Hola rura alebo sportovy vyfuk
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 20.12.2015 22:28 Zdieľať na Facebook
Hola rura alebo sportovy vyfuk
Dobry den chcel by som sa spytat prehnil my vyfukovy tlmic nebomohla ani provizorna oprava pastou na vyfuky a rozmyslam nad vymenou za holu trubku uz to mam otestovane bez tlmica a zvuk nie je prilis hlasny je to 1.3 benzin alebo potom kupit sportovy vyfuk . Samozrejme ze viem ze bude lepsie kupit Sportovy vyfuk ale zas to bude viac stat ako hola rura. Takze by som sa chcel spytat musi byt k sportovemu tlmicu aj certifikat ?, a ako by to bolo v pripade holej rury mozem dostat zato pokutu od policie a mohlo by to sposobit neake problemy motoru ? Dakujem
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ak mas motor 1,3 a odpojil si posledny tlmič , tak si zistil,že ku žiadnej velkej zmene , čo sa týka zvuku NEDOŠLO
takže princíp štelovania navyšovania vykonu a zvyšovania hluku , bude asi v inej časti vyfuku ako v tej koncovej
ale aby si zachoval vykon motora vobec NEZASAHUJ do prvej časti vyfuku hned za vyfukovymi parohami , to musiš NECHAŤ tak ako to je , DO NOT TOUCH !!!
jedina možnosť laborovať z vyfukom je jeho STRED , tam je taka rovna rura z nejakým valcom, alebo tlmičom, ten diel MOŽEŠ vymeniť za rovnú ruru a UVIDIŠ , čo to urobí....
takže princíp štelovania navyšovania vykonu a zvyšovania hluku , bude asi v inej časti vyfuku ako v tej koncovej
ale aby si zachoval vykon motora vobec NEZASAHUJ do prvej časti vyfuku hned za vyfukovymi parohami , to musiš NECHAŤ tak ako to je , DO NOT TOUCH !!!
jedina možnosť laborovať z vyfukom je jeho STRED , tam je taka rovna rura z nejakým valcom, alebo tlmičom, ten diel MOŽEŠ vymeniť za rovnú ruru a UVIDIŠ , čo to urobí....
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 20.12.2015 22:28 Zdieľať na Facebook
Tak sa ozyvam rad si precitam v com to spociva to ladenie vyfukoveho systemu jedna sa o Mitsubishi Colt 1.3 12V ,tu je schema vyfuku http://www.evyfuk.cz/vyfuky/MITSUBISHI/ ... /05407366/
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
V prvom rade ,
ladenie vyf.systému začína nahradením tzv.vyfukovych parohov
vyfukovymi zvodmi,takým sposobom aby od každého valca išla
samostatná rura v dlžke najmenej 40-60 cm a až POTOM treba tie rury spojiť do jednej systemom 4-2-1 alebo ešte lepšie
4-1
ma to zmysel taký,že vyfukové plyny budu odchadzať z valca plynulejšie a nebudu sa navzájom rušiť turbulenciami vo vyfukovych parohoch
tym padom sa dosiahne narast vykonu 15-20 %
lenže ma to taky hačik,že je potrebne OHYBANIE každeho jedneho vyf.zvodu , pri zachovaní ich rovnakej dlžky
a na to treba špecialne vybavenie a skusenosti vo zvaraní a ohybaní rurok
To je najpodstatnejšia uprava aka sa dá z hladiska navyšenia vykonu na vyf.systeme urobiť
dalšie upravy , čo sa týka zjednodušovania vyf.traktu,
vyhadzovaním tlmičov , NEMAJU podstatny vplyv na vykon motora iba zvyšuju hlučnost.
ladenie vyf.systému začína nahradením tzv.vyfukovych parohov
vyfukovymi zvodmi,takým sposobom aby od každého valca išla
samostatná rura v dlžke najmenej 40-60 cm a až POTOM treba tie rury spojiť do jednej systemom 4-2-1 alebo ešte lepšie
4-1
ma to zmysel taký,že vyfukové plyny budu odchadzať z valca plynulejšie a nebudu sa navzájom rušiť turbulenciami vo vyfukovych parohoch
tym padom sa dosiahne narast vykonu 15-20 %
lenže ma to taky hačik,že je potrebne OHYBANIE každeho jedneho vyf.zvodu , pri zachovaní ich rovnakej dlžky
a na to treba špecialne vybavenie a skusenosti vo zvaraní a ohybaní rurok
To je najpodstatnejšia uprava aka sa dá z hladiska navyšenia vykonu na vyf.systeme urobiť
dalšie upravy , čo sa týka zjednodušovania vyf.traktu,
vyhadzovaním tlmičov , NEMAJU podstatny vplyv na vykon motora iba zvyšuju hlučnost.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
A teraz sám uznaj či má zmysel sa yebať so zvodmi na pi<>vine s objemom 1300ccm aby si získal 5PS naviac.
Len za tie zvody by si dal pomaly tolko čo je hodnota celého auta (v tomto prípade)
Načo toto riešiť, ked si môžeš za pár šupov kúpiť trebárs P206 kde je 2.0i s výkonom 99/100kW
A takto môžem pokračovať dalej, načo ladiť nejaký 2.0i ked si môžem kúpiť trebárs tú WRX kde je 2.0T 160kW, či rovno STI ktoré má 2.0T 195kW...
Len za tie zvody by si dal pomaly tolko čo je hodnota celého auta (v tomto prípade)
Načo toto riešiť, ked si môžeš za pár šupov kúpiť trebárs P206 kde je 2.0i s výkonom 99/100kW
A takto môžem pokračovať dalej, načo ladiť nejaký 2.0i ked si môžem kúpiť trebárs tú WRX kde je 2.0T 160kW, či rovno STI ktoré má 2.0T 195kW...
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Do toho pôjdu len hlupáci čo ešte nevedia spočítať 2+2 a k tomu si budú myslieť že im to citelne dvihne výkon.
Prvé čo ich napadne bude použiť trubky s väčším priemerom, lebo akože logickým myslením prídu na to že ked chcú viac výkonu tak by sa mal zvačšiť priemer nech sa to akože nedusí.
Zvody sa vyrobia, celý happy to namontujú na auto v očakávaní ako to bude lepšie ťahať a potom príde tvrdá realita a to taká že auto bude v spodnom pásme totálne tupé
Nebudem vysvetlovať prečo, nech sa ladiči výkonu potrápia
Prvé čo ich napadne bude použiť trubky s väčším priemerom, lebo akože logickým myslením prídu na to že ked chcú viac výkonu tak by sa mal zvačšiť priemer nech sa to akože nedusí.
Zvody sa vyrobia, celý happy to namontujú na auto v očakávaní ako to bude lepšie ťahať a potom príde tvrdá realita a to taká že auto bude v spodnom pásme totálne tupé
Nebudem vysvetlovať prečo, nech sa ladiči výkonu potrápia
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
VIEM o tom,že motor potrebuje PROTITLAK vyf.systemu
nakoniec v mojich prispevkoch nie je nikde ,žiadna zmienka
o nahradzaní trubiek vyfuku väčším priemerom
Info o dvihnuti vykonu, cez vyfukove zvody, mám z jednej relacie v TV, kde prerábali auta ,
dokonca aj člen skupiny ZZ-top ma od nich jeden vydarený kusok americkeho veterana
nakoniec v mojich prispevkoch nie je nikde ,žiadna zmienka
o nahradzaní trubiek vyfuku väčším priemerom
Info o dvihnuti vykonu, cez vyfukove zvody, mám z jednej relacie v TV, kde prerábali auta ,
dokonca aj člen skupiny ZZ-top ma od nich jeden vydarený kusok americkeho veterana
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní