Focus-vadný valec
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 07.02.2015 16:21 Zdieľať na Facebook
Focus-vadný valec
Zdravím páni chcel by som vás poprosit o radu čo by to mohlo byt Ford Focus 2.0tdci 100kw r.v.2005 naj.312090km. za studena naštartujete auto dymí na sivo motor ide pravidelne nič neklepe akurát trošku reťaz pri 2700ot/min. motor na volnobeh ide ako má ked sa zohreje nedymí vôbec ale auto nemá žiadny ťah ani za tepla ani za studena trisky mali zmerané hodnoty všetky sú v poriadku taktiež turbo bolo menené pri 290000km servisák mi povedal že je vadný 2. alebo 3. valec može byť poprosil by som vás o rady za všetky rady vopred dakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Všetko je to na vode.Asi nezaškodí rekapitulovať.Čo si z čím odporuje.
*motor na volnobeh ide ako má
Mám obavu že takýto motor môže mať problém z valcom,navyše sa nachádza v pásme keď RJ dozerá na plynulosť chodu a dorovnáva dávky paliva pre jednotlivé valce podla ich práce.Je to treba pozrieť v diagnostike (korekčné dávky)
* trisky mali zmerané hodnoty všetky sú v poriadku
Ak to meral ten čo sa vyjadril že 2 alebo 3 valec tak je vymalované
* turbo bolo menené pri 290000 km
Za nové ? Alebo SVK repas tak je tiež vymalované,to už tam mohlo ostať pôvodné
* ale auto nemá žiadny ťah ani za tepla ani za studena
Akosi niet nikde zmienky o konkrétnych hodnotách,tj toľko tlačí turbína v záťaži,tolko vykazuje váha,tolko je dávka v záťaži,tolko je kompresia,vyrovnávacie dávky,EGR je činné a funkčné atd atd
Veď na to aby motor nemal ťah stačí vadná váha,stačí prasklá hadička podtlaku a kopec malých aj velkých vecí.
Ak servisák povedal že je vadný 2 alebo 3 valec (alebo -to je čo za kravina ???) a nepovedal náhodou že preto a preto ?! Alebo si "myslí"
Je to na vode.Motor po 300 tis mal mať dávno menené hydroštely a skontrolované všetky pakšaméty okolo.Mal ? Polovica ventilov sa otvára do polovice dráhy
*motor na volnobeh ide ako má
Mám obavu že takýto motor môže mať problém z valcom,navyše sa nachádza v pásme keď RJ dozerá na plynulosť chodu a dorovnáva dávky paliva pre jednotlivé valce podla ich práce.Je to treba pozrieť v diagnostike (korekčné dávky)
* trisky mali zmerané hodnoty všetky sú v poriadku
Ak to meral ten čo sa vyjadril že 2 alebo 3 valec tak je vymalované
* turbo bolo menené pri 290000 km
Za nové ? Alebo SVK repas tak je tiež vymalované,to už tam mohlo ostať pôvodné
* ale auto nemá žiadny ťah ani za tepla ani za studena
Akosi niet nikde zmienky o konkrétnych hodnotách,tj toľko tlačí turbína v záťaži,tolko vykazuje váha,tolko je dávka v záťaži,tolko je kompresia,vyrovnávacie dávky,EGR je činné a funkčné atd atd
Veď na to aby motor nemal ťah stačí vadná váha,stačí prasklá hadička podtlaku a kopec malých aj velkých vecí.
Ak servisák povedal že je vadný 2 alebo 3 valec (alebo -to je čo za kravina ???) a nepovedal náhodou že preto a preto ?! Alebo si "myslí"
Je to na vode.Motor po 300 tis mal mať dávno menené hydroštely a skontrolované všetky pakšaméty okolo.Mal ? Polovica ventilov sa otvára do polovice dráhy
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Servisak nevedel zistit ktory valec je vadny,ak je vadny?Toto je co?Trysky maju dobre hodnoty,ktore hodnoty?Trysky ako boli odskusane?Na motore na prepad,alebo priamo na stolici?A co povedala diagnostika?Ake su hodnoty od snimacov?Tlak paliva,korekcne davky,vaha vzduchu,tlak turba,egr atd?Ako pisal mhlavaty,to je vsetko na hlavu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných