Honda Accord 2,2 i-CTDI - skusenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jtgroup
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 11.04.2007 07:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jtgroup »

Zdravím Vás, v roku 2012 som mal Accord r.v. 2005 diesel, dovoz z NL, dovolím si povedať, že v dobrej výbave, alcantara a pod, nájazd bol vtedy okolo 200. tis. km. Narovinu - auto pekné, okrem prav. údržby nepýtalo skoro nič, ale: obuté na 17 pal. diskoch orig. Honda = neuveriteľný hluk od kolies, podotýkam, že gumy boli kvalitné, auto bolo trošku tvrdé, ale dalo sa. Na spotrebu, ktorú udávajú pisálkovia a im podobní zabudnite. Mne medzimesto + mesto okolo 7,0 litrov/100 km v lete. Občas sa mi zasekávalo prehrávanie CD na rádiu. Pred pár rokmi som mal Accord 2,0 benzin, r.v. 2003, identický model v slabšej výbave, kde sa dala robiť spotreba na úrovni 8 litrov/100 km, a keby som mal voliť podľa rozumu a srdca - volím benzín.
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

toto som tiež už niekde čítal, že rozdiely medzi diesel-om a benzínom u týchto aút je dosť smiešny možno liter.

U iných automobiliek býva rozdiel benzín diesel cca. 2 litre.

Zase na druhej strane tých 7 či koľko máš v pohode aj pri divokejšej jazde, ale sa to dvihne len o liter. Ale ak budeš chcieť pritlačiť na benzín, tak ten už potom žerie podstatne viac a teda skôr ide o štýl jazdy. Ak som kľudný stačí benzín, ale keď sa jazdím divoko, tak radšej diesel :-)
accountant
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 20.08.2011 22:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa accountant »

OK páni, pridám aj ja moje skúsenosti. Mám acco tourer, FL 2007. Najazdených 242 tis.km, zatial len spotrebné veci ako brzdy, nedávno som menil zadné tyčky stabilizátora za cca 15,-€ a gumy stabilizátora za 12,-€ kus - origo kúpené v Honde. Môžeme sa baviť o vyšších cenách dielov - palivový filter - 45,-€ origo Honda, ktorý mením raz za 60.tis km čo je u mňa asi 1,5 roka, tak to vôbec nevidím tragicky. Olej mením po 15 tis. km a vždy je to od výmeny po výmenu a žiadne dolievanie, proste olej netečie. K podvozku, áno, na 17-tkach je tvrdší, ale auto má športovejší charakter a k tomu to proste patrí, aj podvozok je tak ladený. Ako bolo spomenuté, tá 2.2 ctdi má charakter benzínového motora a mne to pravdupovediac vyhovuje. Spotreba od 5,5 do 6,3 a vôbec nebrzdím cestnú premávku, ale na druhej strane nejazdím veľa po meste, na to mám Jazz :) Prajem šťastnú ruku pri výbere a určite vrele doporučujem. Ja som zvažoval, že ho po 200 tis. km vymením, ale z 200 bude asi 400 tis., jednoducho nemám dôvod.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Kujon78 napísal:a v čom mi chceš protirečiť ??? že tie dve čo tu mám pod nosom olej nežerú ? No žerú, lebo som tiež zvažoval CR-V čku tak som sa bol vyslovene na to auto pýtať :-)

On zase tvrdil, že audi A5 3,0 TDi mu nezožerie ani kapičku a už v živote nechce japonca :-) Manželke teda kúpil Q5 lebo audi :-)

Takže tak je to s nami. Jedny vyznávajú jeden typ auta a druhý nie. Ak to chce, hlavne nech si to poriadne preverí, lebo servisovať zlého japonca nie je lacná záležitosť :-)

Ja mám rád tie veci, mám auto čo má 260 000 km a nič som nikdy nemenil a nikdy som nemal problém :-)

Máš pocit, že tie dovezené passaty, čo sa tu predávajú majú tých km menej ??? 3 ročné passaty a mondeá v nemecku majú 180 000 km a nie to ešte nejaký 5 nedajboh 10 ročný passat. To že sa dovezenky serú pri 160 000 km je o tom, že neserú sa pri 160 000 ale pri 360 000 km, ktoré teraz mnohé reálne majú :-)

Dnes som išiel na služobnom manželkinom passate má 240 000 km a tiež do neho ani neškrtli !!! Viem akurát, že je to 1,9 a R-line look a mne sa zase páči ten záťah od spodu :-) a ak mi auto pri 3000 neťahá, tak stačí preradiť :-) a zase to ide pekne do 3000 :-)

Mal by to byť 1,9 77kw motor a pocitovo je lepší ako môj 93 kw motor :-) Skrátka niekomu vyhovuje niečo viac, a niekomu niečo menej.

A dovolím si napísať, že vergel jak vergel. Či japonec, či nemčúr, či žabožrút :-) Vždy všetko závisí od podmienok, v ktorých auto prevádzkuješ a aké TEĽA s tým jazdí :-)


V com ti chcem protirecit? pisal som to v prvom prispevku takze ti to zopakujem CRV mame doma rocnik 2008 naj. 160 tis. a olej nedolievame , tak isto som mal stareho accorda lenze tam bol motor Rover a olej bez straty , a co sa tyka nahradnych dielov kazda druhovyroba na vsetky auta ma rovnaku cenu ja ti uvediem priklad brzdovy kotuc ci to Accord, passat, 407, alfa budu mat cenu rovnaku takze neviem co tu trepes stale o nejakom servise -- pisu ti tu sami majitelia tychto aut a ani jeden nad servisom neplace , podla tvojich prispevkov si zastanca tych nemeckych uberwagonov ktore sa kradnu jak na beziacom pase
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Skrátená verzia, pre tých ktorých sa nechce čítať celé:
Ak píšem na autá negatíva, tak to nie je o tom že chcem povedať, že sú to šroty a netreba to kupovať. Píšem, len aby mal potencionálny záujemca aj informácie, čo je tam zlé. Toho dobrého si prečíta koľko len chce kdekoľvek. Skúste pri posúdení auta napísať aj nejaké negatívum, neduh, netradičné riešenie. To je to čo zaujíma aj mňa :-) a každé aj to najlepšie auto nejaké neduhy má :-)


Dlhšia verzia:
Nie som zástanca ničoho. Len nemám rád, keď každý píše že nikdy na tom nič neservisoval a podobné veci.

Mám rád, keď sa o aute dozviem jeho nedostatky a potom si viem lepšie vybrať. Píšem, že poznám 2 čisto nové a jazdené jedným majiteľom a žerú olej. Dokonca čo tu jeden chalan kúpil tiež civica priznal, že mu po mesiaci niečo zožral z oleja. Ináč cucnutie oleja je normálna vec podľa výrobcov, takže to nevidím ako problém, že teraz to nekupuj !!! Skrátka si treba dať pozor na olej, či je ho dosť.

Passat tu idete ukameňovať lebo čo ??? Je to horšie auto ako accord ?? Môže za to passat, že sa kradnú ??? Môže za to passat, že je to väčšinou ako služobné auto, ktoré nikto nešetrí a potom som prekvapený, že sa pokazí ????O passate písať hneď zlé veci viete všetci, ale o kraksniach ktoré vlastníte nepriznáte ani slovíčkom, že je tam niečo zle. Hondu ako referenčné vozidlo, ale veľa ľudí nekupuje, takže sa k tomu autu aj ináč stavajú, šetria si ho a jazdí na tom len jeden človek.

Toto neznášam. Bo ja ho vlastním, tak ja mám najlepšie auto na svete !!!

Niektorí si myslia, že toyota je naj auto na svete, tiež som čítal len samé pozitíva a nič čo je na tom zlé a zrazu také skvelé auto a niektoré veci mi vadia. Pre niekoho prkotiny, pre niekoho dôležité veci.

napr.
- všade som mal nastavovanie fúkania rozdelené na 3 samostatné čudlíky, na okno, na mňa a na nohy. Dali sa ľubovoľne kombinovať. Teraz ?Jedným tlačidlom si vyberám iba z možností, ktoré sú prednastavené.
- nemá to takú hovadinu ako trojkliknutie smerovky pri ťuknutí do páčky - hovadina ... nemusím držať pri točení volantom smerovku, aby iba pár krát klikla, alebo nemusím ju pretláčať celú a potom ju vypínať po zmene smeru jazdy, lebo sa nevypne.
- posed za volantom ?? To je len kompromis z toho čo je možné. Včera som išiel v passate a som si prispôsobil volant a sedadlo ako som chcel ja, a nie som prispôsoboval seba
- elektronická brzda ? tesne vedľa volantu, schovaná za prvým kolenom a keď chcem zatiahnuť, tak musím loviť medzi nohami a pozerať, kde kliknem rukov.
Toto sú informácie :-)


K cenám servisu a podobným veciam sa ani nejdem rozpisovať. Neviem aký rozmer majú napr. pneu na honde, ale na môjho japonca sú nie bežné a tak sú drahšie. Napr. xenónová výbojka je nie bežná, je drahšia. Doštičky, filtre a podobné veci neriešim to mením na všetkých autách a samozrejme sú cca. podobné. Bavíme sa o jazdenkách, t.j. výpovedná hodnota že mne sa do 160 tis. km nič nestalo a nič som neplatil je pekná, ale pre budúceho majiteľa nijaká. Zvyknú na accordoch odchádzať spojky, netuším koľko stojí, ale predpokladám že je drahšia ako na porovnateľnú konkurenciu.

Skrátka, takéto veci sú pre ľudí zaujímavé a nie, že poviem výborný motor a nič sa nekazí. Ber ho. A aj keby honda bola ten najlepší motor na svete, tak kupujú nie nové, ale jazdené auto. Nikdy nevie aký pilot s tým jazdil a ako mu nakladal za studena, odpichy, alebo fúrikoval 2 km po meste a vypol a takto urobil 100 krát do dňa.

Presne takto sme teraz riešili tému BMW 530d s nejakými 280 000 km. Tiež len pozitíva, až sa zrazu téma ubrala, že teda aj tento motor alebo tento model má problémy. Skrátka ak viem, že niečo také ma môže postretnúť, tak s tým počítam a auto si aj napriek tomu vyberiem, alebo nie som ochotný do takého rizika ísť a jednoducho kúpim niečo iné.

Preto ja píšem do tém negatíva, aby vedeli že aj to sa môže stať. Samozrejme, že som potom za zlého. Ak by ste napísali pozitíva a potom aj negatíva, tak by som nereagoval iba negatívne, ale by som len niečo dopísal čo viem zase ja.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

žere olej

Príspevok od používateľa hjundai »

... ja len tak skromne potichučky dodám že " žerie olej" nemusí byť ani tak chyba auta ale aj nesprávneho výberu oleja k charakteru prevádzky motora. A nakoniec istá spotreba oleja nemusí byť chybou vôbec. Asi lepšie ak niečo dolejem akoby som zistil že mi to tam pribúda...
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Všetko má svoje negatívy

Príspevok od používateľa keyzone »

Keď by som mohol spomnenúť jednu docela negatívnu vec, ktorú som zabudol napísať, tak je to jednoznačne neskoršia reakcia plynového pedála, proste tomu autu trvá, kým sa zobudí, je to docela zvláštne že práve Honda trpí týmto neduhom, žiaľ, asi si stým nevedeli rady alebo čo, je to niekedy vcelku nepríjemné, ale keď človek spozná auto a vie že ide predbiehať, tak sa to kompoenzovať predvídanou jazdou.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Od Euro4 tým viac či menej trpí každé auto...
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

jak jak jak ?? myslíte, že kvôli tým DPF-kám je problém aby auto išlo za plynom ??

Nie je to tým, že treba hondu točíť ??? Honda je skôr benzínového prejavu, v nízkych otáčkach sa jej veľmi nechce. Či aj keď máš vyššie otáčky a zatlačíš, tak je kratšia prestávka ?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

DPF je povinné až od Euro 5 a pre diesle, takže nie, nemyslel som DPF.
rx1
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 13.08.2012 23:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rx1 »

nuž, zaujímavé čítanie. Ďakujem vám všetkým za príspevok!
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

a čo si tým myslel ?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Myslel som tým to, že reakciu na stlačenie plynového pedálu určuje RJ a pre tú je na prvom mieste ekológia a je to niečo úplne iné ako keď bol pedál so škrtiacou klapkou spojený lankom priamo...
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

aha :-) dík za vysvetlenie :-)
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

spojka

Príspevok od používateľa keyzone »

Ohľadom tej spojky, robí podla mňa i vec, že auto v oblasti nižších otáčok nemá moc pekný ťah, a zjavne tam aj dvojhmota dostáva na držku. Podla mňa, nie je odveci dať spojku + dvojhmotu pri 200 tisíc na repas, ktorý môže stáť polovicu nových dielov, možno menej, neviem. Ale potom máš opätovne svätý pokoj s vecami. Ale neber to ako negatívum tohto auta, viem že dvojhmoty sa k**** už pri podstatne skorších km pri niektorých autách. Ak je šofér idiot, odpíše ju aj za 50 tisíc km....

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 45 neregistrovaných