Ford Focus 1.8 tdci 2004 - klimatizacia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

maros000
Príspevky: 213
Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
Bydlisko: Kosice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maros000 »

Ahoj,

asi ako prve skontroluj ci spojka kompresoru je zopnuta. Vonkajsia remenica na kompresore sa toci stale ale ak je spojka zopnuta toci sa aj bok spojky(take stupliky tam trcia).

V elektrickej scheme su dve cidla pre vysoky a nizky tlak. Ak niektore zlyha moze odpojit klimu. Ak dojde k vysokemu tlaku tak tiez.

Ja som mal napriklad opotrebey kompresor. Klima sla len ak otacky motora boli nad 2000.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

jednoznacne sa chyba z tohoto neda urcit, ale vacsina pripadov prebieha tak, ze klima nefunguje, das si ju naplnit znovu, vacsinou za 10 euro v garazi, kde ani dobre nejde vakuovanie a potom zrazu na druhy den, alebo o dva dni sa stane to co pises...tym chcem povedat, ze unik by sa zistil opakovanym plnenim s vakuovanim, alebo tlakovou skuskou dusikom... pri opakovanom spravno plneni je tam luminiscent a s uv svetlom je vidiet , kde je unik.... lebo toto nasvedcuje s naj pravdepodobnostou, ze medium unika...ak nie, tak odchadza kompresor...vychadzam z toho, ze nebola dodrzana spravna technologia plenia, nakolko klima sa nikdy neplni "do plna", ale pre kazdu klimu a typ je urcena presna davka media...
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Nechapem plnicov.Ked sa plni klima,tak sa urobi hned aj tlakova skuska.Je to taky velky problem si skontrolvat tlaky v nizkom a vo vysokom okruhu?Za 1 minutu je jasne kde je pes zakopany.
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných