Ford Mondeo s dpf od 2010 - motorizácia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

stevo1313
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21.11.2009 10:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Ford Mondeo s dpf od 2010 - motorizácia

Príspevok od používateľa stevo1313 »

Ahojte dosluzilo mi mk3 2.2 tdci...planujem kupit novsie od 2010 .ktora motorizacia ma najlepsie vyriesene dpf na kratke trasy?1.8 bez dpf sa mi zda slabe....2.0 103 kw prip 120 kw?ake mate s tymito motormi skuzenosti pri kratkych trasach?benzin nechcem najaždim cca 40000 rocne len sa stane ze viac dni len mesto...a tiez mi vyhovuje krutiak diesla...
lubo1711
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 06.03.2010 10:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo1711 »

mame v rodine 96 kW s automatom, ale priznavam, je to rocnik 2007 ale bez problemov aj kratke trasy, kazdy den 14 + 14 km domov..

kamarat ma 2,2 129 kW 2010 a chvali si, jazdi aj dlhe aj kratke trasy

sused ma 2,0 103 kW 2012 a takisto bez problemov

zalezi na co natrafis, ale mne osobne je mondeo sympaticke, ak mam noznost vzdy sa povozim a poznam majitelov tychto troch aut a viem ze su spokojni

urcite ber ten dvojliter alebo dva-dvojku, tankuj kvalitne palivo
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ber len 2012 az do konca vyroby 2.2 tdci 147kw :2f93: posledny facelift denne svietenie v narazniku ledkami a predne svetla aj s osvetlenim v zakrutach.ma tam naviac parabolu nieco ako passat cc.a dpf system cistenia ako u bmw.egrka tiez neodchadzaju tak ako u 2.0tdci.krutak je tam uz uspokojujuci nieco okolo 450nm.toci sice viac otacok ako mk3 ale ide :3035: bude drahsie ale oplati sa ja tak kupujem vsetky auta len posledne modely.1.8tdci nema dpf no 2x rozvody o ktorych malokto vie ale je to dobre tak na mesto a okresky pre zenu.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Ja osobne mam 2.0 TDCi 103kw , momentalny skutocny najazd 345000km rv 2008 auto od nova ,
co sa tyka mesta tak to auto nieje velmi vhodne do mesta kvoli dpf a regeneraciam ,na dialnice skvely korab do 300000km ziaden problem egr menene prvykrat pri 298000km ci tak nejako , akurat menene rozvody a auto ide dobre , spojka original
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Mam Mondeo 2011, 2.0TDCI 120kw, 200k km nabehane, posledne menene rozvody, olej za cca 400€ komplet. Odislo mi cidlo teploty, 40€. Dalej na ilustraciu, vyfuk ma najlepsie za sebou, mam cenovu ponuku na cca 400€ aj s pracou, no vyfuk ma 2 sondy, takze cena nie je final. DPFko sa regeneruje kazdych 300-400 km, jazdim okres mesto 50/50. Najhorsie co sa moze udiat, je vypnut motor pocas regenerácie, oprava cca 130€ (z pocutia zo servisu) Z vybavy urcite odporucam xenony s natacanim ak jazdis v noci (na cene opravy pri nehode sa radsej nezamyslam, ale aspon havarijne poistenie je ake take krytie, bez HP ani nerozmyslaj o Mondeu, diely su urcite za paradne ceny) Ak sa poruca DPF, treba si pripravit par stovak.

Jazdne vlastnosti vynikajuce, jedine na co si clovek musi zvykat je ohromna kyneticka energia, cize na neutrále clovek prejde doslova kilometre. Citelny je turbo lag, ale predtym som nemal dizel, neviem to porovnať. Spotreba okolo 6l/100km. Dialnice 6.5l, mesto kludne aj cez 7l. Je to tazka krava, neohrabany je hlavne 5 metrovy kombik na parkovisku, ale aj pohodlny dialnicny korab, vnutorny priestor je proste paráda.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
miso.eu
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso.eu »

Na to DPF si daj pozor, denne stretavam na cestach neskutocne cmudiace TDCi, takze musi stat minimalne hodnotu auta, ked sa majitelia rozhodli pre jeho vybratie a nezaplatili to z penazi, ktore usetrili oproti spotrebe benzinu. Ci tie uz buchli do EGR, vstrekov, turba a dvojhmoty? :d :D
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ťažko povedať,ale kľúčovú rolu tu zohráva servisná sieť pretože nevie ten systém opravovať a tak DPF dopláca na neschopnosť diagnostiky.Chyba je takmer vždy v systéme samotného motora (min 90%) ktorý spôsobí že kolabuje regenerácia.Ako dôsledok vady motormenežmentu.Logicky že si chytráci podnikavého typu nenechajú ujsť takú príležitosť zarobiť za pár hodín pekné peniaze,za pár hodín vás DPF zbavia nadobro.A kedže ešte aj štát zvysoka se...e na všetko je ešte aj ponuka likvidácie bežná a vôbec sa tým nik netají ešte si dá inzerciu.Ludom je to šumafuk,vidia onakvejšie veci a pokojne s tým žijú
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Asi som sa zle vyjadril, DPFko v žiadnom prípade nemam v pláne vyhodiť. Som zasadne proti tomu. Kupoval som auto s vedomím, ze ten filter tam je a budem ho servisovat ako zvyšok auta. Diagnostika neukázala ani jednu chybnu regenaraciu pocas zivota filtra, mne len ostava mu predlzit zivotnost co najviac. Ak sa poruca, ostava ci uz repas, alebo vymenit za novy.

Auto bolo dovezene, pri STK/EK auto preslo bez všimného, rad by som si to takto zopakoval aj o dva roky.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

miso.eu napísal:Na to DPF si daj pozor, denne stretavam na cestach neskutocne cmudiace TDCi, takze musi stat minimalne hodnotu auta, ked sa majitelia rozhodli pre jeho vybratie a nezaplatili to z penazi, ktore usetrili oproti spotrebe benzinu. Ci tie uz buchli do EGR, vstrekov, turba a dvojhmoty? :d :D
na nemecke auta ford
pre zapadnu europu s volantom na lavo sa robi v koln nemecko.bezna cena 1000 vo forde.neoriginal v cz 300euro ktory funguje.tie dymiace tdci to su uz vylietane stroje.tie co jazdiia hlavne len dialnice a maju vsetok servis daju 450000km ako nic na povodnej spojke vstrekoch turba cerpadla a aj tie dpf.a az potom zacinaju prve problemy.privezie sa to na sk km ma 150000 a pri 175 000-200 000km to zacne.ako pise hlavaty zabijanie dpf znaci zle spalovanie.a to plati aj pre studene jazdy mestom.kdesi tu vyzsie pise jeden majitel 345000km a vsetko je ok.ja mam 2.2 tdci 303000 km a vsetko povodne.no jazdim s tym 90 percent len dialnice.studene jazdy skoro nepozna.ani benzinak nespaluje dobre ak je studeny.preco sa robi emisna na zahriatom motore.za studena by to malo emisie az az.katalyzator funguje az od urcitej teploty.
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných