GV 2,5 CRD manual versus GV 2,4..3,3 s plynom

Diskusia ohľadne vozidiel značky Chrysler

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

aspon nieco. Teda myslim toho Jozka. My mame hrdzavy Tranzitik, rocnik 1995, tam uz je hrdzave vsetko vratane piestnych kruzkov a valca samotneho, ale masina furt chodi. Uz stvrty rok cakame ze sa rozpadne... nastastie zatial nie.
palomodra
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20.10.2012 12:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa palomodra »

Trochu ste odisli od temy, ale chapem..
GV benzin je problemovy pre mna z dvoch dovodov. Ako bolo spravne uvedene, na Slovensku nie su..resp. su mozno 2-3 na predaj, ale uz zo zabudovanym lpg niekde v EU a take nechcem.
Druha vec je vyska dane pri tychto litrazach po dovoze..celkom dost! S cenou dovozu a prihlasenim je to pomaly 1/3 obstaravacej ceny, co sa podla mna neoplati.
Takze napriek odporucaniam o vyhodnosti benzinu dam prednost nafte s manualom. Ibaze..

Existuje nejaky podstatny argument pre kupu automatiky?

Dakujem za Vase postrehy.
palomodra
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20.10.2012 12:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa palomodra »

A este chcem dodat, ze sa pohybujem v rocnikoch 2002 - 2005.
Je to dane aj buggetom :-).
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Palo, ak kupuješ od súkromníka, môžeš vyjednať zľavu, ktorú potom s úsmevom odovzdáš na registráciu auta našej krásnej krajinke :-)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Existuje nejaky podstatny argument pre kupu automatiky?

napriklad ze by si chcel prispiet k slusnemu zarobku firmam ktore sa zaoberaju repasom, nikdy v zivote Chrysler prevodovky nevideli, budu na tebe skusat a testovat, ty budes mat vrasky na ksichte, sedive vlasy a nekludny spanok ? Takato prevodovka nie je kamarade Tiptronic z Passatu co sa robia na beziacom pase, do minuleho roka NEVEDELI chlapci z autokliniky v Senci a ani LuboMT odtialto z fora opravovat tuto skrinu. Jednoduchy dovod : nemali zdroj suciastok ! A opytaj sa Luba kolko Chryslerackych prevodoviek robil. Potom sa ho opytaj kolko robil Tiptronicov, tie uz pozna so zavretymi ocami.

Vacsi objem motora, anarchicky automat 4kvalt, hydromenic, velmi tazko odstupnovane prevody sa rovnaju nepriatel penazenky hlavne v meste. Oproti 2.5crd mas spotrebu vyssiu podla mna o liter a pol len tak fikne. Neskutocne citlive na servis, nikdy nebudes vediet ako majitelia pred tebou na automate jazdili, ci ho pretazovali (tahali vozik s paradajkami alebo vozik s dvojtonovym autom na dovoz), jazdili 160km/h po dialnici pri 3900rpm (uponahlany teplakovy slovensky dovozca aut z Hamburgu), automat nema chladic.





>> A este chcem dodat, ze sa pohybujem v rocnikoch 2002 - 2005.

v rocniku 2002 a 2003 budes VELMI TAZKO hladat dieslovu automatiku - konkretne nenajdes ani jednu jedinu. Automaty sa totiz montovali od roku 2004 a jedine v 2.8crd motorizacii. Tych 2004rek je relativne malo, zacali tusim august 2004, takze ti viacmenej zostava 2.8crd rocnik 2005. No a to su tie najdrahsie z tvojho spektra, avsak celkovo najlacnejsie a najohumplovanejsie zo vsetkych 2.8crd.

Zaver mas z toho aky ? Este stale 2005 2.8crd automat alebo napriklad o 2500eur lacnejsi 2002 2.5crd manual ktory perfektne opravis za rovnake prachy co by si 2.8crd 2005 kupil a este ti zostane na servis na dva roky dopredu ?
palomodra
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20.10.2012 12:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa palomodra »

Ok..tak zacnem rozhadzovat siete na 2,5 CRD s tym, ze ak sa objavi nejaky 3,3i bez plynu (alebo s plynom made in Slovakia), tak sa pri nom zastavim...
Mimochodom, nemate nejaky tip na slusny GV (Chrysler, Dodge) v tychto motorizaciach rok 2002 - 2005 v okoli BA + 200km?

Zatial vdaka
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja bohuzial nemam, nas kus len tak skoro predavat nebudeme.

Rozhodnutie je to sice tazke, lebo fakt je pravda ze manual a automat su velmi odlisne veci. Zase na druhu stranu po hlave sa hrnut do srahych problemov fakt netreba.
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

jednu 2,5crd granda 2002 som videl na private za 3000e
určite by ešte dačo dal dole
za 11 ročnu škatulu je tak 2500-2700 akorát
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

skatula neskatula, musis si uvedomit ze 3000e v tomto rocniku pomaly nestoji ani obycajna Oktavia dieslova. A ta nova stala polovicku toho co Voyager cize ocakavat 2002ku v krasnom stave a za 3000eur je velmi... povedal by som... naivne.

Napriklad si zober ze by si ty mal Granda. Fakt pekny stav, tento rocnik - s vyhliadkou mnohych kilometrov este pred sebou do konca zivotnosti. Dal by si ho za 3000eur ? No ja teda osobne nie. Preco by som to robil, aby som si kupil pracku a televizor ?
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

treba si uvedomoť jednu vec...aut je plná ale plná prdel
a vygrcať za nejaku 2001-2002 4000e a viac je hluposť a može byť aj v nebeskom stave
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

za fabiu ano.
za mercedes E, audi a8 nie.

takto to musis vidiet.

Len sa sucho zopakujem, niektore auta stoja nova ako kabelka, ine su tazko cez miliony korun. Preco asi tak nezozenies Mercedes G 2002 za 4000eur ani rozbity na sracku ? Alebo preco v tej cenovke nezozenies Touareg ? Preco za tu istu cenovku mas dve fabie z toho rocnika ?
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

medzi nami
včera v jednom serialy kupil 840 bawora za cenu fiesty z toho obdobia a kde bola cena bawora a fiesty pred 12 či 13 rokmi?
proste 12-13 ročný voy a 12-13 ročná fabia sa stretli na rovnakej cene teraz lebo
na voya je jeden kupec a na fabku 500
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no prosim ta ukaz mi 840/850i bawora z nejakeho rocnika a potom fiestu z toho isteho rocnika. Porovnaj cenovky.

Poviem ti pravdu, je mi uplne jedno kolko stoji Fabia z roku 2005. Ja mam Voyager z toho rocnika a tak to aj zostane, aj keby Fabia stala tristo eur alebo dvestotisic. Je mi to uplne jedno kolko stoji Fabia zo vsetkych rocnikov v ktorych sa vyrabala. My sme so starou nevybrali Wojadzer kvoli tomu aby sme mali tri hrnceky pod kapotou pripadne aby sme mali retiazkovy rozvod ako na bicykliku nasej dcery (fakt je taky, uplne presne).

Ale ty mas bojovu ulohu - porovnaj mi cennik BMW 840i a Fiesty z ROVNAKEHO rocnika. Ty si vymyslel tuto sutaz, tak pod.
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

zbytočne chytáš za slová
proste na drahom voze stratíš za 10-12 rokov 90% ceny a nikoho nezajíma že si dal za neho 2 mega ked ho budeš predávať a ešte na takom trhu chudobných tupých oviec ako je slovensko
a ešte pri takých službách, dostupnosti second dielov, ako tu
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> proste na drahom voze stratíš za 10-12 rokov 90% ceny a nikoho nezajíma že si dal za neho 2 mega


ano, vseobecne to plati. Su samozrejme aj vynimky a je ich dost.

Návrat na "Chrysler fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní