Golf 5 ako keby na tri valce
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.03.2010 09:39 Zdieľať na Facebook
Golf 5 ako keby na tri valce
Zdravím potreboval by som poradiť mám golf 5 1.9tdi 77kw bxe motor ide na voľnobehu ok diagnostika žiadna chýba pri rozbiehany alebo jazde ide ako keby na tri valce ale keď auto výročím do max tak to na pár km prestane poradtE čo to môže byt
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.03.2010 09:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.03.2010 09:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.03.2010 09:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tá hodnota môže byť dobrá aj zlá.Nie je jedno či to vyzerá
0.5 -0.2 -0.2 -0.1 alebo
0.5 -0.4 0.3 -0.4
Zo skúsenosti viem povedať že ani 0.6 u jedného nie je problém,u iného už zatrháva v zrychlovaní
Daj si ešte raz ten kanál a pozri (ideálne naloguj) aj pohýnanie auta a budeš vidieť.Nie je nič neobvyklé ak hodnota vyletí z volnobežnej 0.5 na hodnotu 1.5 pri 1500 ot.A to tam korekcie zmrznú
Ak sa to deje tak už je rozumné skontrolovať aj tlak tandemu aby aj on neprispieval k problému,no a vylúčiť T-ko úplne z obehu (ak je filter takého typu)
Ale hrnúť sa do riešenia korekcií je úplný nezmysel pokiaľ nie je nameraná kompresia motora a zistené rozdiely.A6 potom ak sú hodnoty vyrovnané je možné uvažovať o tom,že korekcie zobrazujú reálne parametre dávky paliva.
Ak chceš vylúčiť vplyv zotrvačníka tak vytlač spojku.
0.5 -0.2 -0.2 -0.1 alebo
0.5 -0.4 0.3 -0.4
Zo skúsenosti viem povedať že ani 0.6 u jedného nie je problém,u iného už zatrháva v zrychlovaní
Daj si ešte raz ten kanál a pozri (ideálne naloguj) aj pohýnanie auta a budeš vidieť.Nie je nič neobvyklé ak hodnota vyletí z volnobežnej 0.5 na hodnotu 1.5 pri 1500 ot.A to tam korekcie zmrznú
Ak sa to deje tak už je rozumné skontrolovať aj tlak tandemu aby aj on neprispieval k problému,no a vylúčiť T-ko úplne z obehu (ak je filter takého typu)
Ale hrnúť sa do riešenia korekcií je úplný nezmysel pokiaľ nie je nameraná kompresia motora a zistené rozdiely.A6 potom ak sú hodnoty vyrovnané je možné uvažovať o tom,že korekcie zobrazujú reálne parametre dávky paliva.
Ak chceš vylúčiť vplyv zotrvačníka tak vytlač spojku.
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.03.2010 09:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.03.2010 09:39 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: db69, mhlavaty, tatkotom, uwa0903976910 a 27 neregistrovaných