Filter pevných častíc: Časovaná bomba dieslov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Filter pevných častíc: Časovaná bomba dieslov
auto.cz napísal:Filtr pevných částic: Časovaná bomba v každém turbodieselu?
Od nástupu emisní normy Euro 5 už neexistuje žádná výjimka – každé nové osobní auto od roku 2009 dál zkrátka filtr má. Tedy pokud jezdí na naftu. Potom nevypouští oblaka viditelného kouře a splňuje aktuální emisní limity.
A kolik takový filtr stojí? Cena se může výrazně lišit, nejčastější jsou ale sumy kolem 30 tisíc korun. Životnost filtru přitom závisí na způsobu použití – může být menší než 100 tisíc, ale se štěstím může dosáhnout i k 300 tisícům najetých kilometrů. Rozhodujících faktorů je celá řada, od použitého technického řešení u daného modelu po jízdní styl. Zdroj TU
Ceny DPF pre niektoré autá v CZK:
BMW 320d/130 kW (E90): 2008- 33.560,-
Citroën C5 2,2 HDi/96 kW: 2002- 10.667,-
Ford Focus 1,6 TDCi/80 kW: 2008- 18.980,-
Honda CR-V 2,2 i-CTDi/103 kW: 2008- 109.921,-
Honda CR-V 2,2 i-DTEC/110 kW: 2010- 170.468,-
Mercedes-Benz E 320 CDI/170 kW (W211): 2008- 27.658,-
Škoda Octavia RS 2,0 TDI PD/125 kW: 2007- 38.448,-
Toyota Avensis 2,2 D-CAT/130 kW: 2008- 38.964,-
VW Passat 2,0 TDI PD/103 kW: 2007- 40.626,-
Naposledy upravil/-a Cherro v 12.06.2013 10:45, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Ja uz sa na tie vybuchujuce casovane bomby tesim ako decko na Mikulasa
Potom si aj ja dam do zalozky slogan "Vaše slzy-moja radosť", hoci o nejake velke slzy v tomto pripade urcite nepojde...
Potom si aj ja dam do zalozky slogan "Vaše slzy-moja radosť", hoci o nejake velke slzy v tomto pripade urcite nepojde...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
Jedini, kto su z toho vsetci mimo a nariekaju su zebravi slovaci. A na ukor zdravia (na to ich mozem prdet, ale ostatni "nevinni", ktori za nic nemozu). Slovak, ktory ma hlboko do vacku musi mat za kazdu cenu diesel a ked treba investovat do noveho filtru, radsej ho da vyhodit a tesi sa, ako s kazdym vydrbal. Naviac kazdy kupi vydojene auto (samozrejme, ze z dovozu bude lacnejsie pouzite zodrate ako nove), kde uz kazdu chvilu treba na kazdom vergli vymenit to DPF. Daval by som takych buzerantov do basy za to. Normalny - solventny majitel auta, ked sa stane takato vec, ide do servisu, vymenia mu dpf a dalsich 200.000km ma pokoj, alebo preda auto a kupi nove. Ibaze na slovensku nie su peniaze, tak treba hladat, kade lacnejsie, ibaze na ukor zdravia? Ved to je chore. Vsetci co maju dpf/kat off by si mali dat hadicu z vyfuku do kabiny
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
....a hlavne slovák kupuje autá na ktoré v skutočnosti nemá
...a ešte hlavnejšie: na ich následnú adekvátnu údržbu už vôbec nie!
Na druhú stranu treba objektívne priznať, že tento problém sa zďaleka netýka iba Slovenska a aut. priemyslu....aj také lietadlá roky padajú a vybuchujú kôli zanedbanej či z dôvodov šetrenia ošálenej údržbe....a zemeguľa sa točí ďalej
...a ešte hlavnejšie: na ich následnú adekvátnu údržbu už vôbec nie!
Na druhú stranu treba objektívne priznať, že tento problém sa zďaleka netýka iba Slovenska a aut. priemyslu....aj také lietadlá roky padajú a vybuchujú kôli zanedbanej či z dôvodov šetrenia ošálenej údržbe....a zemeguľa sa točí ďalej
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 07.03.2013 20:29 Zdieľať na Facebook
Predľženie životnosti DPF
Dobrý deň
Každý kto má skúsenosti s výmenou alebo poruchou DPF filtra (filter pevných častíc) vie že takáto výmena je pre niektorých motoristov finančne náročná. Máme pre všetkých motoristov ktorý majú vo svojom automobile DPF riešenie a tým je dekarbonizácia motora a výfukového systému od firmy Terraclean. Kto sa chce dozvedieť viac navštívte našu stránku www.terraclean.sk.
Alebo nás kontaktujte mailom: info@terraclean.sk
Každý kto má skúsenosti s výmenou alebo poruchou DPF filtra (filter pevných častíc) vie že takáto výmena je pre niektorých motoristov finančne náročná. Máme pre všetkých motoristov ktorý majú vo svojom automobile DPF riešenie a tým je dekarbonizácia motora a výfukového systému od firmy Terraclean. Kto sa chce dozvedieť viac navštívte našu stránku www.terraclean.sk.
Alebo nás kontaktujte mailom: info@terraclean.sk
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
no a? je to tam, musi to tam byt, to maju tie karcinogenne sracky z modernych CR ist priamo do ovzduzia? ludia si kupuju vydojene stocenky a potom sa cuduju, hlavne premiovka, hlavne v nafte, nech sused vidi, na udrzbu ale uz neostane. FAP/DPF podla mna nema problem v pohode vydrzat cez 200tis km ale musi sa to auto pouzivat v prevadzke na ktoru je urcene aby sa mohlo pravidelne a spravne regenerovat, dusit to stale po meste a raz do mesiaca to pretiahnut po dialnici - tym to clovek moc nezachrani, potom tu ludia vyplakavaju ze je to drahe a v sucasnosti existuje uz x firiem co sa zacina venovat cisteniu (sice neviem s akym vysledkom) takze by som to az tak cierne nevidel
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
V prvom rade veľká časť vodičov absolútne nevie jazdiť s dieslom. Preraďujú pri 1500-2000 otáčok a znovu zrýchlujú od 1000-ky... Okrem zanášania filtra pevných častíc takýmto spôsobom jazdenia trpia aj ďaľšie, tiež nie lacné súčiastky. Jedna moja známa, inak šikovná dievčinka, má Yaris 1.4 d4d a tá čo vyvádza s tým autom, je doslova neskutočné Čudujem sa, že ešte štartuje. Ale má málo km, takže ak príde k predaju, predá to rýchlo.
-
- Príspevky: 1145
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
Na co je urceny ten vyssie spomenuty Yaris??? Podla toho co som tu pocital tak diesel=dialnica a Yaris=mesto... Na co je dieselovy Yaris? Na mestske useky dialnic? alebo na co? Ked toto niekto vyrobi a predava, tak to ma mat zmaknute, tak aby to vydrzalo!!jaster-83 napísal:...musi sa to auto pouzivat v prevadzke na ktoru je urcene aby sa mohlo pravidelne a spravne regenerovat, dusit to stale po meste a raz do mesiaca to pretiahnut po dialnici - tym to clovek moc nezachrani...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný