Ford Fiesta ST

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

IwoTN
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 27.09.2009 22:53
Zdieľať na Facebook

Ford Fiesta ST

Príspevok od používateľa IwoTN »

Zdravím páni, takže po dlhom zvažovaní som sa rozhodol požiadať Vás o radu.

Viac-menej som rozhodnutý pre Fiestu ST 150 (okolo roku 2006) ale ešte nie na 100% takže každé info prečo áno a prečo nie mi veľmi pomôže.. (spoľahlivosť, servis, náhradné diely, bežná prevádzka.. prípadne reálna spotreba no tá ma až tak netrápi, tá záleží hlavne od štýlu jazdy.. atď..
Vec druhá, že som študent na výške takže ak by bola prevádzka/servis fakt hodne náročná ako vraj väčšina vrcholových verzií (Type-R, VW-R, OPC a pod..) tak od toho radšej dám ruky preč ale čo som sa zatiaľ dočítal tak sa to pri fieste pohybuje v normálnych číslach ako väčšina iných áut preto by som bol fakt vďačný ak by sa ozval niekto kto má s ST-čkom nejakú tú skúsenosť...

Dôvod prečo pozerám práve po Fieste ST, pár rokov dozadu ma na tom niekoľko krát previezol jeden známy a proste ten podvozok a jazdné vlastnosti ma strašne chytili a teraz keď pozerám auto len pre seba, kde budem 99,9% všetkého času sám tak...
Ale akékoľvek návrhy na niečo podobné príjmam, pozeral som ešte civic Type-R (po zvezení v tom sa mi kolená triasli ešte dlho to ide fakt krásne) ale to je už skôr konkurent Focusu ST ale zase s japoncami mám resp. máme v rodine len dobré skúsenosti prípadne aj od väčšiny majiteľov Type-R som počul len chválu...

Aj keď som vyššie písal že som študent, nepozerám auto ako väčšina mladých že kúpim, bez akejkoľvek údržby zoderiem a predám preč.. Autá milujem od malička a miesto detského časopisu som listoval v auto magazínoch :-D
ST-čko pozerám ako malú srdcovku že mám v pláne si to auto nejakú dobu nechať a ak pôjde preč, tak len pre "level up" v podobe ja neviem napr. focusu ST a pod.