Ford Mondeo 2008 , 2.0tdci , 103kw manual

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

motorkar638
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 28.03.2010 16:42
Zdieľať na Facebook

Ford Mondeo 2008 , 2.0tdci , 103kw manual

Príspevok od používateľa motorkar638 »

Dobry den mam taky problem auto my nechce ist do otacok a dost dymy do 1800otacok ide potom strasne pomaly a niekedy aj tak cuka cim to moze byt dakujem za odpoved
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Najpr by som zacal riesit problem cez diagnostiku.Zavad moze byt habadej a kym sa nenapoji na diagnostiku tak si tu mozeme triafat a radit naslepo do nekonecna.Napis co napovie diagnostika aby sme sa mohli dalej pohnut.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

zabite prevrtavane dpfko.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Upchate dpf ukaze chybu motora , aspon mne sa to tak stalo , len pri 300 000km , potom profi cistenie
moze mu to robit aj egr zaneseny , vstreky hocico ine
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ono chyba motora zasvieti na fordoch stale ak je nieco z vykonom.a aj blika zhavenie.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

mam mk 4 ten isty ako kolega nado mnou no zhavenie mi este nikdy neblikalo , mam converse X ale stym nema ziadny suvis ,pri vadnom egr ma hodilo do nudzaku a aj vypisal nudzovy rezim , no kontrolka zhavenia neblikala
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

Najprv diag., ak ukaze len vada motora, vycistit egr, mozno vymena vahy vzduchu - to by mala ukazat dg. Samotna vymena vahy bez vycitenia egr nic nezmeni a este treba nove podtlak.hadice a nove filtre..... pozri,ci vobec mas dpf...
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

mal by mat dpf pokial nevybrali ,tiez zalezi kde a ako jazdi stym autom , ja jazdim 95% dialnice a rad mu precistim vyfuk , auto vobec nema ziadne namietky proti tomu a ochotne taha , mne sa len preto zasralo dpf ze som mal uplne znicene naftove hadice veduce do dpf , tie som vymenil ,vycistil dpf 100eur s videom a fotkami a uz je na nom dalsich 40000km , auto ma 340000km original
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

miroslav114 napísal:mam mk 4 ten isty ako kolega nado mnou no zhavenie mi este nikdy neblikalo
u mondea mk4 je rozdiel predfacelift a pofacelift .predfacelift je katastrofa ale to vsetky znacky aut ktore mali ako prve dpf.pofacelift ma uz dobre riesene cistenie dpf.je to fuk ci blika zhavenie alebo svieti kontrolka motora.blikanie zhavenia neznamena ze su vstreky zle.moze to byt kludne aj ovladanie turba.kontrolka motora svieti ak je nieco zle na sani a vyfuku.a niekedy si tie fordy rozsvietia vsetko.
Naposledy upravil/-a seven549 v 27.07.2017 23:51, upravené celkom 1 krát.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

lorak777 napísal:a este treba nove podtlak.hadice a nove filtre
dizlove fordy od roku 2006 maju elektricky ovladane turbo a egr.s hadickami skoncili :2f93: a postupili na emisnu normu euro 4 bez dpf.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Ja mám 2007 12 mesiac predface , auto ešte nemá nádržke na aditívum ale vstrekuje naftu na vypalenie dpf a tie hadice idu do dpf ,, na tomto modeli boli vadné startre ostatne vydrží dost vela mne možno pomáha že tankujeme čisto Rakúsku naftu a nie sk bordel , mám 340000km nábeh olej mením každých 10 tisíc km a s autom som do 300000 km nemal žiaden problém , originál brzdy predné 300000km a bolo ešte na nich 8 mm Len sa mi odlepila platnička , zadné som menil pri 240000km , samozrejme sú u mna len dlhé trasy a mestám sa s mondeom vyhýbam , na to mame maly benzinak aj pri tomto nábehu je auto svizne a nemá žiadny pokles výkonu , cca pri 320000km odišiel Egr ventil do vecných lovísk , bol kúpený druhý ktorý vydržal cca 2000km čisto nový a ktorý stal nad 200 EUR , nakoniec z nutnosti som kúpil originál z vrakaca ktorý zatiaľ drží , okrem tohto žiaden problém Amos elektronikou ani s mechanikou , len bežný spotrebak
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

cviro123 napísal:Euro 4ky mali filtre. Euro 3 nie.
ja mam euro 4 bez dpf tak mi to píše v tp.no auto bolo ako nové kupované na slovensku.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

Dost malo info od autora a dost vela odpovedi hlavne ohladne chyb hranicnych typov predface a poface a ford mal dost velke casove vykyvy, kedy zacal davat dpf a este aj do ktorych krajin...
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: wilz a 9 neregistrovaných