844 317
inzerátov
Pridať inzerát

Ford Smax - P2110 , P0607

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Ford fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
veduci61
Založený: 14 máj 2017
Príspevky: 3
Nabehané: 54 min
Predmet: Ford Smax - P2110 , P0607 PríspevokZaslal: 07.07.2019 09:14   
Zdravim mam ford smax benzin plus lpg 107 kw a motor mi ide na dva valce otacky su max 2500 diagnostika vypisuje chyby P2110 a P0607 v servise mi vymenili cievky zapalovania map senzor a niejaky podtlakom ovladany ventil ale nic nepomaha auto chvilu ide normalne a po cca 30 km to zas ide na dva valce . Skuste prosim poradit.
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (238)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 4119
Nabehané: 26 dní 6 hod 3 min
PríspevokZaslal: 08.07.2019 06:35   
Chyba P 2110

https://www.autocodes.com/p2110.html

Chyba P 0607
https://www.obd-codes.com/p0607

Velmi zjednodušene povedané . zavada na elektronickom plynovom pedali-snimač ( P 2110 )
a porucha RJ (P0607)
Neboli na aute prevadzane nejake hokusy-pokusy na elektroinštalacii a nedošlo ku skratu ??
Citovať
palonis
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 10 jún 2017
Príspevky: 31
Nabehané: 4 hod 48 min
Bydlisko: Považská Bystrica
PríspevokZaslal: 08.07.2019 08:38   
No evidentne ti to v tom servise vymenili jak si dosť na nič :D
Citovať
jarka1979
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 22 november 2010
Príspevky: 88
Nabehané: 1 dní 4 hod 10 min
PríspevokZaslal: 08.07.2019 15:40   
Kolko km mas urobenych na plyne? Bolo LPG prevadzkovane s primazavanim? Ten motor nieje vobec vhodny na prevadzku LPG. Rychlo sa zaklepu ventily.(motor CJBB,CJBA) ...Problem mas hlavne so studenym motorom,alebo je to jedno? Velmi malo info si poskytol
Citovať
veduci61
Založený: 14 máj 2017
Príspevky: 3
Nabehané: 54 min
Predmet: Smax PríspevokZaslal: 08.07.2019 17:58   
Auto mi blbne je jedno ci je studene alebo zohriate na plyne aj na benzine akurat cim dalej tak castejsie uz na nom nejazdim plyn mam asi 130000 km montovany bol v nemecku znacka prins tu ho servisujem v Hlohovci ma aj primazavanie ventilou teraz mam najazdenych 170000 km volal som aj do Hlohovca ci to nemoze robit to lpg aleze to urcite nie a oni to typuju na riadiacu jednotku
Citovať
veduci61
Založený: 14 máj 2017
Príspevky: 3
Nabehané: 54 min
PríspevokZaslal: 08.07.2019 18:07   
A kod motora mam AOWA nie CJBB je v tom rozdiel ?
Citovať
erikfrog
Povedomá tvár - Favorito (30)
Založený: 06 november 2011
Príspevky: 899
Nabehané: 2 dní 21 hod 37 min
PríspevokZaslal: 08.07.2019 20:45   
Citovať
jarka1979
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 22 november 2010
Príspevky: 88
Nabehané: 1 dní 4 hod 10 min
PríspevokZaslal: 09.07.2019 07:30   
veduci61 napísal:
A kod motora mam AOWA nie CJBB je v tom rozdiel ?


V podstate ziaden,AOWA je novsia verzia cca. od roku 2010, CJBB,CJBA sa davali do roku 2009. Nenapisal si blizie udaje o aute,preto tazko radit. Co ale stale plati ani motor AOWA nieje vhodny na prevadzku LPG. Velke plus je,ze je v aute namontovany velmi kvalitny spynovac PRINS s domazavanim a ak je dobre nastaveny,auto by nemalo mat ziadne potiaze. Problem tychto motorov je,ze nema ziadnu moznost nastavenia ventilovej vôle,sedla su makke a casom sa jednoducho ventil podpali alebo zaklepe. Jedina vynimka je u motoru SYDA,ktory sa nazyva flexifuel (bol upraveny na spalovanie bioetanolu a ma tvrdene sedla plus ventily). Je mozne ,ze mas smolu a odisla riadiaca jednotka,ale chce to naozaj kvalitnu diagnostiku.
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (238)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 4119
Nabehané: 26 dní 6 hod 3 min
PríspevokZaslal: 09.07.2019 08:01   
Jarka , poprosil by som rozvinuť myšlienku : "motor nema žiadnu možnosť nastavenia ventilovej vole.."
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (581)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13579
Nabehané: 2 mes 3 dní 19 hod
PríspevokZaslal: 09.07.2019 08:53   
Vhodný či nevhodný na LPG... Práve tie motory sa velmi prerábali na LPG a že sa zaklepú ventily, no nie je to jediný motor kde sa tak deje

Ja by som povedal že tam viazne komunikácia k ECU, nejaké studené spoje.

Už som to tu nedávno písal, foter mal na Berlingu "poruchu" potenciometer plynového pedálu, tak vymenil druhý a po dvoch dnoch porucha znovu. Zobral sa kontox, vytiahli sa všetky konektory, prestreklo sa a odvtedy bez problému
Citovať
jarka1979
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 22 november 2010
Príspevky: 88
Nabehané: 1 dní 4 hod 10 min
PríspevokZaslal: 09.07.2019 11:05   
laco1871 napísal:
Jarka , poprosil by som rozvinuť myšlienku : "motor nema žiadnu možnosť nastavenia ventilovej vole.."



Tak v tomto linku je aj obrazok,ako to vobec vyzera....som zena a pochopila som to...nastavovat tam v podstate nieje co...

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=262&t=22663
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1131)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 26707
Nabehané: 3 mes 25 dní 17 hod
PríspevokZaslal: 09.07.2019 12:15   
jarka, kto ťa učil čítať?
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (238)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 4119
Nabehané: 26 dní 6 hod 3 min
PríspevokZaslal: 09.07.2019 15:07   
Za 1., ja osobne neverím,že uživateľ "jarka1979" je žena..
ale neva...
Za 2., tie hrnečky obratené dnom hore , viditelné na obrazku vo Ford fore , sa daju mechanicky OPRACOVAŤ
Ja mam tiež motor neodporučaný na LPG a tie hrnčeky som opracovaval už 2x
Na spodku toho hrnčeka je taký valcový vystupok,terčík široky asi 9 mm a hruby asi 2 mm , z neho sa dá technickou frézkou odfrezovať požadovaných cca 0,2 mm aby tam stale bola PREDPÍSANÁ ventilová VOĽA , robí sa to PREVENTIVNE ,
práve preto,že ventilove vole sa zmenšuju,
ventil sa "zaklepava" do sedla , je to merateľné cca 0,1 mm každých 80 000 km, prevadzky na LPG
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Ford fórum