Ford KUGA vs. Honda CRV
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
pozriem ho nie som doma ale nie je problemmastik29 napísal:Problem DPF neni iba zanesenie popolcekom, o tom by vedelo pisat eseje kvantum ludi. A zial, ani cistenie nieje vzdy mozne.
Ale o tom sa akosi firmam nechce pisat, ze kedy to neni mozne.
Spoliehat sa na to, ze ked bude problem s filtrom, ze ho da za 200-300€ vyprat je ironicke. Nahrady akosi nefunguju, a origo drahe.
braga, vzhladom na tvoju pedantnost, verim, ze opatrujes doma ten protokol od toho cistenia. Mohol by si ho sem zavesit?
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
rozpravat nebudem nic bude ho treba vymenit tak sa vymeni , len kolko mas skusenosti ty z danou Hondou a kolko si na nej najazdil a vymenil tych filtrovaristoteles napísal:Braga, ja som strasne zvedavy, co budes rozpravat tu a pri pive, ked raz bude treba vymenit to dpf.
Jasne, to su len take myty, ze sa nieco moze pokazit a bude to treba vymenit. To len hlupaci navstevuju autosuciastky a taraju potom pri pive o ich cenach. My, mudri, my pri pive rozpravame ine bajky...
My, mudri, ani k doktorovi nechodime, len si gule v studenej vode macame a citrony jeme. Ved fajn, ale "vseho docasu"
Naposledy upravil/-a braga v 08.12.2018 09:47, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Ten protokol o tom cisteni nemas?
Pretoze najazdit cez 200 000 km, prevazne trasy 10-15 km a mat DPF (povodny) zaplneny na polovicu je snad zazrak techniky. Po kolkych kilometroch dosiahne ten motor prevazdkovu teplotu?
Takze ked to pocitam, tak pri tych kratkych trasach vydrzi minimalne cez 400 000 km. To je potom OK, ba ani jeho premrstena cena potom neni taka zla, kedze niekto kto jazdi dlhsie trasy, tak tomu musi vydrzat cez 500-600 000 km.
Len potom nechapem diskusiam o tom motore a probleme s DPF, co ludia pisu.
Pretoze najazdit cez 200 000 km, prevazne trasy 10-15 km a mat DPF (povodny) zaplneny na polovicu je snad zazrak techniky. Po kolkych kilometroch dosiahne ten motor prevazdkovu teplotu?
Takze ked to pocitam, tak pri tych kratkych trasach vydrzi minimalne cez 400 000 km. To je potom OK, ba ani jeho premrstena cena potom neni taka zla, kedze niekto kto jazdi dlhsie trasy, tak tomu musi vydrzat cez 500-600 000 km.
Len potom nechapem diskusiam o tom motore a probleme s DPF, co ludia pisu.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
ci by vydrzal 400 tis. neviem pisal som ze este by nejake km spravil co si pamatam tak mal protitlak 7.2 po vycisteni myslim 3 alebo tak nejak neviem aky je protitlak max. mastik zajtra sa hadam k tomu protokolu dostanem tak ho prefotim ak chces posli mi SS z tvojim mailom poslem ti to tam
Naposledy upravil/-a braga v 08.12.2018 14:14, upravené celkom 1 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 105 neregistrovaných