842 239
inzerátov
Pridať inzerát

Ford Focus Mk1, Mk2 - skusenosti

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Ford fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Splina
Založený: 06 február 2018
Príspevky: 22
Nabehané: 5 hod 39 min
Predmet: Ford Focus Mk1, Mk2 - skusenosti PríspevokZaslal: 22.06.2019 22:44   
Pekný deň,

uvažujem o kúpe Fordu Focus 1. alebo 2. generácie. Chcem sa opýtať na Vaše skúsenosti s týmto autom. Vyhľadávam iba benzínové verzie, avšak môžete sa podeliť aj o skúsenostiach s TDCi a TDDi.
Na čo si treba dávať pozor pri týchto automobiloch? Aká je ochrana proti korózii? Prevádzkové náklady? Jazdné vlastnosti?

Za každý rozumný komentár som vďačný.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1134)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 26720
Nabehané: 3 mes 25 dní 20 hod
PríspevokZaslal: 23.06.2019 04:29   
Jednotkový na tom s koróziu nebol bohvieako. Z benzínov ak ti stačí na presun 1,6-ka, 1,8/2,0 Duratec-HE mali problém so spotrebou oleja. TDDI má čerpadlo VP44., to hovorí za všetko.
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
jojtik
Nová tvár - Trabanto (14)
Založený: 02 marec 2011
Príspevky: 108
Nabehané: 1 dní 8 hod 49 min
PríspevokZaslal: 23.06.2019 08:00   
Vlastnim benz. 1.6 mk2.Prebehni si ford-focus forum.
Najvacsi problem je s pridrenymi piestnymi capmi (robil som tam navod). Karoseria je na tom OK, podvozok horsie. Rozvody treba dat urobit, tomu kto to uz robil a rozumie sa tomu. Vymeny s "kriedou" su problemove. Bez radsej do mk2 po 2005, kde su vychytane muchy z minulosti (zatekanie na sviecky, do motorku stieracov, poruchy v hl. kabelazi...). Skontroluj si otvaranie kapoty a hlavne ten prejav vole na piest. capoch. Jazdne vlastnosti su jedny z najlepsich v triede a naklady, podla toho ako jazdis. Ja mam momentalne priem. 6L cisto medzimesto. Kombinovana sa da do 7. Prebehni si este recenzie na nete, ktorych je dost a v podstate pravdive. Prajem stastnu volbu.
Citovať
dreeevo
Nová tvár - Trabanto (11)
Založený: 21 november 2010
Príspevky: 249
Nabehané: 1 dní 12 hod 2 min
PríspevokZaslal: 23.06.2019 11:22   
Focus 1. generácie už bude pekná zhnitina, solídny kúsok, čo sa týka karosérie nenájdeš. Odporúčam 2. generáciu facelift a motor klasiku 1.6 16v, vďačný motor, čo sa týka spotreby a údržby. Do nafty by som nešiel, 1.6 tdci má značné problémy vychádzajúce z navrhnutého olejového hospodárstva a dvojlitrov bude v ponuke pár kusov ale zasa so slušnou výbavou. Jazdné vlastnosti výborné pokiaľ je v poriadku predná a zadná náprava. U jazdenky počítaj, že nápravy vypýtajú nejaké to euro a hlavne zadná.
Citovať
easyridersvk
Povedomá tvár - Favorito (27)
Založený: 15 júl 2011
Príspevky: 557
Nabehané: 4 dní 1 hod 35 min
PríspevokZaslal: 23.06.2019 14:37   
1tkove stcka sa vyrojili po bazaroch.. kombi v KE, hatchback niekde pri RS a este par, ...ze by sa dal na misiu zachrante dvojliter...:D
Citovať
tomasendo
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 17 január 2011
Príspevky: 19
Nabehané: 10 hod 23 min
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 23.06.2019 19:48   
Na Mk1 by som sa už asi radšej nepozeral hlavne kvôli korózii. Čo sa týka Mk2 mal som 2009 po facelifte a nemôžem na to auto povedať krivé slovo. Čo sa týka motora bral by som benzínovú 1.6 ale tentokrát radšej 74kw. Pri 85kw verzii ti-vct si treba preveriť či pri výmene rozvodu bola menena aj vct mechanika ( variabilné časovanie ventilov), nieje to lacná záležitosť ( mal som ten motor , viem čoho som sa bál) inak super autíčko :)
Citovať
marko2
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (113)
Založený: 28 november 2014
Príspevky: 1376
Nabehané: 12 dní 10 hod 50 min
PríspevokZaslal: 23.06.2019 22:05   
mk2 som mal niekolko a len v nafte.TDCI 66kw je dobre na spotrebu ale 80 kw je slusne aj vykonovo postacujuce avsak spotreba potom vyssia pri blazneni.ziadny vacsi problem.servis cenovo dobre akurat naf. filter okolo 60e inak pohoda.nd co sa tyka svetiel a naraznikov ...lebo zajace a snky behaju po cestach...velmi dobre ceny....olej som menil kazdych 15 tis km....bez problemu...nehniju...brzdy spolahlive..v zakrutach sa sprava dobre myslim ze za tie peniaze co sa predavaju dobra volba.
Citovať
lilipo
Založený: 23 február 2018
Príspevky: 92
Nabehané: 1 dní 17 hod 57 min
PríspevokZaslal: 01.07.2019 10:41   
poobzeraj sa po mk2 2.0 tdci bez dpf
Citovať
ado1982
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 24 september 2008
Príspevky: 45
Nabehané: 8 hod 5 min
PríspevokZaslal: 05.07.2019 07:35   
pozeraj MK2 po facelifte interier robustny po 200 tkm ako novy karoseria nehrdzavie - bol to dovoz s ita podvozok super top v triede motory - ja mam 1,6 s pdf a po 200 km stale ide len sa treba starat radsej zober benzin ale v dobrom stave zober mechanika nech pozrie a popocuva najlepsie 2 duratec s dieslov 2 l bez dpf cize euro 3
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (719)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 12058
Nabehané: 4 mes 24 dní 5 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 05.07.2019 07:56   
nato by som sa nezpoliehal ze nehrdzavie, v ita nehrdzavie ani holy plech, ale chces tu na tom jazdit
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
lilipo
Založený: 23 február 2018
Príspevky: 92
Nabehané: 1 dní 17 hod 57 min
PríspevokZaslal: 05.07.2019 08:10   
@bajo777 no neviem neviem s talianskymi to mas kus od kusu zalezi ci bolo pri mori alebo vo vnútrozemí..

určite mk2 pozeraj jednak vyzerá to lepšie je to pevnejšie a aj krajšie po fl aj zvonka
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (719)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 12058
Nabehané: 4 mes 24 dní 5 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 05.07.2019 08:13   
ano, ale tak snad z dolomitov by nikto normalny nevozil
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Ford fórum