Ford Mondeo tdci

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

stevo1313
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21.11.2009 10:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Ford Mondeo tdci

Príspevok od používateľa stevo1313 »

Ahojte.Som nuteny vymenit stare mondeo kombi 2,2 tdci 2005-pomali kazdy tyzden na nom nieco odide.....
Otazka-je pravda ze 2,0 a 2,2 tdci 2011-2014 uz maju do dpf priamy vstrek nafty a nedochadza tym k prieniku nafty do oleja?autom sa bude vela jazdit mesto-cca 70%-tak asi 2,0 tdci...
Benzin nechcem zvykol som si na charakteristiku silneho diesla...
Mam aj ulozenku 2,2 tdci 2010-85000km-nepouzitelne dlhodobo na kratke trasy koli dpf-tak s nim chodim len mimo mesto...
Ine kombi mi nesadlo-velkost,kufor,podvozok,relativne vysoky posed...
Dakujem.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

podla mojich skusenosti mondeo 2011-2014 a je to jedno ci 2,0 alebo 2,2 tdci je velmi nevhodne jazdit zvacsa po meste... takmer na 100% zahltis dpf a to dost rychlo a nepojde regener.... ja mam bohuzial zlu skusenost s dpf od fordu a na paty mu slape toyota - najnevhodnejsie dizle s dpf do mesta... ostatne mi vydrzali neporovnatelne dlhsie jazdit mestsku premavku... a ak mermomocou chces len mondeo, tak kompletne zrepasuj to 2,2 tdci r.2005, ak nie je velmi hrdzave, nakolko to nie je draha zalezitost a mas na roky pokoj....
stevo1313
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21.11.2009 10:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stevo1313 »

diki.ved prave preto ho mam tak dlho-bojim sa dpf.....len udajne od 2011 maju dpf lepsie vyriesene-ale asi to tak nebude....
moje 2,2 tdci 2010-katastrofa-ak to ma byt podobne tak neviem....
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Mám Mondeo 2.0 TDCi 120kw, ročník 2011. Pýtaj sa ;)

DPFko je pravidelne regenerovane každých cca 300 km, jazdím denne 22km do práce a 22km domov. (okresky mesto 50/50) Teraz v zime je vhodné robiť trasy aspon 50km na jeden šup.

Myslím, že po FL v roku 2010 je to už v celku spoľahlivy systém, sam mám nabehaných skoro 30 tisíc km (kupoval som auto so 190 tis km) a všetko je zatiaľ pôvodne čo sa týka spaľovania nafty. Tieto TDCi motory konštrukčne vychádzaju z PSA HDI motorov, no na rozdiel od nich nepoužívajú pristrek močoviny pri vypaľovani sadzi, ale pristrekom nafty na oxidačný katalyzátor vo výfukovým potrubí sa dokáže zvýšiť teplota spalín na tolko, že sa spustí regenerácia. Mám to celkom odsledovane, stačí dynamicka jazda 10/15 km a hneď viem dosiahnuť želanú regeneráciu.

Nedokončena regenerácia DPFka môže spôsobiť upchatie vstrekovaca nafty pred oxidačnym katalyzátorom, kedy následne DPFko sa nebude vedieť regenerovať. Z rečí servisaka viem, že stále tento problém sa dá riešiť pomerne lacnym servisným zasahom, cca 130€.

Pribúdanie nafty v oleji neregistrujem (od výmeny po výmenu oleja rovnaké množstvo sa vypustí aj napusti, olej mením každých 10 000 max 12 000km, tankujem Maxx Motion)
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných