Ford Focus 1,8 TDCI 85 kw 2002 - neštartuje , strátí výkon
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
Ford Focus 1,8 TDCI 85 kw 2002 - neštartuje , strátí výkon
Zdravím, viem že je tu veľa podobných príspevkov ale už som zúfali v hladaní problému (všade napísané iné riešenie) ale mám takýto problém....
1. Auto neštartuje tak ako má niekedy sa bez cockpit spreju ani nepohnem :/ nedávno som menil baterku...ako tak to vyriešilo môj problém so štartovaním stým že musím viackrát nažhaviť...rozmýšlal som nad možnosťou či to nemôžu byť žhaviče lebo v lete uplne parádne štartovalo asi behom 1-2 sekund naskočil motor...
2. Problém ktorý ma serie dlhšie je ten že...auto ide v pohodičke len nedaj bože ak musím predbiehať pomalší kamión tak sa musím modliť aby som stihol predbehnúť rýchlo kým mi auto netrhne, začnú blikať žhaviče a stratí výkon...paradox je to že mi to robí iba v 4. a 5. prevodovom stupni....na 4ke to robí približne pri cca 3000 otáčok a na 5. niečo okolo 2100 - 2200... a zabudol som dodať že len pri poriadnom šľapnutí na plyn....keď pomalinky pridávam tak je to v pohode ale radšej preradujem do 2000... má niekto nejaké skúsenosti???
P.S možno som trošku naivný ale je možné vyriešiť problém cca z 200 €???
PROSÍM O RADU....ĎAKUJEM
1. Auto neštartuje tak ako má niekedy sa bez cockpit spreju ani nepohnem :/ nedávno som menil baterku...ako tak to vyriešilo môj problém so štartovaním stým že musím viackrát nažhaviť...rozmýšlal som nad možnosťou či to nemôžu byť žhaviče lebo v lete uplne parádne štartovalo asi behom 1-2 sekund naskočil motor...
2. Problém ktorý ma serie dlhšie je ten že...auto ide v pohodičke len nedaj bože ak musím predbiehať pomalší kamión tak sa musím modliť aby som stihol predbehnúť rýchlo kým mi auto netrhne, začnú blikať žhaviče a stratí výkon...paradox je to že mi to robí iba v 4. a 5. prevodovom stupni....na 4ke to robí približne pri cca 3000 otáčok a na 5. niečo okolo 2100 - 2200... a zabudol som dodať že len pri poriadnom šľapnutí na plyn....keď pomalinky pridávam tak je to v pohode ale radšej preradujem do 2000... má niekto nejaké skúsenosti???
P.S možno som trošku naivný ale je možné vyriešiť problém cca z 200 €???
PROSÍM O RADU....ĎAKUJEM
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Si v niektorých veciach vedľa.Ak môžem poradiť v dobrom,nikdy nestanovuj akési ceny do ktorých by si sa rád dostal,..lebo tolko bude stáť oprava aj vtedy ak to bude prkotina.Snáď si to pochopil.
To že prečo je to na štvorke tak,a na pätke zase tak,je dané len a len a výlučne na velkosti zaťaženia.Ničoho iného.V režime vysokého zaťaženia sa niektorý z parametrov dostane pod alebo nad prípustnú medzu.Ak tento stav trvá dlhšiu dobu než akceptuje RJ (chvílu to akceptuje) tak ho hodí do núdzového režimu,čo je režim ochrany ktorým si ho RJ chráni. To je celý Tvoj problém.Takže z tohoto si vieš odvodiť kedy sa do núdzového nedostaneš.
Dôvodov pre núdzový režim je veľa,od nedostatku paliva,nedostatku vzduchu,nefunkčných alebo netesných EGR,vady snímačov a regulácie tlaku paliva,...to proste chce merať a merať
To že prečo je to na štvorke tak,a na pätke zase tak,je dané len a len a výlučne na velkosti zaťaženia.Ničoho iného.V režime vysokého zaťaženia sa niektorý z parametrov dostane pod alebo nad prípustnú medzu.Ak tento stav trvá dlhšiu dobu než akceptuje RJ (chvílu to akceptuje) tak ho hodí do núdzového režimu,čo je režim ochrany ktorým si ho RJ chráni. To je celý Tvoj problém.Takže z tohoto si vieš odvodiť kedy sa do núdzového nedostaneš.
Dôvodov pre núdzový režim je veľa,od nedostatku paliva,nedostatku vzduchu,nefunkčných alebo netesných EGR,vady snímačov a regulácie tlaku paliva,...to proste chce merať a merať
-
- Príspevky: 927
- Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Možno to trhá práve pre ten Cockpit spray. Piestom asi vanilková chuť nepasuje.
Naposledy upravil/-a lauryl v 14.10.2013 19:40, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
Dnes som kecal s jedným opravárom a hovoril že možná to je regulacia tlaku paliva ale nevedel mi to povedať na 100% mám stým skočiť na diagnostiku aj to vykonám v čo najkratšom stave...jaaj a čerešnička na torte...ak by som mal bosch čerpadlo tak ten regulátor sa dá vymeniť zvlášť no čo čert nechcel mám tam siemens kde treba celé palivo meniť
ĎAKUJEM ZATIAĽ ZA VŠETKY ODPOVEDE, DáM VEDIEŤ AKO DOPADLA DIAGNOSTIKA :/
ĎAKUJEM ZATIAĽ ZA VŠETKY ODPOVEDE, DáM VEDIEŤ AKO DOPADLA DIAGNOSTIKA :/
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 25.02.2008 18:02 Zdieľať na Facebook
ja som mal podobný, ak nie ten istý problém , nízky tlak v palivovom systéme a prišla na rad výmena čerpadla, vstrekovačov, komplet potrubia a palivovej nádrže.....a bol to transit 2,0 tdci.....vyšlo ma to cca 2500 euri v bosh servise.....potom už ako nové.....neskor som si zistil, že vo forde by mi vedeli predať komplet nový motor za 3 - 4 tis eur....tak sa priprav....pevné nervy
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 23.12.2009 15:55
- Bydlisko: PE Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 05.08.2013 15:33 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný