Ford Focus 1.8 TDCi 2007
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.10.2010 08:14 Zdieľať na Facebook
Ford Focus 1.8 TDCi 2007
Ahojte, chcel by som sa poradit lebo uz mam dva tyzdne hlavu v smutku.
CCA pred dvoma tyzdnami mi vbehla pod kolesa diva svina, nesiel som rychlo, zaradoval som akurat trojku (vychadzal som z kruhoveho objazdu).Rozbil som si prednu pravu stranu, ale auto bolo pojazde. Menil sa predny naraznik, vyklepal sa pravy pred blatnik a hmlovka. Na tom aute som v ten den prisiel domov a na druhy den aj do roboty. Na druhy den mi auto odislo, podradoval som zo stvorky do trojky, pomaly pustam spojku, nasledne to trhlo ako ked rychlo pustite spojku, a zhasol mi motor. Samozrejme som nenastartoval. Takze ma odtiahli do servisu. V servise spravili vsetko co trebalo. Auto som si po troch dnoch prevzal a jazdil som s nim cca tri dni a opatovne ta ista chyba, podradoval som na nizsi prevodovy stupen, trhnutie a opatovne vypnutie motora (zhodou okolnosti v tej istej dedine ako po prvy raz). opatovne ma odtiahli do toho isteho servis. Bolo podozrenie, ze sa narazom divou svinou poskodila palivova nadrz kedze je plastova. Takze, demontaz a montaz palivovej nadrze, vymena palivoveho filtra, vzduchoveho filtra, vymena oleja. Na aute jazdili v servise dva dni aby ho testovali a motor im neskapal a jazdil aj na palivovej rezerve a vsetko fungovalo. Dnes som si prisiel prevziat auto, nasadol som,presiel som cca 5 KM a opatovne trhnutie pri preradovani a vypol sa motor. Auto je opatovne v servise.
Priatelia, neviete prosim poradit z Vasich skusenosti, co moze byt za problem?
Dakujem za reakcie
CCA pred dvoma tyzdnami mi vbehla pod kolesa diva svina, nesiel som rychlo, zaradoval som akurat trojku (vychadzal som z kruhoveho objazdu).Rozbil som si prednu pravu stranu, ale auto bolo pojazde. Menil sa predny naraznik, vyklepal sa pravy pred blatnik a hmlovka. Na tom aute som v ten den prisiel domov a na druhy den aj do roboty. Na druhy den mi auto odislo, podradoval som zo stvorky do trojky, pomaly pustam spojku, nasledne to trhlo ako ked rychlo pustite spojku, a zhasol mi motor. Samozrejme som nenastartoval. Takze ma odtiahli do servisu. V servise spravili vsetko co trebalo. Auto som si po troch dnoch prevzal a jazdil som s nim cca tri dni a opatovne ta ista chyba, podradoval som na nizsi prevodovy stupen, trhnutie a opatovne vypnutie motora (zhodou okolnosti v tej istej dedine ako po prvy raz). opatovne ma odtiahli do toho isteho servis. Bolo podozrenie, ze sa narazom divou svinou poskodila palivova nadrz kedze je plastova. Takze, demontaz a montaz palivovej nadrze, vymena palivoveho filtra, vzduchoveho filtra, vymena oleja. Na aute jazdili v servise dva dni aby ho testovali a motor im neskapal a jazdil aj na palivovej rezerve a vsetko fungovalo. Dnes som si prisiel prevziat auto, nasadol som,presiel som cca 5 KM a opatovne trhnutie pri preradovani a vypol sa motor. Auto je opatovne v servise.
Priatelia, neviete prosim poradit z Vasich skusenosti, co moze byt za problem?
Dakujem za reakcie
-
- Príspevky: 294
- Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.10.2010 08:14 Zdieľať na Facebook
servus msakac33,
nie nie, prvy krat ma odtiahli s tym, ze mi urobil aj kompletku,nove plechy a tak...a ten problem s tym skapatym motorom si myslelim ze to je problem s nejakym kablom na privod paliva ci co.
a teraz mi znami aj hovoria ze ci to nemoze byt napr ukostrovaci kabel medzi karoseriou a motorom. baterka je stara dva dni. s tou palivovou nadrzou to bolo robene len preto, ze sa obavali poskodenia plavaka v nadrzi ci co... jednoducho neviem, som uplne bezradny a to mam ist o tyzden na stredne slovesnsko aj s rodinou.
nie nie, prvy krat ma odtiahli s tym, ze mi urobil aj kompletku,nove plechy a tak...a ten problem s tym skapatym motorom si myslelim ze to je problem s nejakym kablom na privod paliva ci co.
a teraz mi znami aj hovoria ze ci to nemoze byt napr ukostrovaci kabel medzi karoseriou a motorom. baterka je stara dva dni. s tou palivovou nadrzou to bolo robene len preto, ze sa obavali poskodenia plavaka v nadrzi ci co... jednoducho neviem, som uplne bezradny a to mam ist o tyzden na stredne slovesnsko aj s rodinou.
-
- Príspevky: 294
- Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.10.2010 08:14 Zdieľať na Facebook
servus msakac33,
ja si myslim, ze to je logicky postup, kedze je aj nadrz na prave strane, tak narazom sa tam naozaj mohlo nieco poskodit.
Auto bolo na diagnostike, alternator zmerany, dobijanie je v pohode, a baterka je stara tri dni.
Urcite ma neosmekli, pretoze tam chodim dost dlho na to aby si to mohli dovolit, a som im tam doviedol aj dost vela ludi, ktori su spokojni. Chodim tam niekolko rokov
ja si myslim, ze to je logicky postup, kedze je aj nadrz na prave strane, tak narazom sa tam naozaj mohlo nieco poskodit.
Auto bolo na diagnostike, alternator zmerany, dobijanie je v pohode, a baterka je stara tri dni.
Urcite ma neosmekli, pretoze tam chodim dost dlho na to aby si to mohli dovolit, a som im tam doviedol aj dost vela ludi, ktori su spokojni. Chodim tam niekolko rokov
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.10.2010 08:14 Zdieľať na Facebook
Ahoj andrej97,
ten proces je asi nasledovny - Auto ako-keby stracalo vykon, preradim alebo podradim a vypne sa motor. svieti kontrolka olej, baterka atd, ako ked ti normalne skape auto. Ked vypnem uplne motor a dam prvu a druhu fazu, tak nabehnu vsetky kontrolky ako pri klasickom startovani, ktore aj potom aj zhasnu, potom nastartujem, ale auto len "steka" ale nenastartuje.
ten proces je asi nasledovny - Auto ako-keby stracalo vykon, preradim alebo podradim a vypne sa motor. svieti kontrolka olej, baterka atd, ako ked ti normalne skape auto. Ked vypnem uplne motor a dam prvu a druhu fazu, tak nabehnu vsetky kontrolky ako pri klasickom startovani, ktore aj potom aj zhasnu, potom nastartujem, ale auto len "steka" ale nenastartuje.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.10.2010 08:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.10.2010 08:14 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to diesel a ten potrebuje na svoj chod jedine dodať palivo.Ak zastane,a zastane bez váhania okamžite,tak sa dá uvažovať o vade v elektrike z dopadom na palivovú sústavu.Kostriace body,zlomená meď vo vodiči,nedotiahnutie spoja a pod.Oplatí sa za chodu motora dosť dramaticky všetkými spojmi,vodičmi,spoločnými vedenia pokmásať.Čo je pevné a dobré,tak to aj také ostane.
Ak nepomôže,tak jednoznačne ísť po palive,je/nie je nastrekované,Ak nie je,chýba tlak alebo elektrika.Nemám najlepší pocit ak čítam že niekto demontoval nádrž aby skontroloval to,hento, atd.
Je to nezmyselný počin,zbytočná práca.Treba odmerať dodávku paliva.Ak je v množstve a tlaku OK,tak ma nemá čo nádrž,filter a všetky tie blbosti až po manometer čo ďalej zaujímať.Ak otvorím kohútik vody a tečia ako vždy,nemám čo volať do vodárne.Stlačená hadica,to je úplne vadná diagnóza.Trubka ktorou čo aj iba minútu ide palivo poriadne predsa nemôže mať problém.A trubky sa nechovajú z minúty na minútu inak.Ak celkove ten motor v čase bez závady ide úplne v poriadku,tak je tam banalita,ktorá mu vstúpy do procesu.Na to stačí zlomený vodič v skrumáži káblov,proste to má nechcený vypínač.
Nenapísal si dosť podstatnú vec.Nakoľko majstri to auto uvedú do chodu vlastne vždy,tak po akom zásahu sa to podarí ?!
Ak nepomôže,tak jednoznačne ísť po palive,je/nie je nastrekované,Ak nie je,chýba tlak alebo elektrika.Nemám najlepší pocit ak čítam že niekto demontoval nádrž aby skontroloval to,hento, atd.
Je to nezmyselný počin,zbytočná práca.Treba odmerať dodávku paliva.Ak je v množstve a tlaku OK,tak ma nemá čo nádrž,filter a všetky tie blbosti až po manometer čo ďalej zaujímať.Ak otvorím kohútik vody a tečia ako vždy,nemám čo volať do vodárne.Stlačená hadica,to je úplne vadná diagnóza.Trubka ktorou čo aj iba minútu ide palivo poriadne predsa nemôže mať problém.A trubky sa nechovajú z minúty na minútu inak.Ak celkove ten motor v čase bez závady ide úplne v poriadku,tak je tam banalita,ktorá mu vstúpy do procesu.Na to stačí zlomený vodič v skrumáži káblov,proste to má nechcený vypínač.
Nenapísal si dosť podstatnú vec.Nakoľko majstri to auto uvedú do chodu vlastne vždy,tak po akom zásahu sa to podarí ?!
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 27.10.2010 08:14 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 294
- Dátum registrácie: 14.08.2013 09:56 Zdieľať na Facebook
no jooo nadrz na focuse je vpredu vpravoetomino napísal:servus msakac33,
ja si myslim, ze to je logicky postup, kedze je aj nadrz na prave strane, tak narazom sa tam naozaj mohlo nieco poskodit.
tam vpredu vpravo dole je ten alternator chlape, nechal si sa oyebat s tou nadrzou ale co uz, tvoje prachy nie moje, uz si zmeral to dobijanie?
presne toto som riesil na TDCi a bol v pecku altik, kontrolka dobijania nesvietila, pri poklese napätia pod 12,2 V v RJ vstrekovacov ( nachadza sa pod baterkou ) sa vypne/vypina motor , presne ako si opisal, po vymene altika to fachcilo ako nove
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných