Golf IV-problem
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
Golf IV-problem
Caute chlapi,som tu nový tak za prípadné chyby sa ospravedlňujem,prečítal som si celú tému mám golf IV 1.9tdi 81kw r.v 98 a mám problém bubliny od filtra do cerpadla,dokonca pred výmenou filtra pena,ale po výmene filtra už mi auto počas jazdy zhasne a ne a ne naštartovať,až po asi minúte tocenia horko ťažko chytí a po chvily jazdy opäť zhasne,mal som vytiahnuty saci kôš precistil som ho od takzvaných soplov a prefukal kompresorom hadice uz neviem ešte som čítal ze je dobré prevrtat spätný ventil na koši ako viem kde je ale neviem kde ho prevrtat,nechcem niečo pokaziť preto sa radšej opytam,pozeral som aj všetky videá,ale nevšimol som si tu nikde ze niekomu auto za jazdy skapalo a ďalej už nešlo naštartovať,filter je nový aj gumicky na nom tak už mi iné neostalo ako sem napísať,za každú radu vopred ďakujem. Peťo
-
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
- Bydlisko: Nove Zamky Zdieľať na Facebook
Ako prve odpojit pri nadrzi palivove hadicky niecim ich utesnit, potom ich treba odpojit pri palivovom filtri a odskusat tesnost podlakom, podtlak nesmie klesat!
Akej znacky mas palivovy filter? Povetsinou je tym bublinkam zavine prave filter, ak to tak bude aj v tvojom pripade tak jedine Bosch filter a treba vymenit aj tie dva okruzky na prepadovom tecku!
Akej znacky mas palivovy filter? Povetsinou je tym bublinkam zavine prave filter, ak to tak bude aj v tvojom pripade tak jedine Bosch filter a treba vymenit aj tie dva okruzky na prepadovom tecku!
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
Prikladam foto sacieho koša myslim ze dole ma byt nejaký tesniaci krúžok
http://www118.zippyshare.com/v/2UnVndSX/file.html
http://www118.zippyshare.com/v/2UnVndSX/file.html
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lebo nechápete podstatu celej veci.
Pri chode motora je priesvitná hadica v podtlaku,tj z filtra sa palivo odsáva.Ten podtlak vo filtry vyvolá že tým podtlakom si zase filter ďalej "naťahuje" palivo z nádrže. (rotačka) Tento nepretržitý stĺpec paliva musí byť ucelený a nesmie byť prerušený prítomnosťou vzduchu lebo jednak bude padať palivo,jednak čerpadlo nemá samonasávaciu schopnosť,tj prestane ťahať palivo ak je tam vzduch.
Do filtra ale prúdi aj spätne palivo od vstrekovačov tzv prepad a ten vzduchové bublinky obsahuje vždy,pretože v systéme vznikajú.Prepad ide do toho téčka,čo je ventil ktorý podla teploty púšta (teplé) palivo z návratky do filtra kde takto ohrieva palivo.Takto sa dostane do vrchu filtra vzduch z prepadu.Ak by bol filter kvalitný,ani táto skutočnosť neurobí problém pretože palivo smerujúce do čerpadla sa odoberá zo spodu filtra.U šmejdových filtrov je netesná prechodka nad samotným filtrom (vnútry filtra) a tak si podsáva odtial práve to čo tam vždy je...tj vzduch a neťahá si palivo zo spodu filtra kde je vždy len palivo.
** tesni dobre lebo filter je z vrchu suchý...toto je to nepochopenie,kde je podtlak tam nie je tečenie paliva von,ale vnikanie vzduchu dnu do paliva...chápenzi bitte ?
Tu som to nakreslil,medzi vrch (plechový) filtra a samotnú vložku filtra je vložená gumička (vyšrafované) a tak je to stlačené dokopy a uzevreté do nádoby.Ak si gumičku podsaje (šípky) tak si saje vzduch z vrchnej časti nádoby a nie zospodu filtra
[img]http://s17.postimg.org/4b3dawtyz/filter_nafty.jpg[/img]
Pri chode motora je priesvitná hadica v podtlaku,tj z filtra sa palivo odsáva.Ten podtlak vo filtry vyvolá že tým podtlakom si zase filter ďalej "naťahuje" palivo z nádrže. (rotačka) Tento nepretržitý stĺpec paliva musí byť ucelený a nesmie byť prerušený prítomnosťou vzduchu lebo jednak bude padať palivo,jednak čerpadlo nemá samonasávaciu schopnosť,tj prestane ťahať palivo ak je tam vzduch.
Do filtra ale prúdi aj spätne palivo od vstrekovačov tzv prepad a ten vzduchové bublinky obsahuje vždy,pretože v systéme vznikajú.Prepad ide do toho téčka,čo je ventil ktorý podla teploty púšta (teplé) palivo z návratky do filtra kde takto ohrieva palivo.Takto sa dostane do vrchu filtra vzduch z prepadu.Ak by bol filter kvalitný,ani táto skutočnosť neurobí problém pretože palivo smerujúce do čerpadla sa odoberá zo spodu filtra.U šmejdových filtrov je netesná prechodka nad samotným filtrom (vnútry filtra) a tak si podsáva odtial práve to čo tam vždy je...tj vzduch a neťahá si palivo zo spodu filtra kde je vždy len palivo.
** tesni dobre lebo filter je z vrchu suchý...toto je to nepochopenie,kde je podtlak tam nie je tečenie paliva von,ale vnikanie vzduchu dnu do paliva...chápenzi bitte ?
Tu som to nakreslil,medzi vrch (plechový) filtra a samotnú vložku filtra je vložená gumička (vyšrafované) a tak je to stlačené dokopy a uzevreté do nádoby.Ak si gumičku podsaje (šípky) tak si saje vzduch z vrchnej časti nádoby a nie zospodu filtra
[img]http://s17.postimg.org/4b3dawtyz/filter_nafty.jpg[/img]
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
Chápem ja tam mám tento filter,síce to nieje bosch ale taký mi dali v predajni,prefukal som od nádrže až po filter hadice bol som pojazdit a zatiaľ všetko ok,ale skúšal som vypnúť motor a znova naštartovať asi po 3krát mi to chytilo ale štvrtý raz už nie,mal som pri sebe náhradné kľúče a chytilo hneď,ale ako píšem po najazdeni 20km zatiaľ všetko ok pripomeniem že som mal pred týmito problémami štvrť nádrže ale teraz som natankoval a je tam cez pol nádrže...
http://www.mototech.sk/fotky28838/fotos ... 1B-fil.jpg
http://www.mototech.sk/fotky28838/fotos ... 1B-fil.jpg
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Stačí na skúšku obrátiť filter hore nohami,hadice to dovolia.Ak bubliny prestanú...je vinník
Tie neštastné filtre majú vnútry vlastne obyčajnú filtračnú vložku,na ňu položia gumený venček a víčkom to uzavrú.Takže všetko závisí od kvality toho gumenného tesnítka a sily stlačenia medzi vrškom a filtrom.Ak je do blbé,tak si ťahá tadial,kade je to lahšie.
Prečo pán geniálny konštruktér nevie navrhnúť filter ktorý by umožnoval meniť len vložky ?
No on pán ko...t na to časom prišiel,u PD to už prerobil a menia sa iba vložky a aj ten termostatický člen zakomponoval do vrchlíka nádoby trocha lepšie ako tie idiotské T-čka
Len nechápem že dnes už nefunguje vôbec žiadna väzba medzi fabrikou a aspoň ich vlastnými servismi ?! Lebo za toto by som pánovi konštruktérovi polámal ruky alebo odrezal vtáka nech nemôže priviesť podobného idiota na svet.
Tie neštastné filtre majú vnútry vlastne obyčajnú filtračnú vložku,na ňu položia gumený venček a víčkom to uzavrú.Takže všetko závisí od kvality toho gumenného tesnítka a sily stlačenia medzi vrškom a filtrom.Ak je do blbé,tak si ťahá tadial,kade je to lahšie.
Prečo pán geniálny konštruktér nevie navrhnúť filter ktorý by umožnoval meniť len vložky ?
No on pán ko...t na to časom prišiel,u PD to už prerobil a menia sa iba vložky a aj ten termostatický člen zakomponoval do vrchlíka nádoby trocha lepšie ako tie idiotské T-čka
Len nechápem že dnes už nefunguje vôbec žiadna väzba medzi fabrikou a aspoň ich vlastnými servismi ?! Lebo za toto by som pánovi konštruktérovi polámal ruky alebo odrezal vtáka nech nemôže priviesť podobného idiota na svet.
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných