Ford Mondeo TDCI - nahodny nudzak pri beznej jazde
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 27.10.2005 10:29 Zdieľať na Facebook
Ford Mondeo TDCI - nahodny nudzak pri beznej jazde
Zdravim vsetkych,, od decembra mam Mondeo MK3 2.0 TDCI,, viem, nieje to vyhra od Forda.. CO je zaujimave je velmi nahodny nudzak,, objavi sa raz za 3 mesiace,, alebo 2x do tyzdna,,. a co je este zaujimavejsie,, nikdy nie pri plnom vykone,, proste mozem sa nahanat,, tocit do obmedzovaca,, a neblikne,, ani na dialnici nikdy,, ale ked tak pri beznom jazdeni,, napr idem 80km/h, ziadne prudke pridavanie, a zacne blikat zhavenie, potom ked zosliapnem, tak vypne motor,, alebo dva krat to hodilo nudzak ked som popojadzieval po parkovisku pred Tescom.. diagnostika hlasi po blikani P0251 a po vypnuti P1211. Po vypnuti motora a znova nastartovani mozem zas tocit do obmedzovaca.. Robil som si prepadovy test podla tohoto navodu:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... k-Off_Test ak som to spravne pochopil, tak to malo nachcat 20-30ml,, mne vsetky 4 nachcali 80ml,, je mozne, ze vsetky 4 isli rovnako do cavesu? ze vacsina paliva ide do prepadu a cerpadlo to nevie dotlacit, tak hodi nudzak? ALe preco potom pri malom vykone? POzrel som ci niesu piliny vo filtri,, niesu.. tlak paliva na volnobehu je 27barov.. offsety su v tolerancii.. nieje problem menit jednu vec za druhou,, ale nieje to zrovna najlacnejsi sposob.. poradte,, zacinam byt zufaly..
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... k-Off_Test ak som to spravne pochopil, tak to malo nachcat 20-30ml,, mne vsetky 4 nachcali 80ml,, je mozne, ze vsetky 4 isli rovnako do cavesu? ze vacsina paliva ide do prepadu a cerpadlo to nevie dotlacit, tak hodi nudzak? ALe preco potom pri malom vykone? POzrel som ci niesu piliny vo filtri,, niesu.. tlak paliva na volnobehu je 27barov.. offsety su v tolerancii.. nieje problem menit jednu vec za druhou,, ale nieje to zrovna najlacnejsi sposob.. poradte,, zacinam byt zufaly..
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie som zrovna Fordový preto len všeobecne...vyhodená chyba sa môže týkať aj iných vecí od teploty nasávaného vzduchu po čidlo otáčok alebo el.pedál.Ale pravdepodobnosť a prítomnosť P1211 navádza na malý tlak paliva.Taký čas sa naozaj robí skúška na prepadové dávky.Doporučujem sa vyvarovať zbrklých riešení bez jasnej indície.To že nabehne núdzový v takomto režime nie je nič neobvyklé,je to dôsledok konca tolerancie RJ k niektorej hodnote,nič viac nič menej.Preto tri razy premýšlať než raz vyhodiť kopec peňazí a ešte trafiť vedľa,tu sa chyby robia na 90%
Tlak asi 27 barov nebude,to by si si ani neškrtol.
Tlak asi 27 barov nebude,to by si si ani neškrtol.
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 27.10.2005 10:29 Zdieľať na Facebook
oprava,, za studena je to 31MPa a po zohriati 26MPa,, tu je screen z diagnostiky:
http://mawerick1981.rajce.idnes.cz/Blue_Mondeo/#4.jpg
http://mawerick1981.rajce.idnes.cz/Blue_Mondeo/#5.jpg
ta chyba P0251 ale keby bola slabym tlakom, tak by sa to malo prejavovat prave pri plnom zatazeni,, vacsina chyba P0251 u inych je taka, ze sa neda ist nad 3000ot,, tam to chapem, ze je pozadovany tlak a ten nieje,, u mna to robi pri jazdeni do 2000ot.. obcas ked sa niekde otacam,, ze pridam, uberiem,, pridam , uberiem,, a potom hodi nudzak,, ani do servisu to neviem dat,, pretoze ta chyba sa objavi raz za 3000km alebo 2x za 100km,, cize by to tam museli mat mozno 3 meisace a jazdit vkuse aby sa to prejavilo... Zatial mi to az tak nevadi,, pretoze jazdit sa s tym da., len by som to chcel vyriesit pre taku moju vacsiu pohodu...
http://mawerick1981.rajce.idnes.cz/Blue_Mondeo/#4.jpg
http://mawerick1981.rajce.idnes.cz/Blue_Mondeo/#5.jpg
ta chyba P0251 ale keby bola slabym tlakom, tak by sa to malo prejavovat prave pri plnom zatazeni,, vacsina chyba P0251 u inych je taka, ze sa neda ist nad 3000ot,, tam to chapem, ze je pozadovany tlak a ten nieje,, u mna to robi pri jazdeni do 2000ot.. obcas ked sa niekde otacam,, ze pridam, uberiem,, pridam , uberiem,, a potom hodi nudzak,, ani do servisu to neviem dat,, pretoze ta chyba sa objavi raz za 3000km alebo 2x za 100km,, cize by to tam museli mat mozno 3 meisace a jazdit vkuse aby sa to prejavilo... Zatial mi to az tak nevadi,, pretoze jazdit sa s tym da., len by som to chcel vyriesit pre taku moju vacsiu pohodu...
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
co tam mas za motor rok a kw?podla toho co citam mozno to bude len blbost s el ovladanim turba.ak by to boli prepady na vstrekoch cerpadlo + vonku dajmetomu 28 stunov nafta je riedsia nuzak by si mal okamzite ak tomu stupis plny.tlak railu na volnobeh ma kazde auto a aj mondeo inac.niekto ma 32 mpa niekto 25,26,a pod zavisi od toho ako staci tlacit cerpadlo na pozadovanu davku ktoru motor prave potrebuje.
co to mas za diagnostiku ze vypisuje len kody
co to mas za diagnostiku ze vypisuje len kody
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To čo vidíš je dôsledok,tak vidí problém RJ.A to môže byť značne vzdialené samotnej príčine.Preto sa podobná chyba zoberie len ako info pri premýšlaní a nič viac.
Nahoď si fault code P0251 a môžeš čítať a zistíš aký obšírny fenomén to je.Najdeš aj riešenia 0251 a 1211 spoločne,je to často kladená otázka
Nahoď si fault code P0251 a môžeš čítať a zistíš aký obšírny fenomén to je.Najdeš aj riešenia 0251 a 1211 spoločne,je to často kladená otázka
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 27.10.2005 10:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 27.10.2005 10:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tak vieš,možností je príliš a ak už to je rozlúštené tak všetko dostane aj logiku,ale toto je počiatočné štádium ktoré chce rozvahu a premyslené hladanie bez ukvapených výmen a pod.Spústa ľudí začne sériu vymieňačiek až sa do veci tak zapletú,že to po nich má čo robiť aj dobrý odborník.Steveslav napísal:Mhlavaty, prečítal som uz kvantum riešení problému P0251, ale úplne všetci mali problém, že im ti hadzalo nad 3000ot, nenarazil som ani na jeden prípad ako môj.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 09.08.2007 09:37 Zdieľať na Facebook
Možno je to mimo, ale mne sa takto podobne správalo volvo V50 s motorom 1,6 HDI od Peugeota a problém bol len v jednom mŕtvom žhaviči. Auto si totiž aby malo nízke emisie dožhavuje aj počas jazdy a ak je zlý žhavič tak aby neboli vysoké emisie hodilo mi to do núdzaku ... Za kontrolu žhavičov nič nedáš ...
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 27.10.2005 10:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
tak potom neostava nic ine len sa drzat odpovede z druheho prispevku pretoze ak mas aspon ten forddiag musi to spolupracovat ak nejde nieco tam nesedi.u nas jeden mechanik tiez kupil 2003 rocnik 96kw ze porobi pojazdi preda.uz nepamatam co to robilo pretoze to kupil s poruchou a popalil sa.nasypal do toho snad vsetko vstreky turbo cerpadlo rozvody a nakoniec dal druhy motor blok+hlava techniku vstrekovanie nahodil uz novu a tdci-cko slape.neboli to prave dobre motory prave tie pokazili fodru meno.tie z elektrikou turba a egr uz boli ok.ostava ti len jedno.poriadne otestovat cerpadlo {ak pada tlak po zahriati }vstreky turbo skusit ci funguje variabilita podtlaky.to auto je uz skladacka.
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 27.10.2005 10:29 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: 80honda a 9 neregistrovaných