Ford S Max 2,0TDCi 103kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 27.06.2013 20:41 Zdieľať na Facebook
Ford S Max 2,0TDCi 103kw
Nevie mi nieko poradiť? Mám problém s Ford S Max 2,0TDCi 103kw Pri 3 rýchlostnom stupni mi pravidelne vynecháva v určitej polohe plynu približne otačok ( 2800 až 3100 )pri pridany to ide dalej bez problémov. Neviiem v čom je problem či je to NAFTA alebo niečo s elektronickou častou motora.Inak Motor ide bez problémov.
Poradte mi Ďakujem.
Poradte mi Ďakujem.
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Najcastejsie to robi EGR, najlepsie je vystrihnut podlozku pod prirubu a odstavit ho. V 90% pripadoch to funguje a ani RJ nepise zavadu.
Dalsia moznost je pridrete vysokotlake cerpadlo. Nie az tak casty jav ale asi dva krat som to riesil.
Tretia moznost je predrata teflonova trubka na privod paliva asi 20 cm pred palivovym filtrom ako obchadza motor. Ale to sa prejavuje zlym startom ked auto dlhsie postoji.
Dalsia moznost je pridrete vysokotlake cerpadlo. Nie az tak casty jav ale asi dva krat som to riesil.
Tretia moznost je predrata teflonova trubka na privod paliva asi 20 cm pred palivovym filtrom ako obchadza motor. Ale to sa prejavuje zlym startom ked auto dlhsie postoji.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 27.06.2013 20:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 27.06.2013 20:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
To bude asi dvojhmoťák, ked to klepe (trasie), či klepe (búcha) ?
Naposledy upravil/-a ivko1 v 14.09.2013 21:23, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 27.06.2013 20:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 27.06.2013 20:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Pokial diagnostika neukazuje ziadne problemy, je pravdepododobne ze sa zrejme bude jednat o mechanicku zavadu na palivovom systeme.
Jedna z dalsich moznosti je napriklad regulacny ventil vysokotlakeho cerpadla ale je to tiez len metoda pokus-omyl.
Asi by som ako 1 vytiahol vstrekovace a dal ich otestovat. 2. Pokial budu vstreky ok skusil by som ten regulator a pokial ani to tak cerpadlo.
Ak by diagnoza vypisovala akekolvek zavady, tlak paliva, turba, vaha... viac menej by som riesil elektronicku zavadu.
Jedine co ti este mozem poradit, skusobnu jazdu s napojenou diagnostikou a sledovat skutocne hodnoty v case ked auto sklbe. Pokial je problem s cerpadlom bude dost vyrazne vydiet kolisanie tlaku paliva...
Jedna z dalsich moznosti je napriklad regulacny ventil vysokotlakeho cerpadla ale je to tiez len metoda pokus-omyl.
Asi by som ako 1 vytiahol vstrekovace a dal ich otestovat. 2. Pokial budu vstreky ok skusil by som ten regulator a pokial ani to tak cerpadlo.
Ak by diagnoza vypisovala akekolvek zavady, tlak paliva, turba, vaha... viac menej by som riesil elektronicku zavadu.
Jedine co ti este mozem poradit, skusobnu jazdu s napojenou diagnostikou a sledovat skutocne hodnoty v case ked auto sklbe. Pokial je problem s cerpadlom bude dost vyrazne vydiet kolisanie tlaku paliva...
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 27.06.2013 20:41 Zdieľať na Facebook
Diagnostika
Počuvajte bol som dnes na diagnostyke lebo pred 3 dnami som siel po dialnici a mi vyskocila Porucha motora potom zhasla ale pri spravach to nezostalo.bol som dnes na diag. a zavadu uložilo do pamete RJ.!!!--:nadmerne odchylky regulatoru tlaku paliva..!!!..Neviete čo stoji regulator ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných