GRAND CHEROKEE 3.1TD LAREDO
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 27.01.2009 22:15
- Bydlisko: TT Zdieľať na Facebook
a ked mas nastartovane na neutrali tak motor sa da vytocit do otacok? ale asi by som isiel na diagnostiku alebo skus vyblikat kody zavad na palubovke ako na to najdes na http://www.4x4club.sk inak mozno daco na spojeni pedalu s cerpadlom tam je to tusim spojene elektronicky kazdopadne diagnostika
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 17.08.2008 20:41 Zdieľať na Facebook
Skusim ty pomoct taky isty problem som mal ja na Mitsubishi pajero tiez automat vsetko sme prekontrolovali cerpadlo prevodovku a vselico mozne a nakoniec sme chybu nasli privode z palivovej nadrze trubka cez ktoru prichadza palivo k palivovemu filtru tak ta bola derava chytalo to falosny vzduch a otacky mi skakali hore dole potom sa ustalili ale ked som auto odstavil tak to bolo nieco sialene nakoniec cela oprava ma stala 10 euro tak skus prezriet palivove potrubie az k palivovemu filtru
-
- Príspevky: 174
- Dátum registrácie: 11.11.2009 16:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
ma to uz elektronicke cerpadlo alebo skorsie polomechanicke (plyn ovladas lankom). Ak to ma to skorsie pricin moze byt kopec:
1. nasava vzduch - medzi filter a cerpadlo si daj priesvitnu hadicu a ak su tam bublinky tak terba utesnit.
2. EGR ventil ti nevypina alebo len ciastocne. Treba ho zavriet a odpojit z neho konektor.
3. pocitac ti nezapne casovaciu cievku na cerpadle - ked to klepe ako traktor, dost pravdepodobne. Preco, treba zdiagnostikovat
ak to ma fly-by-wire (potenciometer na plynovom pedali) sam s tym nic nespravis. palo zo ziliny (jeepparts.sk/) sa v tychto vozoch vyzna, inde ti garantujem ze to poseru este viac.
1. nasava vzduch - medzi filter a cerpadlo si daj priesvitnu hadicu a ak su tam bublinky tak terba utesnit.
2. EGR ventil ti nevypina alebo len ciastocne. Treba ho zavriet a odpojit z neho konektor.
3. pocitac ti nezapne casovaciu cievku na cerpadle - ked to klepe ako traktor, dost pravdepodobne. Preco, treba zdiagnostikovat
ak to ma fly-by-wire (potenciometer na plynovom pedali) sam s tym nic nespravis. palo zo ziliny (jeepparts.sk/) sa v tychto vozoch vyzna, inde ti garantujem ze to poseru este viac.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 09.04.2008 21:18 Zdieľať na Facebook
Romann
:Romannn napísal:a ked mas nastartovane na neutrali tak motor sa da vytocit do otacok? ale asi by som isiel na diagnostiku alebo skus vyblikat kody zavad na palubovke ako na to najdes na http://www.4x4club.sk inak mozno daco na spojeni pedalu s cerpadlom tam je to tusim spojene elektronicky kazdopadne diagnostika
Zdravým Vás pan Romann, vydím že máte skúseností s jeepmi a rád by som vás poprosil o zopár rád, kúpil som si cherokee posledný model 2000, samozrejme že už bol prehriatý a prvá hlava bola našťastie, len od teploty prehnutá a tak unikal tlak do chladiaceho systému, o jeepech som do teraz nevedel nič, ale kedže som si kúpil toto auto a na chybu som prišiel až doma a v jeep servise stojí hodina 30euro, tak som sa rozhodol si všetko pozisťovať a spraviť si to sám a myslím že som dobré spravil, lebo len zhodenie hláv zaberie jeden deň takže 8x30=240 euro a to ešte + nahodenie, Takže v servise by som sa nedoplatil, už len takto ma to vyšlo 230e za prebrúsenie a tlakovanie hlav + výbrus ventylov s výmenou bufierok, ďalej 250e za tesnenia pod hlavu, výfuk a vyko+ 7 litrou oleja s filtrom, rada pre všetkých ktorý majú motor jeep nebojte sa toho, ak ste rozumný zvladneteto lebo ventily sú dvíhané cez tyčky a tak sa pri takejto operaciji nemusí nič nastavovať- myslím tým rozvody ventilov. A neskúseným ako som ja radím navštíviť vždy servis od danej značky auta alebo sa pípať takých ľudí čo sa zaoberajú výhradne danou značkou, píšem z vlastnej skúsenosti z nissanom, keď som navštívil iný servis tak chybu hľadali strašne dlho, a tam sa tiež platí od hodiny síce menej, ale nakoniec sa to ani neoplatí, lebo keď som navštívil servis nissan tak hneď mi povedal v čom je problém a za 3 hodiny som išiel domou je to všetko na zváženie. A teraz riešim doťahovacie momenty, mám viaceré aj tie ktoré boli priložené pri tesnení, ale tým moc nerozumiem a tak by som potreboval radu od skúseného človeka, ktorý má stým to skúsenosť, a tak vás prosím pošlite mi váš kontakt a ja vám zavolám ďakujem 0911 202 842
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 21.08.2008 23:45 Zdieľať na Facebook
Diesle nie su moja silna stranka ,ale skus prečitat tuto debatu ,možno budeš o niečo mudrejši:
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
alebo servis a poradenstvo : www.jeepparts.sk
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
alebo servis a poradenstvo : www.jeepparts.sk
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 27.01.2009 22:15
- Bydlisko: TT Zdieľať na Facebook
no s jeepom mam uz dake skusenosti ale od dieslov sa drzim dalej 2,5 3,1 VM nemusim,osobne preferujem 4,0 na LPG je to stokrat lacnejsie vozenie a bez problemov pri TT je nas je nas zo pet majitelov co sa pozname a vsetko benzin a nebanujeme . manuali mam dake tusim aj na 2,5 VM ale toto vsio viem ze malo mechanikov robi tento motor aj to nechcu davat zaruky inak len pre zaujimavost kamos mal XJ 99 2,5VM po dvoch GO sa na to vybodol a kupil 98ku 4,0.... cena 4,0 motora 250 eur 2,5 TD 1000eur
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných