GV 2,5 CRD manual versus GV 2,4..3,3 s plynom
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1404
- Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20.10.2012 12:16 Zdieľať na Facebook
Ahojte.
Kedze sa patri dopisat, ako to vlastne dopadlo, pisem
Po dlhom zvazovani a hladani som narazil sice na stary GS model,
ale v idealnom stave. Samozrejme na svoje roky. Takze od noveho roka som majitelom Grand Voyegera 3.8i LX AWD, rocnik 1999. LPG momntovane na Slovensku, legalizacia bude ukoncena na buduci tyzden. Nebola to laska na prvy pohlad, auto som dal pozriet zo vsetkych stran, kontaktoval som aj minulych majitelov. Zatial sa javi ako daleko kvalitnejsi voz ako Alhambra 1.9 96kW, ktory som mal a mam este doteraz. Kvalitou nemyslim dizajn!! Ale o to neslo od zaciatku. Dakujem za vsetky tipy a rady. Majte sa. Palo
Kedze sa patri dopisat, ako to vlastne dopadlo, pisem
Po dlhom zvazovani a hladani som narazil sice na stary GS model,
ale v idealnom stave. Samozrejme na svoje roky. Takze od noveho roka som majitelom Grand Voyegera 3.8i LX AWD, rocnik 1999. LPG momntovane na Slovensku, legalizacia bude ukoncena na buduci tyzden. Nebola to laska na prvy pohlad, auto som dal pozriet zo vsetkych stran, kontaktoval som aj minulych majitelov. Zatial sa javi ako daleko kvalitnejsi voz ako Alhambra 1.9 96kW, ktory som mal a mam este doteraz. Kvalitou nemyslim dizajn!! Ale o to neslo od zaciatku. Dakujem za vsetky tipy a rady. Majte sa. Palo
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 21.04.2011 20:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20.10.2012 12:16 Zdieľať na Facebook
Ahoj Franci.
Po dvoch rokoch a nabehanych cca 70.000 km mozem motorizaciu len doporucit. Auto ma 300.000 km, povodna prevodovka, povodny motor - vsetko je ok. Menil som len spotrebny material - naplne, brzdy, chladic (povodny ), nejake hadicky a hral som sa s exterierom a interierom. Spotreba je standard cca 14 l LPG / 100 km. Mam nadrz pod autom, objem 80 lit. Realne vleze do 70 lit. LPG, ak sa tlaci, standard 65 lit. Dojazd cca 450km, ale pri dotlaceni som uz isiel aj cez 500km pri kludnej jazde. Pricom nezaplatil ani 50 eur. Pri tej vahe a uzitkovom objeme aj na dnesne pomery vyborne.
Auto je na nezaplatenie!! 6 kapitanskych sedaciek, plna vybava vratane koze a minimalne naklady. Naftu by som nikdy do tohto typu auta nechcel. Na druhej strane by som bez LPG nekupoval. Treba sa rozhodnut po svojom. Ak nepotrebujes menit auto kazde dva roky ako kabat, chces nieco viac ako 4 valce a hrmot stareho diesla (myslim tym aj CRD, nielen TD) a nevadi Ti, ze jazdis na realne zastaranom aute bez trhovej hodnoty, ODPORUCAM. Na trhu nieco podobne nove ani nie je a ak, stoji to v tejto vybave a motorizacii 50.000 eur a viac. Zelam stastny vyber!!
Po dvoch rokoch a nabehanych cca 70.000 km mozem motorizaciu len doporucit. Auto ma 300.000 km, povodna prevodovka, povodny motor - vsetko je ok. Menil som len spotrebny material - naplne, brzdy, chladic (povodny ), nejake hadicky a hral som sa s exterierom a interierom. Spotreba je standard cca 14 l LPG / 100 km. Mam nadrz pod autom, objem 80 lit. Realne vleze do 70 lit. LPG, ak sa tlaci, standard 65 lit. Dojazd cca 450km, ale pri dotlaceni som uz isiel aj cez 500km pri kludnej jazde. Pricom nezaplatil ani 50 eur. Pri tej vahe a uzitkovom objeme aj na dnesne pomery vyborne.
Auto je na nezaplatenie!! 6 kapitanskych sedaciek, plna vybava vratane koze a minimalne naklady. Naftu by som nikdy do tohto typu auta nechcel. Na druhej strane by som bez LPG nekupoval. Treba sa rozhodnut po svojom. Ak nepotrebujes menit auto kazde dva roky ako kabat, chces nieco viac ako 4 valce a hrmot stareho diesla (myslim tym aj CRD, nielen TD) a nevadi Ti, ze jazdis na realne zastaranom aute bez trhovej hodnoty, ODPORUCAM. Na trhu nieco podobne nove ani nie je a ak, stoji to v tejto vybave a motorizacii 50.000 eur a viac. Zelam stastny vyber!!
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 21.04.2011 20:32 Zdieľať na Facebook
dakujem ti ca info...ja som doniesol z rakuska jednu 3.8 i AWD rv 99 po prvom majiteli s 190 tis km.... nemam ho este pryhlaseny pretoze som nevedel s akou spotrebou mam ratat,mam este doma jeden mercedes 300SEL 3.2 i 170KW s lpg ktory ma tiez priemernu spotrebu 15 litrov co je super na tu vahu vozidla,je vnom splynovac montovany v brezne a je to solaris. Voyager je naozaj luxusne auto aj na terajsiu dobu a vyuzivat ho budem na jazdu do nemecka a cez leto na tahanie karavanu ked pojdem niekde na ryby....mam dost nastudovane ceske forum o voyageri a kezdu chybu som si dvokladne nastudoval co sa prejavylo hned po prychode domov mi na druhy den nestartovalo auto a blbla prystrojovka a po udere na vrchnu stranu prystrojovky sa vsetko opravylo,...viem ze treba vybrat prystrojovku a preletovat kontakty.....chcel bi som ta este poprosit abi si sa mi pozrel na znacku splynovaca co mas v aute a kde bolo montovane , prypadne ci mas nanom tazne zariadenie a ak ano aka je max vaha ktoru mozes snim tahat. J a mam taky problem ze na aute este taznenebolo a kes som pozrel technicak rakusky tak tam pisu max. vahu na brzdeny 750 co je velmi malo a ak nebudem vediet neak zvysit tu vahu tak ho nebudem pryhlasovat lebo karavan ma celkovu 1100Kg... dik cao
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20.10.2012 12:16 Zdieľať na Facebook
Splynovac je STAG, dnes uz renomovany polsky vyrobca. Splynovac bol montovany v Bratislave - http://www.autopluslpg.sk/ - plyn je legalne zapisany v TP. Mimochodom, na montazi plynu velmi zalezi. Pri garazovych odbornikoch mozes prist o motor. Bez adekvatneho digitalneho vybavenia servisu by som to nedal robit.
A bez legalizacie nemozes naburat tak, aby Ta riesili policajti.
Zoberu Ti papiere a dostanes ich, az ked LPG zlegalizujes. Cena legalizacie cez firmu je 400 - 500 eur.
Co sa tyka tahania privesu, nemam s tym ziadne skusenosti. Nikdy som to nepotreboval. Vseobecne tieto auta nie su tahace.
A bez legalizacie nemozes naburat tak, aby Ta riesili policajti.
Zoberu Ti papiere a dostanes ich, az ked LPG zlegalizujes. Cena legalizacie cez firmu je 400 - 500 eur.
Co sa tyka tahania privesu, nemam s tym ziadne skusenosti. Nikdy som to nepotreboval. Vseobecne tieto auta nie su tahace.
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
3.8cka nie je moc ina ako 3.3ka, inak aj ta by stacila. Povieme si otvorene ze cely ten motor zabija anarchicka 4kvaltova prevodovka, ak sa bavime o rocnikoch pred 2007 (teda novy model ktory bezal az dokial ho neprevzala Lančja a vlastne bezi dodnes).
Pozri si videa na youtube, chrysler town&country respektive chrysler voyager acceleration. Na ten objem motora budes vcelku sklamany, atakuje to tusim 12 sekund alebo tak nejak, 11.5 ci co, takze proste sportovec to nie je. ZE SA TO OD TOHOTO AUTA NEOCAKAVA JE ABSOLUTNE JASNE, len poukazujem na to ze bezne osobne auto s 3.0i motorom ma zrychlenie na stovku za radovo 8 sekund co je obrovsky rozdiel.
Nove modely so 6kvaltovou prevodovkou su na tom kusok lepsie, zase ale neatakuju M5/AMG6.3/undsoweiter.
LPG : primitivne jednoduche motory, nemaju prieser so sedlami ventilov, v principe s nicim. To ide a ide a ide, troska vody, troska oleja, moze prist atomova vojna.
Pozri si videa na youtube, chrysler town&country respektive chrysler voyager acceleration. Na ten objem motora budes vcelku sklamany, atakuje to tusim 12 sekund alebo tak nejak, 11.5 ci co, takze proste sportovec to nie je. ZE SA TO OD TOHOTO AUTA NEOCAKAVA JE ABSOLUTNE JASNE, len poukazujem na to ze bezne osobne auto s 3.0i motorom ma zrychlenie na stovku za radovo 8 sekund co je obrovsky rozdiel.
Nove modely so 6kvaltovou prevodovkou su na tom kusok lepsie, zase ale neatakuju M5/AMG6.3/undsoweiter.
LPG : primitivne jednoduche motory, nemaju prieser so sedlami ventilov, v principe s nicim. To ide a ide a ide, troska vody, troska oleja, moze prist atomova vojna.
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20.10.2012 12:16 Zdieľať na Facebook
Vyjde to uplne jedno, ak nechces AWD (do roku 2001). Par krat do roka sa to zide, pre niekoho to ale moze byt zbytocnost. Co sa tyka motora a prevodovky, mna nic nezabija (3,8). Toto nie je bezny osobny trojliter a clovek si ho kupuje s nejakym zamerom. Ja som s vykonom spokojny, auto akceleruje na kratkej vzdialenosti vyborne vzhladom na svoju vahu. Sedacky do podlahy super, ale uz sa v tom tak nesedi, ako v modeloch bez tejto vychytavky. Potvrdia, ktori maju moznost porovnat. Tak nech mas stastnu ruku .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných