhruba kazdy 20ty kus sa z linky berie a robia sa testy, aj destrukcne. S tym nemaju ludia na linke nic spolocne, robi sa to extra. Kazdy jeden spoj, zvar a podobne je peverovany, zrovna tak aj tvarovo (3D). Su testy, kde nema vplyv ludsky faktor, kedze sa robia na robotoch. Roboty na zvarovni si po kazdom odzvaranom aute kontroluju elektrody (prechodovy odpor) atd..
Na spominanych zvarovniach, pracuje mozno tak 50% poctu ludi aky bol pred cca 10 rokmi. Ludska praca sa minimalizuje, teda aj ludsky faktor, chybovost. Kvalita je predovsetkym zavisla od subdodavatelov a na poziadavkach od automobilky.
Existuje nieco ako planovane zastaravanie...
Na spominanych zvarovniach, pracuje mozno tak 50% poctu ludi aky bol pred cca 10 rokmi. Ludska praca sa minimalizuje, teda aj ludsky faktor, chybovost. Kvalita je predovsetkym zavisla od subdodavatelov a na poziadavkach od automobilky.
Existuje nieco ako planovane zastaravanie...
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní