Ford Focus r.v. 2009, 85 kW - startovanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
Ford Focus r.v. 2009, 85 kW - startovanie
Zdravím, má niekto podobný problém ako ja, že pri teplotách 0 až +10 auto nenaštartuje na prvý raz ?
Dlhšie točím, ale ani tak nenaštartuje. Na druhý krát naskočí. Auto má najazdené 40 020, skutočných, nakoľko som prvý majiteľ od nova. Niekedy sa stáva, že naštartuje, ale motor nereaguje na stlačenie plynu, ako keby hneď po naštartovaní šiel na menej ako 4 valce. Diagnostika neukazuje nič, tento stav sa deje raz, dva kráť za 2-3 mesiace.
Dlhšie točím, ale ani tak nenaštartuje. Na druhý krát naskočí. Auto má najazdené 40 020, skutočných, nakoľko som prvý majiteľ od nova. Niekedy sa stáva, že naštartuje, ale motor nereaguje na stlačenie plynu, ako keby hneď po naštartovaní šiel na menej ako 4 valce. Diagnostika neukazuje nič, tento stav sa deje raz, dva kráť za 2-3 mesiace.
-
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
- Bydlisko: ZM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 294
- Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
upresňujem, že sa jedná o 1,8 TDCI, po naštartovaní má motor, ako som písal nepravidelný chod asi 2-3 sekundy, ako keby nešľapal na všetky 4 valce, žiadna reakcia na stlačený plyn, motor po chvíľke rapidne zmení chod a aj zvuk, následne reaguje aj na stlačenie plynu, všetky ukazovatele fungujú ok,
Veriť sa mi nechce ani to, že pri tých 40 000 km hrkoce zotrvačník !!!!!
Veriť sa mi nechce ani to, že pri tých 40 000 km hrkoce zotrvačník !!!!!
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
s autom sa jazdí tak ako sa má, motor nepodtáčam, nevytáča, v roku 2011 bola prepísaná mapa vstrekov, nakoľko má Focus veľké turbo a 1 prev.stupeň zaberal pri kopcovitom teréne zle, motor zdochol resp. trebalo viac točiť pri rozjazde, nové mapy vstrekov boli prepísané priamo vo Forde v Nowom Saczi.
Dá sa povedať, že 60 % mesto 4% % mimo mesto, dialnice.
Dá sa povedať, že 60 % mesto 4% % mimo mesto, dialnice.
-
- Príspevky: 1142
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
NIečo podobne riešil teraz známy na mondeu 2.0 tdci tiež mu to zle štartuje pri teplotach ako píšeš ty a bolo to u všelijakých expertov aj na fordy a na nič neprišli tak neviem ale ako náhle sa ochladi pod 0 stupnov tak nakopne ako v lete ale ako je mezdi 0 10 tak nastartuje trepe sa dymi a po 10s už ide normálne už pomenil zhaviče zhaviace rele 4x trysky a robi to ďalej.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32 Zdieľať na Facebook
Pri tej problematickej teplote schlad cidlo pod 0 stupnov, over diagnostikou a startuj. Ak bude vsetko ok, chybu hladaj v softveri. Alebo skus ist rovno na aktualizaciu... pretoze autorizovane servisy zacali robit biznis a ponukaju chiptuning bez straty zaruky. Importer o nicom nevie a tu zaruku samozrejme nestratis, ak budes reklamovat u spravneho dilera... tak aby si tam nemal nahraty nejaky bordel.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
paradna dieslova technologia, unonuno tutti fruttti.
Pre tvoje info, chyba je v softe riadiacej jednotky Fordu, ano suvisi to s teplotou. Nechaj si v autorizaku napalit poslednu verziu softu a problem okamzite zmizne. Presne tuto istu vec som riesil pred necelym mesiacom na inom dieslovom Focuse. Mne to programoval kamarat takze zadarmo.
Nie, bohuzial cudzim ludom nerobi. Ani za peniaze.
Pre tvoje info, chyba je v softe riadiacej jednotky Fordu, ano suvisi to s teplotou. Nechaj si v autorizaku napalit poslednu verziu softu a problem okamzite zmizne. Presne tuto istu vec som riesil pred necelym mesiacom na inom dieslovom Focuse. Mne to programoval kamarat takze zadarmo.
Nie, bohuzial cudzim ludom nerobi. Ani za peniaze.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
Focus bol vyskúšaný a otestovaný vo Forde v Košiciach, bol aktualizovaný software, 2 dni po tom som nenaštartoval na prvý krát, technik vo Forde mi vravel, že jediná chyba čo môže byť je buď zlý alternátor alebo už nie v najlepšej forme 4 a pol ročná batéria.
V menu TEST mi po štarte ukazuje 11,9-12 V napätie.
Požadovaná hodnota by mala byť po štarte nad 14 V.
V menu TEST mi po štarte ukazuje 11,9-12 V napätie.
Požadovaná hodnota by mala byť po štarte nad 14 V.
-
- Príspevky: 86
- Dátum registrácie: 30.09.2007 22:35 Zdieľať na Facebook
Dávať auto vymienačom dielov nie je najlepší nápad.. Sám mám tento motor v staršej verzii a dnes ráno pri -7 stupnoch som naštartoval na 1 krát po cca 3 sekundách. A to mám natočených cez 300t km.
Ako písal Lubos - update softu, kontrola baterky a pripadne aj vymena filtra.
Co sa tyka startu pri nizkych teplotach skus pre istotu nazhavit 2x.
P.S. trosku citania na dlhe vecery: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=261
Ako písal Lubos - update softu, kontrola baterky a pripadne aj vymena filtra.
Co sa tyka startu pri nizkych teplotach skus pre istotu nazhavit 2x.
P.S. trosku citania na dlhe vecery: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=261
Focus 2002, 1.8 TDCi
http://www.spritmonitor.de/en/detail/357294.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/357294.html
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
Auto bolo v rukách možno najlepšieho na Ford v okolí Košíc a možno aj v KE kraji.
Filter ma najazdené max. 2000 km, kradnutú naftu nedávam, čo neznamená, že tá na BČ je naj, ale 2000 je na výmenu málo km.
Ako som napísal, v menu TEST pri štartovaní ukazuje 12 V, potrebná je hodnota 14 V, to znamená, že je buď. 4 a pol ročná baterka v ťahu alebo alternátor. Software current: IDS-87.04
current level in vehicle: 8V4T-10849-GH
change to: 8U4T-10849-YA.
Takže buď. aternátor alebo batéria, 4 a pol ročná batéria má už iste niečo za sebou. Svoje najlepšie roky má za sebou.
Filter ma najazdené max. 2000 km, kradnutú naftu nedávam, čo neznamená, že tá na BČ je naj, ale 2000 je na výmenu málo km.
Ako som napísal, v menu TEST pri štartovaní ukazuje 12 V, potrebná je hodnota 14 V, to znamená, že je buď. 4 a pol ročná baterka v ťahu alebo alternátor. Software current: IDS-87.04
current level in vehicle: 8V4T-10849-GH
change to: 8U4T-10849-YA.
Takže buď. aternátor alebo batéria, 4 a pol ročná batéria má už iste niečo za sebou. Svoje najlepšie roky má za sebou.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 31.08.2008 11:19 Zdieľať na Facebook
abc
k problému som sa v celku dostal. Reglér bol vymenený, alternátor funguje, ale ako mi bolo povedané technikom vo Forde, že 105 A alternátor nestíha je pravda. Nestíha. svetlá blikajú aj pri zatváraní okien, pridávaní, otáčaní volantu na mieste atď.
Istí to pravdepodobne 120 A Denzo alternátor.
Istí to pravdepodobne 120 A Denzo alternátor.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných