Ford Focus Combi 1.6, 74kW, benzin
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 13.03.2016 12:05 Zdieľať na Facebook
Ford Focus Combi 1.6, 74kW, benzin
Ford Focus Combi 1.6, 74kW, benzin, kupene v r. 2009, cca 108000km.
Nejake postrehy, skusenosti, jazdne vlastnosti ... atd. Vlastni niekto taky model?
Kupovane na Slovensku. Bol by som 3. majitel.
Cena 6500€
Alebo mam este moznost kupit Renault ...
renault-megane-grandtour-1-6-benzin-81kw-t69012.html
Nejake postrehy, skusenosti, jazdne vlastnosti ... atd. Vlastni niekto taky model?
Kupovane na Slovensku. Bol by som 3. majitel.
Cena 6500€
Alebo mam este moznost kupit Renault ...
renault-megane-grandtour-1-6-benzin-81kw-t69012.html
Naposledy upravil/-a michalx v 07.08.2016 21:29, upravené celkom 3 krát.
-
- Príspevky: 942
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 13.03.2016 12:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 880
- Dátum registrácie: 21.11.2013 14:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 12.01.2007 18:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 18.11.2009 23:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 19.03.2007 19:19 Zdieľať na Facebook
Napriklad-Muctos napísal:To ako si vyratal, ze Ford ma kazove dieslove motory???
Mal som od starej 1,6d cez 1,8d 1,4tdci 1,6tdci az 2,0tdci a najazdil na nich statisice km a az na tu 1,8d z Escorta nemozem nic zle povedat.
No benzin suhlasim 74kw to je top motor, az na tie koniky inac na beznu jazdu super volba.
Motory 1,6 TDCi 16V 66, 80 kW nezriedka postihujú problémy s opotrebeným tubodúchadlom, nefunkčným EGR ventilom, vyskytujú sa úniky oleja a rôzne problémy spôsobené karbónom znehodnoteným olejom (strata kompresie, pridreté rozvody, ojničné ložiská a pod). Pri väčšom nájazde sa vyskytuje aj podfukujúci vstrekovač - nadmerná tvorba karbónu, riziko poškodenia hlavy valcov - odporúča sa doťahovať vstrekovače a tesnenie vstrekovača kontrolovať a prípadne vymeniť- Občas sa vyskytuje aj predratá či netesná hadica turbodúchadla - uniká olej a slabší ťah motora.
Pri 1,6 TDCi sa z dôvodu nevhodného tvarovania olejovej vane nepodarí vypustiť všetky usadeniny, preto je vhodné buď častejšie meniť olejovú náplň (maximálne 15 000 km) spolu s prepláchnutím čerstvým olejom alebo z času na čas (aspoň raz za 100 000 km) demontovať a poriadne vyčistiť olejovú vaňu. V opačnom prípade usadeniny, ktoré zostali na dne opakovane znehodnocujú novú olejovú náplň, čo má nepriaznivý vplyv a spôsobuje rýchlejšie opotrebovanie motora a jeho súčastí.
V prípade motora 2,0 TDCi sa často porúča EGR ventil, čo sa môže prejavovať aj spomalenou reakciou auta pri zošliapnutí plynového pedálu, trhavou akceleráciou alebo horším štartovaním. Často sa rozsvieti aj kontrolka motora. Pri motoroch 1,8 TDCi a 2,0 TDCi občas zlyhávajú SCV ventily čerpadla Common Rail od Siemensu.
-
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 23.09.2007 15:27
- Bydlisko: MT Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 17.01.2011 13:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 04.08.2015 08:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 23.09.2007 15:27
- Bydlisko: MT Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 13.03.2016 12:05 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných