Ford Focus mk2 2.0 TDCI/HDI/D 100kw - Chyba P2263

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lilipo
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08
Zdieľať na Facebook

Ford Focus mk2 2.0 TDCI/HDI/D 100kw - Chyba P2263

Príspevok od používateľa lilipo »

Ahoj,
pri mestskej jazde v kolónach sa mi stáva že mi vyhodí túto chybu a následne auto nemá ťah teda asi trubo netlačí.. ak jazdím mimo mesto resp. mimo špičky hodí mi ju vynímočne, prípadne to hodí keď vypínam motor

čistil som EGR, ventil regulácie plniaceho tlaku, kontroloval som hadice od turba cez ic do nasávania ( pri jazde na plný plyn - k obmedzovaču turbo pekne tlačí čo vidím aj v "diagnostike" a nehodí chybu čiže hadice sú v poriadku)
ak nieje chyba v rj tak turbo má bezproblémový nábeh

je to focus mk2 2007 2.0tdci/hdi/d bez dpf, nežerie olej,
egr keď som vybral, čistil(nebolo zasr4ne iba poprašok) tak som si všimol že sa nevráti do zavretej polohy ale zostáva mierne otvorené ale nieje problém ho dovrieť takmer bez odporu a predpokladám že keď je to elektronicky riadené tak si ho zatvára a otvára samo a toto je malý odpor ktorý prekonáva než oproti tým ktoré tam sú počas jazdy





[img]https://www.pinf.sk/ihost/d/1574618813-523139323.jpg [/img] [img]https://www.pinf.sk/ihost/d/1574618823-1268239615.jpg [/img]
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

mozno ti odchadza aktuator turba ale to normalna diagnostika napise actuator turbocharger.ma to niklove lisovane spoje po zahriati to robi problemy prave v tedy ked auto napr po dlhsej jazde dialnicou spomali alebo bezna okreska a zastavis na krizovatke z nicoho nic nudzak.staci prepajkovat ale poriadne inac sa to do par tisic km zopakuje.navody na to najdes.alebo zohnat novsi typ tam to uz bolo vyriesene.ceny od 150 do 250 za pouzite alebo repasnute novy okolo 350-400 euro.ak budes zhanat druhy ber len taky isty s rovnakym oznacenim tie aktuatory maju snad vsetke dizle na svete rovnake lisi sa to len konektorom alebo cislami.ak das nieco ine ze len pasuje konektor budu ti to upravovat softom nejaky suflikanti.fabricky je najlepsi

vyhoda tych starsich fordov chyby netreba mazat ak je diel spravny auto pofici ako predtym.
lilipo
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lilipo »

no popozeral som to vyzerá že ten actuator je nasmerovaný dole čiže mohol by ísť von bez demontáže turba

no praveze ked zmazem tu chybu tak to ide
myslis ze diagnostika v servise by ukazala inu chybu ?

[img]https://www.pinf.sk/ihost/d/1574699059-578315764.jpg [/img]
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Hlavne by ta diagnostika maly byt schopna otestovat jeho pracu.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

lilipo napísal:no popozeral som to vyzerá že ten actuator je nasmerovaný dole čiže mohol by ísť von bez demontáže turba
ano ide to dole bez demotaze turba za par minut ale pokial si to nevies demontovat sam daj to do servisu.
lilipo
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lilipo »

@xentry no takú doma nemám takže to bude musieť servis ak by mi toto nepomohlo

@seven549
no to mi povedz ako to viacej rozoberiem ten snímač



[img]https://sites.create-cdn.net/siteimages ... 0x2000.JPG [/img]

[img]https://www.pinf.sk/ihost/d/1574779585-26303707.jpeg [/img]



[img]https://www.azturbo.cz/_obchody/azturbo ... pg.big.jpg [/img]
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čo za voloviny riešite ? Preto je diagnostika diagnostikou aby sa nerobili takéto kraviny.Vyprdnite sa na turbínu,tá s tým tak na 99,9% má prd.Skontrolujte si EGR,práve pri cukačkách po 5 metroch v kolónoch je činné a evidentne v poriadku nebude.EGR sa kontroluje cez hodnoty prietoku vzduchu na váhe,tj či motor v tých cca volnobežných otáčkách nemá tento by pass otvorený v čase keď ho otvorený mať nesmie.Zoberie sa diagnostika do auta,a nalogujú sa hodnoty otáčiek, polohy plynu,prietoku váhy,ovládania EGR nech sú v akýchkoľvek jednotkách pri plne zohriatej mašine.Nahrajú sa dáta od stojaceho auta cez typ jazdy alebo režim v akom k chybe dochádza.A už iba vyhodnotiť a máte pachateľa lapeného za golier
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

P2263 je bud elektromagneticky ventil plniaceho tlaku alebo mala diera v hadici/intercooleri. Su dva na boku hlavy nad termostatom, jeden je od turba a druhy na zdochynaciu klapku. Ten snimac na turbe nechaj tak.
lilipo
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lilipo »

@erikfrog no len ta diera tam nieje lebo ako som písal v prvom príspevku kontroloval to a v planej záťaži ked tomu dávam plný (aj dlhšie) tak chyba neskočí, skočí len v mestkej premávke a aj napr. keď vypínam motor pozriem pred tým pamäť je čistá a a idem štartovať už tam je chyba

asi myslíš tento ventil som ho rok dozadu čistil stašne tam bolo špiny

[img]https://www.pinf.sk/ihost/d/1574803930-502091452.jpg [/img]

@mhlavaty egr bolo vonku tiež zhruba pred rokom špinavé nebolo len poprašok ale "zasekávalo" sa mierne pootvorené ale takmer bez odporu to je a myslím že to rpacuje s daleko vacsim odporom pri jazde nez hento
presne v tej polohe sa to "zasekne" ako je vidieť na fotke keď ho plne otvorím a nechám vrátiť
[img]https://www.pinf.sk/ihost/d/1574803682-932026822.jpg [/img]

tiež si myslím že to bude egr aj keď začalo to robiť posledný mesiac takmer s každodennou intenzitou pritom fotka je už rok stará.. egr mal podla vyrazených čísel r.v. 2007 teda original a je to delphi takže asi taký istý objednám cca 135e
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Fuci ti to pri malej zatazi, ked tomu osolis tak to stiha turbo prefuknut a vsetko OK.
Ten cerveny ventil daj rovno novy, egr daj zaslepku a hladaj unik vzduchu, staci prasklina ako vlas, napriklad na spoji intercoolera. A samozrejme prejdi podtlaky. Mas malo vzduchu od spodu.
Ver mi tieto motory poznam.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

lilipo napísal:@xentry no takú doma nemám takže to bude musieť servis ak by mi toto nepomohlo

@seven549
no to mi povedz ako to viacej rozoberiem ten snímač
toto nieje aktuator turba to je podtlakova regulacia stary system.aktuator je cisto len elektricka skrinka na turbe.nema to ziadne hadicky ani u egr.moja chyba naviedol som ta zle.cakal som ze focus z roku 2007 to uz ma kedze u mondea to bolo v polovici roka 2006.
lilipo
Príspevky: 183
Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lilipo »

musim ta znova opravit lebo do mondea mk4 2.0tdci ide takmer totožný motor s rovnakým nastavovaním turba

asi si to mýliš s 1.8tdci tam som videl to čo myslíš..
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

tak ja mam 2,2 tdci mk4 mondeo a ma to co aj stara mk3.ale ako tak pozeram mondeo to ma ine len u 2,2.to iste je aj s max 2,2 tdci vsetko elektricke

2,0 tdci vsetko starina podtlak.hamba.mali to tiez modernizovat ono tie 2,0 tdci su poruchove na vsetko turbo vstreky egr dpf bezne veci co sa sypu.
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných