Fiat Stilo MW 1.9 JTD , 85 kW , 2003 - brzdy

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

arthur24
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 01.11.2009 08:34
Zdieľať na Facebook

Fiat Stilo MW 1.9 JTD , 85 kW , 2003 - brzdy

Príspevok od používateľa arthur24 »

Dobrý deň!
Obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc. Dal som si vymeniť silentbloky na zadnej náprave. Náprava išla celá dole kvôli vylisovaniu silentblokov. Odpájalo sa brzdové potrubie a lanovody ručnej brzdy. Po dojazde domov som zistil horúce ľavé zadné koleso. Aj ručná brzda zaberala trochu nižšie, na tretí zub, predtým na piaty. Volal som mechanikovi, že či nastavoval chod ručnej brzdy, avšak on to iba zložil a ovzdušnil. Tak som povolil lanovody, ale auto sa aj tak na rovine a aj dole miernym kopcom nechcelo hýbať. Rozobral som ľavý strmeň a vymenil prachovky na čapoch, na piestiku a aj vnútornú gumičku, odvzdušnil som. Koleso sa umúdrilo. Skúsil som pravú stranu a na moje prekvapenie brzdila aj tá. Ten istý proces ako aj na ľavej strane a následná skúška s odpojenými lanovodmi ručnej brzdy. Všetky kolesá OK, hreje sa pre zmenu len pravé zadné. Auto brzdí výborne. Brzdy a platničky sú na všetkých kolesách v dobrom stave. Zarazila ma jedna vec, že pri naštartovanom motore a silnom zatlačení na pedál brzdy, ten poklesne a po opätovnom zatlačení zostane hore. Pri zhasnutom motore a spotrebovaní podvozku je pedál tvrdý ako kameň. Preliezol som všetko možné, ale nikde rozumná odpoveď. S autom som bol pred týždňom na STK a brzdy boli super, až na malú pripomienku, že predné nabiehajú neskôr. Dnes som skúsil jemne zraziť hrany na platničkách, resp. tie časti s dotykom na tie nerezové pliešky v strmeňoch, nepomohlo, stále to drie. Vie mi niekto poradiť? Ďakujem!
vlado659
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 22.04.2013 07:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlado659 »