Ford Focus - motorizacia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tdii
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 31.12.2016 15:24
Zdieľať na Facebook

Ford Focus - motorizacia

Príspevok od používateľa tdii »

Cau je tu nejaky fordak ktory vie poradit ci ist do 1.8tdci 85kw rok 2007 Focus 2 , to je ten isty ako je v focus 1 ?

Alebo radsej 1.6tdci 66kw?
Kocman85
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 27.11.2008 20:43
Bydlisko: HE + KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kocman85 »

Skoro ten istý, iný je kompresný pomer a vyšší krut.moment v prospech FoFo2 (280 vs 250 Nm). Myslím, že rozdiel je aj v vstrekovačoch (Deplhi vs Siemens). Jazdím FoFo2 od r.2015 a za 100k km som na motore riešil iba EGR. Inak je to spoľahlivé, relatívne výkonné, nekultúrne, hlučné s normálnou spotrebou....asi tak
Lubos77
Príspevky: 198
Dátum registrácie: 12.05.2007 13:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Lubos77 »

Obecne sa nedá povedať, ktorý je horší, pri jazdenke duplovane platí aký je reálny stav konkrétneho kusu.
V rodine bol jeden cmax 1,8TDCi od novoty (0-200tkm), raz tam odišiel alternátor a čo sa týka motora to bolo asi všetko (nehovorím o spojke a podobne). Jazdne sa mi motor nepáčil, zle sa s ním pohýňalo z miesta, lebo mal slabý moment v nízkych otáčkach, taktiež sa veľmi dlho v zime zahrieval. Jazdilo to za 6,5-7L priemer.
Taktiež som mal 2,0TDCi 100kw (facelift) origo bez FAP filtra, vozenie super, jazdne oveľa lepšie ako 1,8TDCi, taktiež odišiel alternátor, inak nič, mal som ho relatívne krátko (130tkm-180tkm), dlhodobá spotreba 6-6,5. Podľa mňa najlepší motor do focus/cmax.
ado1982
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 24.09.2008 19:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado1982 »

1,8 stary ford bez dpf - neni kultivovany aj spotreba nizsia ale relativne spolahlivejsi ako 1,6 - 80 kw - psa s dpf a turbo variabilitou - ak je euro 3 nemusi mat dpf co je plus + zle riesene sitko v privode oleja turba a zle prevedena vana kde moze ostat bordel a zaniest casom sitko 66 kw je bez dpf a varibility cize slabsia ale dlshie vydrzi. najlepsi 2 liter bez dpf ale jazdenka je vzdy macka vo vreci takze super mechanika zo sebou :D
strelecbn
Príspevky: 100
Dátum registrácie: 29.10.2011 18:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa strelecbn »

Mám c-max 1.8 tdci r.2008 a ako píše hore kolega od nízkych otáčok sa to zle rozbiehalo, pár krát mi to zdochlo na križovatke. Vyriešilo sa to zaslepením ERG, lepšie to ťahá od nižších otáčok.Spotreba dlhodobo od 5,5-6.Vstreky menené pri 220 000,dvojhmota pri 230000.Podľa mňa lepšia voľba ako 1.6. Na forach je toho o týchto motoroch popísané mnoho.Aj ich vzájomné porovnanie.Len treba trochu pohľadať.Veľa šťastia pri výbere.
Kocman85
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 27.11.2008 20:43
Bydlisko: HE + KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kocman85 »

No potvrdzujem ten rozbeh je ako so starou embéčkou, treba to "vytočiť" asi k 1700 ot., ale inak v pohode. Zotrvačník sa už pýta von (205k km), ale to už asi ja riešiť nebudem.
tdii
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 31.12.2016 15:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tdii »

Diky za odpovede , rozmyslam aj mam vo vyhlade 1.8tdci 85kw focus2
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných