Ford Fiesta TDCI - pod podlozkou vstreku ryhy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Ked som to doviezol april/2020 tak som si stiahol manual a studoval po forach. Prve bolo prelisovanie vani/ otvoru. Druha vec ked bola vana dole, trubka k ol. cerpadlu dole a cistit. Isiel s tade mazut doslova...sitko jasne, ze detto cistene. turbo dole a dal som ine vacsie s naklapanim plus vybral som sitko so ide na mazanie turba to tiez uz bola za ciarou.mhlavaty napísal:Predpokladal som,DV6 TED 4. Ak začne podfukovať podložka tak vstrekovač tak zarastie "uhlím" karbonu že sa vyberá niekoľko dní alebo volá parta zo 40 tonovým hydrovalcom na vytiahnutie.
Ak je von je super,zarovnať dno,nová utesnenie a ide.Málokto robí,ale stav treba sledovať a vstrek čas od času doťahovať.To robia len tí čo to zažili (a hlavne zaplatili patálie okolo)
Teraz som rozobral spicky, dal do ultrazvuku a skusal som ci pekne roprasuju a ...hadam sa zadarilo
Mam aj obrazok ako vyzera rozobraty vstrek a nakolko mam slabsi zrak, ci som nezabudol tam dat jednu pidi podlozku :-D ale este som ich nezakladal chybali mi nejake veci ... neslo mi do hlavy preco na obrazku je a ja ju nemam, zobral som lupu a ... nasiel...
Pani, neviete ako sa ma dotiahnut spicka vstreku, na kolko Nm??? Dotiahol som na 60 Nm bude stacit??? Je co CR system a je tam Bosch ECU a samozrejme aj Bosch vstreky.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Kody mam zapisane lebo su vyrazene na vstreku. Kody mam zapisane a ulozene cez diagnostiku Fordiag. Ak budu nove kody tak diagnostika ich nacita. Ale nemyslim si, ze ked sa da dole spicka, ze bude treba nove kody. A aj keby...diagnostika to isti mam Fordiag. vacsie turbo islo nakolko som chcel vacsi vykon, samozrejme, ze je upravena aj mapa v ECU. Momentalne namiesto povodnych 66kW je 100 kW. A da sa ist s pouzitim ineho turba a ineho IC az na 134/142 kW.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Keby som ich aj poprehadzoval, nedal na to iste miesto, tak cez Fordiag alebo mam aj Focom ...to viem poriesit.avelmak napísal:Chlapce toto si riadne do...l.Ako ich skontrolujes?Ak tie vstreky maju kody,ako zistis nove kody po "manipulovani"?Ten moment uz nikdy netrafis a s tym padom ani kod.Preco so rozobral ked k tomu nerozumies?Preco islo turbo vatsie?Vatsie turbo je prisposobebe k rj?
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pri oprave vstreku,do toho padá aj výmena špičky sa generuje nový kód.Tým sa garantuje počiatočná dávka aby sa vykryli technické odchylky výroby.Ako sa vymenila špička starý kód je na dve veci.Prakticky iba náhoda dá aby starý kód sedel.Dať sa to dá,riziko je velké a ak to nesedí,môže vstrek rovno na stolicu aby to určili oni.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Volal som do Bosch servis/ znamy a ten mi tvrdil, ze ....ked sa demontuje spicka, da sa do ultrazvuku vratane ihly, pruzinky, dvoch podloziek tak novy kod generovat netreba. Toto su moje informacie. Ten servis opravuje okrem Bosch vstrekov aj Delphi, Denso. Hovoril, ze u Delphi a Denso je to ine, akonahle sa rozoberie tak ano, treba novy kod.
Pisem ake ja mam informacie od firmy co robi vstreky. Samozrejme, ze teraz tu budu ludia pisat, ze to nie je servis, ze je to inak a podobne.
Pisem ake ja mam informacie od firmy co robi vstreky. Samozrejme, ze teraz tu budu ludia pisat, ze to nie je servis, ze je to inak a podobne.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V prípade že sa špička nemení to takto naozaj môže byť.Ale tento postup je nesprávny a značne riskantný a jednoducho nie je potrebný.Vnútorne sa vo vstreku postupne od všelijakých úsad zalepuje všetko čo je v styku z palivom.Preto sa napr raz za 100 tis vyčistia intenzívne v okruhu oddelené od vlastnej palivovej sústavy.Tam sa vyčistí vnútro.Ultra malé otvorčeky v špičke sa čistia v ultrazvuku bez demontážne,tj ponorené vo Feroclean-e (len špičky) pri teplote 60° a lepšie na 20 kHz frekvencii.Ten vyčistí dokonale aj tú najmenšiu dierku v špičke a obnoví schopnosť rozprášenia.Demontáž je nezmyselná a vždy riskantná.Ihla sa v telese "uloží" a zmena jej otočenia môže dokonca z dobrej urobiť zlú alebo problémovú ktorá bude ukapávať.Tam je obrovské nebezpečie že to skončí dierou v pieste.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
mhlavaty
Nie, spicka ostala povodna len sa cistila. Pytal som sa aj na tie veci ktore spominate/ pisete... ulozenie ihly, otacanie.... povedal mi, ze to nema vplyv. Je tu kopec nazorov ma sa to tak ...ma sa to inak. Proste vyskusam a uvidime. Pan robi s Boschom co ho poznam cca 15/18 rokov takze asi nejaku skusenost bude mat.
Nie, spicka ostala povodna len sa cistila. Pytal som sa aj na tie veci ktore spominate/ pisete... ulozenie ihly, otacanie.... povedal mi, ze to nema vplyv. Je tu kopec nazorov ma sa to tak ...ma sa to inak. Proste vyskusam a uvidime. Pan robi s Boschom co ho poznam cca 15/18 rokov takze asi nejaku skusenost bude mat.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Presne takto vyzera vatsina servisov.Ho..o vedia o vstrekovacoch,a ani netusia naco su tie kody.Uz som zazil ze niektory servisman tvrdil,ze kod je vlastne "komunikacny" kod aby vedela rj motora komunikovat so vstrekom.Odpadnem.Ani jedna spicka nie je vyrobena presne,a tu vyrobnu vadu treba s niecim vykorigovat,a presne nato su urcene tie kody.Je to vlastne korigovanie vyrobnej nepresnosti.Ak si dal do ultrazvuku,spicka bola rozobrata nehrozi ze tam netreba novy kod,a vonkocom je bez sance trafit presny moment utiahnutia spicky,s tym zatazenie pruziny,pruzin vo vnutri.Musia ist na stolicu,aby urcili nove kody.A ako uz bolo pisane,najprv sa bojis frezovat sedlo vstrekovaca,a zrazu mas rozobrane vstrekovace,vatsie turbo,preflashovanu rj motora.Podla teba diagnostika zisti nove kody.A ako vies presne kolko mas teraz kw?Vsetko si robil sam?Si laik,daj niekomu do ruk kto sa v tom vyzna,lebo z toho budes mat velky pruser,si na spravnej ceste.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Toto je jeden z dôvodov prečo nikdy a nič nedávam repasovať ale ani len skontrolovať na SVK.Človek sa iba znova a znova popáli,uteká čas,háda sa,reklamuje a platí násobne viac.Ďakujem tohoto šuflikantsva som si užil a uťalo keď som pochopil systém slovenského biznisu.Môžem to mať lacnejšie aj kvalitne,jsom prišiel už o všetky ilúzie o slovenskej poctivosti a profesnej cticoltik napísal:mhlavaty
Nie, spicka ostala povodna len sa cistila. Pytal som sa aj na tie veci ktore spominate/ pisete... ulozenie ihly, otacanie.... povedal mi, ze to nema vplyv. Je tu kopec nazorov ma sa to tak ...ma sa to inak. Proste vyskusam a uvidime. Pan robi s Boschom co ho poznam cca 15/18 rokov takze asi nejaku skusenost bude mat.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 24.02.2020 20:02 Zdieľať na Facebook
Pridete na nejake preteky, slalom alobo kepec ked to situacia dovoli a potom mozete mudrovat ked budet lepsi ako moje auto.avelmak napísal:Presne takto vyzera vatsina servisov.Ho..o vedia o vstrekovacoch,a ani netusia naco su tie kody.Uz som zazil ze niektory servisman tvrdil,ze kod je vlastne "komunikacny" kod aby vedela rj motora komunikovat so vstrekom.Odpadnem.Ani jedna spicka nie je vyrobena presne,a tu vyrobnu vadu treba s niecim vykorigovat,a presne nato su urcene tie kody.Je to vlastne korigovanie vyrobnej nepresnosti.Ak si dal do ultrazvuku,spicka bola rozobrata nehrozi ze tam netreba novy kod,a vonkocom je bez sance trafit presny moment utiahnutia spicky,s tym zatazenie pruziny,pruzin vo vnutri.Musia ist na stolicu,aby urcili nove kody.A ako uz bolo pisane,najprv sa bojis frezovat sedlo vstrekovaca,a zrazu mas rozobrane vstrekovace,vatsie turbo,preflashovanu rj motora.Podla teba diagnostika zisti nove kody.A ako vies presne kolko mas teraz kw?Vsetko si robil sam?Si laik,daj niekomu do ruk kto sa v tom vyzna,lebo z toho budes mat velky pruser,si na spravnej ceste.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných