Ford Escort 1.8 - zastudena kolíšu otáčky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Ford Escort 1.8 - zastudena kolíšu otáčky
Mam taky mensi problem s Ford Escort 1.8 16V zetec. Rano ked je chladno a nastartujem,motor nedrzi otacky a auto po chvilke zdochne. Treba drzat plyn inak otakcky padaju az kym motor nezhasne. Zlepsuje sa to zo zvysujucou sa teplotou motora. Cim je motor teplejsi,tym je volnobeh normalnejsi.
ALE ked sa motor zohreje na prevadzkovu teplotu, otacky sa drzia na cca 1200ot.
Vedel by mi niekto poradit na co sa mam pri tomoto motore zamerat? skrtiacu klapku som uz cistil ale bez zmeny.
Diky za vsetky rady.
ALE ked sa motor zohreje na prevadzkovu teplotu, otacky sa drzia na cca 1200ot.
Vedel by mi niekto poradit na co sa mam pri tomoto motore zamerat? skrtiacu klapku som uz cistil ale bez zmeny.
Diky za vsetky rady.
-
- Príspevky: 596
- Dátum registrácie: 18.12.2008 21:28 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Asi najpravdepodobnejsie je cidlo teploty vody. Su tam dve jedno je pre budik a druhe pre RJ motora. Pomerat to vies multimetrom (odpor) . Aky odpor ma mat, ktore cidlo najdes v knihe Etzolda Jak na to. Ale prve co mozes zmerat ci odpor nieje "nekonecny".
Tu je obrazok toho krokoveho motorceka.
http://jagfordgarage.sk/volnobezny-vent ... p-345.html
Je umiestneni na sani pod parohami. Vobec ho nevidno, ale vedu tam dva kabliky. Mozno je zaseknuty. Ale to je podla mna menej pravdepodobne.
Ak to chces mat co najjednoduchsie, tak jednoznacne chod na diagnostiku.
Tu je obrazok toho krokoveho motorceka.
http://jagfordgarage.sk/volnobezny-vent ... p-345.html
Je umiestneni na sani pod parohami. Vobec ho nevidno, ale vedu tam dva kabliky. Mozno je zaseknuty. Ale to je podla mna menej pravdepodobne.
Ak to chces mat co najjednoduchsie, tak jednoznacne chod na diagnostiku.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
maros: a kde sa prosimta nachadza cidlo teploty vody pre RJ? aby som nevyzeraj jak uplny blb tak musim pripomenut ze toto je moj prvy ford,takze som v tom prakticky amater.maros000 napísal:Asi najpravdepodobnejsie je cidlo teploty vody
ten krokovy motorcek skusim omrknut.dufam ze sa moze demontovat.ze to neni nejak fabricky prednastavene.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 596
- Dátum registrácie: 18.12.2008 21:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Vkazdom pripade ak odpojis volnobezny ventil musi sa to prejavit na chode motora, sice to ukoriguje ale zmena chodu je zjavna.
Teplotne cidla su dve, jedno je hore na tom domceku termostatu a jedno je zdola toho domceka. Vyskusaj ktore to je. Ak odpojis to pre budik nemalo by ti to ukazovat teplotu na budiku.
Multimeter nastav na Ohmi, musi ti ukazat hodnotu, pravdepodobne si mal hodnotu mimo nastaveny rozsah.
Zo zadu sania su napojene dve hadice. Tieto hadice su tam len nastrcene. Jedna tensia, podlakova velmi rada sa lubi vcucnut sama do seba a tym sa uzavre. A ta druha ani neviem kam ide a skade ide.
Umiesnenie prvej hadice (odvetranie klukovej skrine) na vyfuku ked sa postavis pred motor, tak na pravo od neho je take gumene kolienko, pod kolienkom je strceny ventilcek, tiez sa rad posiera. Kolienko pokracuje pod domcekom termostatu. Pod termostatom kolienko sa napoji na plastovu trupku. Na tu sa potom napoji gumena hadica (ta ktora sa zvykne vcucnut) a ta ide do sania zo zadu.
Teplotne cidla su dve, jedno je hore na tom domceku termostatu a jedno je zdola toho domceka. Vyskusaj ktore to je. Ak odpojis to pre budik nemalo by ti to ukazovat teplotu na budiku.
Multimeter nastav na Ohmi, musi ti ukazat hodnotu, pravdepodobne si mal hodnotu mimo nastaveny rozsah.
Zo zadu sania su napojene dve hadice. Tieto hadice su tam len nastrcene. Jedna tensia, podlakova velmi rada sa lubi vcucnut sama do seba a tym sa uzavre. A ta druha ani neviem kam ide a skade ide.
Umiesnenie prvej hadice (odvetranie klukovej skrine) na vyfuku ked sa postavis pred motor, tak na pravo od neho je take gumene kolienko, pod kolienkom je strceny ventilcek, tiez sa rad posiera. Kolienko pokracuje pod domcekom termostatu. Pod termostatom kolienko sa napoji na plastovu trupku. Na tu sa potom napoji gumena hadica (ta ktora sa zvykne vcucnut) a ta ide do sania zo zadu.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 21.12.2009 23:14 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: danielpolacek a 11 neregistrovaných