749 604
inzerátov
Pridať inzerát

Ford Focus LPG - startovanie

   Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
jasnelka
Založený: 15 október 2014
Príspevky: 15
Nabehané: 2 hod 54 min
Predmet: Ford Focus LPG - startovanie PríspevokZaslal: 10.11.2018 08:59   
ahojte,

ford focus 2007 1.6 benzin prerobeny na LPG pri 100tis km cca 4 roky dozadu. Teraz mam 180tis a mam problemy so startovanim na benzin. Vsetko ostatne funguje. Auto zvyklo startovat na prvy cvrnk, teraz niekedy toci 4-5 krat kym chyti, niekedy aj dlhsie...

Rocna baterka, tlak z cerpadla ok, benzinove vstrekovace boli znecistene, ultrazvukove cistenie nepomohlo tak som ich dal vymenit, co vsak nepomohlo ako som ocakaval.

Nejake napady? Sviecky? Nejake cidlo?

dakkujem
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (604)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10827
Nabehané: 4 mes 4 dní 18 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 10.11.2018 09:01   
vybrat benzin a dat cerstvy, ako casto tankujes a kolko ho prejazdis ?
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
jasnelka
Založený: 15 október 2014
Príspevky: 15
Nabehané: 2 hod 54 min
PríspevokZaslal: 10.11.2018 19:44   
starym benzinom to urcite nebude.

Vyjazdim priemerne jednu nadrz kazde 3-4 mesiace plus teraz som presiel dve nadrze len na benzin aby som trosku precistil palivovu sustavu...
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (604)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10827
Nabehané: 4 mes 4 dní 18 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 10.11.2018 19:48   
potom plynarovi skontrolovat nastavenie lpg, ano moze robit aj tento problem
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
jasnelka
Založený: 15 október 2014
Príspevky: 15
Nabehané: 2 hod 54 min
PríspevokZaslal: 10.11.2018 20:01   
nastavenie lpg? co konkretne?

ked prepne na plyn auto ide uplne bez problemov, ziadne trhanie, ide krasne az po max otacky, volnobeh pevny ako skala....
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (604)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10827
Nabehané: 4 mes 4 dní 18 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 10.11.2018 20:13   
co konkretne povie plynar , adaptacie sa vola to kuzlo, v skratke sa motorova jednotka rozide s nastavenim vhodnym pre benzin, tzn zakladny posun palivovych map, alias fuel trim, ten potom ovplyvnuje start studeneho motora, ten nema udaje z lambda sondy, pokial je studena, az zacne davat doverihodny signal, dokaze ist motor spravne aj na benzin...

aby si bol v obraze, k plynarovi sa chodi pravidelne, nie iba k montazi, potom nemas problemy...
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
hjundai
Vážený člen - Gallardo (221)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1815
Nabehané: 7 dní 11 hod 47 min
PríspevokZaslal: 10.11.2018 20:39   
ono to s plynom nemusí mať vobec súvis v zmysle "práce RJ" ale môže to myť súvis s plynom v zmysle "opotreobvanie hlavy motora ford prevádzkovaného na LPG". A rovnako ani to ale úplne niečo bežné čo sa deje aj v motore ktorý jazdí len na benzín.
chce to čo? No diagnostiku...
Citovať
jasnelka
Založený: 15 október 2014
Príspevky: 15
Nabehané: 2 hod 54 min
PríspevokZaslal: 10.11.2018 21:35   
@bajo777: k plynarom chodim pravidelne, LPG mi robili v hlohovci, podla skusenosti ludi to nie su uplni amateri

v servise odmerali tlak palivoveho cerpadla (OK), pozreli vstreky ktore boli KO, tak ich vymenili.

bohuzial nepomohlo, kym im to pridem obuchat o hlavu tak skusam zistovat inde kde moze byt problem
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (604)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10827
Nabehané: 4 mes 4 dní 18 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 10.11.2018 23:17   
aby nieco dobre tieklo, treba tlak a volny prierez, az mas sopel/kanagon/ z biozlozky nasrany kadekde, tak odmerat tlak na cerpadle- zaciatok - cesty a mat nove vstreky - koniec cesty, logicky nemusi stacit...

ci myslis ze to lepi iba vo vstreku ?

hlohovec nehlohovec, niekedy zmena dielne je najlepsi krok
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
juraj181
Založený: 30 marec 2014
Príspevky: 17
Nabehané: 1 hod 41 min
PríspevokZaslal: 11.11.2018 17:21   
Tiež som bol u odborníkov, že mi vynechávajú valce a zle štartuje motor. To, čo bol skutočný problém (vstreky mali čosi odžité), mi neodstránili, ale za to auto už štartuje na brk.
Reduktor to mal tiež za sebou a prepúšťal LPG do sania aj pri vypnutí LPG (a pritom je tam bezpečnostný ventil ) Auto štartovalo normálne až po dlhšej jazde na benz, skús sa na to zamerať. Že vraj to býva častý problém.
_________________
Citovať
lra
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 19 september 2016
Príspevky: 92
Nabehané: 15 hod 39 min
PríspevokZaslal: 12.11.2018 08:06   
ako pise juraj 181, otestovat ci reduktor prepusta cez podtlak do sania.

dalej je potrebne vyresetovat adaptacne hodnoty studeneho startu a adaptacne hodnoty benzinovej ECU, pojazdit na benzin cca zo 100km v zmiesanej prevadzke a potom znova nakalibrovat LPG.

silne pochybujem, ze je problem vo vstrekovacoch, to skor v palivovom cerpadle...

mne odislo benzinove cerpadlo asi pred pol rokom, zacalo znizovat tlak, co som neskor videl aj na OBD korekciach, ktore boli na volnobehu 25 az 28. tak som si vsetko prekonfiguroval tak, aby startoval len na LPG, zatial bola najnizsia vonkajsia teplota 7,5 a nemam problem, chvilku necham povrcat na mieste a idem.
Citovať
andy.gee
Povedomá tvár - Favorito (46)
Založený: 10 jún 2009
Príspevky: 1340
Nabehané: 10 dní 0 hod 33 min
PríspevokZaslal: 12.11.2018 21:08   
ja by som hladal dalej v benzinovej sustave, kedze boli znecistene vstrekovace tak moze byt znecisteny aj zvysok palivovej sustavy

a hlavne ked to vyriesis napis co to bolo :) mozno to niekomu pomoze
_________________
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
Citovať
risofarago
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 31 marec 2010
Príspevky: 63
Nabehané: 9 hod 54 min
PríspevokZaslal: 08.12.2018 23:35   
Taktiez riesim podobny problem, reduktor vymeneny koncom juna tohto roka, teraz v zimnom obdobi dlhsie toci, kym chyti na benzin, nasledne motor ide akoby na tri valce, potrva minutu, kym sa to napravi, potom cely den aj na benzin, aj na plyn v norme. Radil som sa tymto vlaknom. Po ukonceni dennej jazdy par minut pred koncom jazdy prepnem na benzin a motor vypnem. A hla. Rano start na prvy brnk a otacky v poriadku. Takze zjavne problem s reduktorom...? Vymenene uz temer vsetko okolo benzinu. Takze asi to naozaj bude nastavenim LPG a prepustajucim reduktorom.
Citovať
andy.gee
Povedomá tvár - Favorito (46)
Založený: 10 jún 2009
Príspevky: 1340
Nabehané: 10 dní 0 hod 33 min
PríspevokZaslal: 10.12.2018 09:52   
presne tak, pravdepodobne prepusta reduktor alebo vstrekovace, takze do servisu k plynarovi
_________________
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
Citovať
marikapu
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 29 november 2011
Príspevky: 122
Nabehané: 2 dní 1 hod 21 min
PríspevokZaslal: 10.12.2018 10:25   
Ja pokiaľ neprepnem na benzín pred vypnutím motora, tak ďalší studený štart s vonk.teplotou pod 12°C vypne motor po 3s keď nestihnem pridať, vraj to je tak pri viacerých autách tak skúsim ešte 1 servis a uvidím (možno len snímač teploty)
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid